.
Резултати от 1 до 25 от общо 469

Threaded View

  1. #11
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от draid Виж мнението
    То ти като цяло не си и карал на сняг хах. При -15 няма как да вали мокър сняг, при -25 няма как да се стопи. По морето като цяло вие рядко виждате сняг, какво остава такъв натрупал и задържал се на пътното платно. Казах, че един от най-големите проблеми на задното е теглото, не е единствен обаче. Като цяло от пред е двигателя и за да компенсираш теглото трябва бая да се натовари колата, тя обаче не е правена да се кара с павета в багажника или с торби цимент. С предно може да катериш изключително лесно, да завиваш стабилно дори при подаване на газ и ред други. Със задно, задницата все ще бърза да те изпреварва по завоите и е много по-лесно да го изтървеш. Има много различия в самото каране и неща които го правят по непригодно за каране в дълбок сняг и заснежени пътища. Диференциал иначе има всяка една кола и той няма общо с карането на сняг освен ако няма блокаж.

    Ето в такива условия се кара.
    Ее, ама чакай сега... Това, че има 40см сняг покрай пътя, не значи, че караш в 40см сняг...
    Естествено, че всяка кола има диференциал, но при задното той е отзад, на което се дължи и по-доброто разпределение на масите на колите със задно предаване.
    Та кое викаш му е стабилното на предното? За мен е по-важно колата да е стабилна, когато искам да спра, отколкото когато искам да ускоря... При предното, когато си вдигнеш крака от газта рязко и задницата се мъчи да те изпревари и то доста успешно, а при задното това е един от най-сигурните начини за спиране в хлъзгаво време... С предното както и да спираш, винаги спирачното усилие е съсредоточено отпред, а когато задницата ти е два пъти по-лека от предницата, започва да си прави каквото иска.
    Със задно може примерно да не успееш да излезеш от пряспата или да се завъртиш при потегляне, но ти тръгваш от 0км/ч, а се опитваш да спреш от 40-50... Аз предпочитам мизериите да се случват около нулата, отколкото около 50-те.../Не че не можеш да я поднесеш и докато се движиш, де.../ Просто при задното нещата са много по-интуитивни и за това ми се вижда по-подходящо за начинаещи като мен, които имат склонност да се стряскат и да връщат газта рязко при някакъв проблем... Защото, съгласи се, че са малко неопитните шофьори, на които в критична ситуация ще им дойде на акъла не само да не пускат газта, но и да натиснат, ако се налага.
    едит: Да, с това, че снега е сравнително малко и рядко по морето се съгласих, но това не значи, че е особено лесно да се кара върху полуразтопен сняг с тук-таме коловози... Самият ти каза, че около 0 градуса нещата са най-хлъзгави, а там дори и хубавите гуми не помагат кой знае колко...
    Последно редактирано от an7raks : 10-27-2014 на 20:43

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си