.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 18 от общо 18

Тема: Шестици?

  1. #1

    Question Шестици?

    Имате ли някаква техника, с която да изкарвате шестици? Имам чувството, че тея от класа ми са гении протсо ;х ;д
    ❝ Аз те моля, затвори очи,
    ти недей да плачеш, знам че те боли,
    от мойта стая бяла с безброй врати
    защо избяга?..❞


  2. #2
    Голям фен Аватара на reperw
    Регистриран на
    Apr 2011
    Мнения
    825
    аз праскам даскалиците за 6тици...
    Са около класните ми е малко тегаво ама ще се оправя

  3. #3
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    Без да полагаш много усилия няма как да станеш добър в нещо. Шестиците са само бонус от ученето. Когато ти пишат шестици, без да си се потрудил за тях, рано или късно ще си проличи. Оценяването, контролните, класните работи - това само ти забива погледа в системата и вървиш като кон с капаци. Погледни на нещата отстрани, научи се да правиш нещата за себе си. И без това скоро ще се откъснеш от институцията училище и празните шестици ще ти послужат единствено за тоалетна хартия.
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  4. #4
    съгласна съм с теб, но най-много ме дразни това, че някакъв си сельо от ПГ ще изкара без много зор добра диплома, примерно, а ние от МГ ще духаме супата ;дд знаеш ли какви са ми оценките по математика? 4, 3, 4, 4, 4 ;д
    и то с такива нечовешки усилия, че.. ;д
    ❝ Аз те моля, затвори очи,
    ти недей да плачеш, знам че те боли,
    от мойта стая бяла с безброй врати
    защо избяга?..❞


  5. #5
    Супер фен Аватара на Wwwooow
    Регистриран на
    Aug 2010
    Град
    В театъра
    Мнения
    2 955
    малко учене и многоо мазненеее.. Забелязала съм поне при нашите учители много от тях, когато се правиш,че ти е интересен предмета им и се правиш,че слушаш и им задаваш умни въпроси няма как да нямаш 6-ца! ;х
    В мойта сцена на живота,
    вече ще си публика,
    и от ъгъла ще гледаш,
    как ще блестяя..

    И аплодират ме, по име викат ме.


    http://www.teenproblem.net/f/viewtopic.php?t=440091 влез...

  6. #6
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    Има матури, има и кандидатстудентски изпити. Оценката от дипломата ми не ми е послужила за нищо все още, така че не бой се за нея. А и не коства кой знае колко усилия да изкараш шестица.
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  7. #7
    Голям фен Аватара на kyka1
    Регистриран на
    Apr 2010
    Град
    Варна
    Мнения
    657
    Без труд нищо не става.Сядаш си на четирибуквието и започваш да учиш
    Живота е рисуване без гума за триене...





    МОМЧЕ СЪМ !

  8. #8
    Голям фен Аватара на autista88
    Регистриран на
    May 2010
    Мнения
    499
    Родила си се тъпа, съжалявам.

    Може да правиш френска любов на господата... ако имаш само учителки от женски пол - моли се да са лесбийки.
    По-добре на кафево отколкото социално слаб!

  9. #9
    Супер фен Аватара на Sarafina
    Регистриран на
    Feb 2008
    Град
    Пловдив
    Мнения
    1 025
    Придаваш си вид, че знаеш и говориш уверено. И естествено трябва да си учил, но ако си мрънкаш под носа или се притесняваш, все едно не си. От това по-добър съвет няма.

  10. #10
    Супер фен Аватара на Thrombocyte
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    1 547
    Просто съм умен.
    Respect my authoritah

  11. #11
    Успехът ми е над 5,50. Но изобщо не си давам толкова зор. Трябва човек да знае как да учи. В момента наблягам на предметите, които ме влекът, а по другите - минавам между капките.
    Как изкарвам добри оценки? Ми зависи. Примерно, ако учителя изпитва по желание гледам да си науча урока още в началото, да си изкарам хубава оценка и след това си давам голяма почивка, а за контролната върху раздела - уча най-важното, преписвам ако мога, търся теста от други класове, които са го правили или в интернет. По немски примерно ги има качени в интернет отговорите на тестовете и самите тестове.
    Когато разказваш даден урок добре е да имаш богата езикова култура да си уверен, да използваш по-сложни думи и да изглеждаш така, че все едно всичко знаеш, както казаха по-горе.
    Контакта с учителя също е важен. Трябва да усетиш какво иска от теб, какви са му принципите, какви контролни работи или тестове дава и от къде. Учителите обичат да ги уважаваме.
    Разбирателството с класа също е важно, ако някой е добър по математика нека ти помага смисъл да и обясни квото не ти е ясно, да ти дава да преписваш или зависи как те устройва, а ти му помагай по нещо друго, в което ти си добра, а той не.
    За да си улесниш ученето черпи максимално информация от интернет. Има много хубави презентации, видео уроци, планчета, а конкретно по математика има и сайтове, които ти решават задачите.
    Когато никой от тези методи не върви работа, сядаш си на задника и учиш! Имам 2-3 предмета, при които редовно съм така.

  12. #12
    Супер фен Аватара на NambyPamby
    Регистриран на
    Jul 2010
    Мнения
    1 594
    Богата обща култура, слушане в час, някви такива неща работят. Аз за слушането в час никога не съм сполучвала, просто 'щото или прекалено бърборя, или пък съм твърде заспала, че въобще да проследявам нечия мисъл.
    По математики, физики, химии и прочее предмети, където има формули и задачи за заучаване - редовно решаване на задачи.
    Биология, история, всякакви разказвателни глупостЕ - листчета с резюмета на урока, че и без тва половината е само разтягане на локуми, а същественото е около половин страница.
    Друг начин - няма май. Сядаш, четеш и максимално се съсредоточаваш. Другата хитра тактика е да караш да те изпитват в началото на раздел, 'щото хем уроците, на които те препитват, са малко, хем ти се радват на ентусиазма(евентуално).

  13. #13
    Мега фен Аватара на ledenakrasota
    Регистриран на
    Mar 2007
    Град
    София :)
    Мнения
    10 227
    Слушам в час и си отбелязвам какво е важно и какво трябва да знам. Това са просто техники. Важно е какъв е и предметът. Ако е разказвателен, си правя резюме и много лесно запомням нещата или перифразирам, като в главата са ми най-важните неща. Ако са точните науки, решавам задачите, за да схвана модела на решаване и гледам да запомня формулите. Важна е и общата култура. Особено, ако си минал нещата по-рано или си ги чел. Като цяло ми е лесно, но при нещо по-трудно винаги съм сядала да си опресня нещата.
    "Най-голямото ми богатство е дълбокият покой, където се стремя,израствам и печеля онова, което светът не може да ми отнеме с огън и меч."- Гьоте

    "Scio me nihil scire" - Сократ

  14. #14
    Мега фен Аватара на Josefinne
    Регистриран на
    Oct 2004
    Град
    FoReVeR LoST
    Мнения
    4 211
    Отдавна не съм в училище, обаче винаги, дори и сега в уни-то, най-са ми интересни тия с "умните въпроси". Добре, хора, наистина ли си мислите, че учителите ви са толкова тъпи? Като не чаткате материала няма как да зададете умен въпрос. Пък и наистина - 6ците са до време, после ще ви се види тегаво.
    I have the thin line between
    destruction and creation
    drawn through me.

    For that
    I am cursed to never feel the peace in rest
    and to find
    new begginings in my restless soul.

    I will never get the approval of the people
    that are close to me,
    but I hope to get it from a greater power.

    For that
    I accept myself the way I am today
    and hope to find
    the strenght to do the same tomorrow.



  15. #15
    Мега фен Аватара на ledenakrasota
    Регистриран на
    Mar 2007
    Град
    София :)
    Мнения
    10 227
    Цитирай Първоначално написано от Josefinne Виж мнението
    Отдавна не съм в училище, обаче винаги, дори и сега в уни-то, най-са ми интересни тия с "умните въпроси". Добре, хора, наистина ли си мислите, че учителите ви са толкова тъпи? Като не чаткате материала няма как да зададете умен въпрос. Пък и наистина - 6ците са до време, после ще ви се види тегаво.
    По правописа ти виждам кои са онези с "умните въпроси".

    Образованието е за да се научим да мислим преди всичко, а не да задаваме "умни въпроси". На когото не му е ясно нещо, ако трябва и хиляда пъти ще си зададе въпроса, за да получи отговор. Това е работата на образованието, ако ще да е "тъп" въпрос. Материала всеки трябва да го "чатка".
    "Най-голямото ми богатство е дълбокият покой, където се стремя,израствам и печеля онова, което светът не може да ми отнеме с огън и меч."- Гьоте

    "Scio me nihil scire" - Сократ

  16. #16
    Мега фен
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    3 484
    Цитирай Първоначално написано от BrainlessROCKBABY Виж мнението
    съгласна съм с теб, но най-много ме дразни това, че някакъв си сельо от ПГ ще изкара без много зор добра диплома, примерно, а ние от МГ ще духаме супата ;дд знаеш ли какви са ми оценките по математика? 4, 3, 4, 4, 4 ;д
    и то с такива нечовешки усилия, че.. ;д
    Дипломата не струва, както ти го казаха вече. Ако покажеш знания на матурата или на кандидат-студентският изпит няма да има затворена врата за теб, дори да имаш 4 по желан предмет (в случай, че 4-ката е нереална и не отговаря реално на твоите знания).

    Не мога да подмина темата с лека ръка без да отбележа изключително лошата образователна система у нас (дали говорим за висше образование, средно, основно, начален етап на основно и т.н. визирам като цяло), която довежда до задаването на подобни въпроси. Защото у нас никога образованието не е било направено по начин, че да знаеш две неща, които някога и някъде ще са ти полезни, целта винаги е била механическото зазубряне (заучаване ако искате му кажете - все едно), в резултат на което, тези които зазубрят, получават добри оценки, а тези, които мислят - не ги получават.

    Както неведнъж съм казвал - 21 години демокрация - 21 години реформи в образованието - 21 години ЦИРК! Не ви ли е правило впечатление, че с всяка изминала година все повече, по-тежък и по-неразбираем материал се сваля от по-горните към по-долните класове ? Също така всяка година реформи в изпитите и матурите - никакво постоянство, никаква логика, никакъв умисъл, всяка година нови и нови реформи, които не водят до абсолютно нищо добро. Докато в държави като Англия например, се опитват да провокират мислене в учениците, опитват се да направят техният престой в училище приятен (т.е. да отидеш там и да ти бъде приятно, а не да ходиш по задължение, както е у нас), а материалът им е значително по-лесен и написан на разбираем, достъпен език. Нещо, върху което трябва да се работи и у нас. Много може да се коментира по тази тема - реформи, но смисълът на темата е съвсем различен, затова спирам.


    Цитирай Първоначално написано от NambyPamby Виж мнението
    Богата обща култура, слушане в час, някви такива неща работят. Аз за слушането в час никога не съм сполучвала, просто 'щото или прекалено бърборя, или пък съм твърде заспала, че въобще да проследявам нечия мисъл.
    По математики, физики, химии и прочее предмети, където има формули и задачи за заучаване - редовно решаване на задачи.
    Биология, история, всякакви разказвателни глупостЕ - листчета с резюмета на урока, че и без тва половината е само разтягане на локуми, а същественото е около половин страница.
    Друг начин - няма май. Сядаш, четеш и максимално се съсредоточаваш. Другата хитра тактика е да караш да те изпитват в началото на раздел, 'щото хем уроците, на които те препитват, са малко, хем ти се радват на ентусиазма(евентуално).
    Това също е метод.

  17. #17
    Мега фен Аватара на Blab
    Регистриран на
    Mar 2007
    Мнения
    8 105
    ако зависеше от мен, хора, които не владеят български, нямаше да завършват дори основно.

  18. #18
    Цитирай Първоначално написано от NambyPamby Виж мнението
    Богата обща култура, слушане в час, някви такива неща работят.
    Щом пита за шестици няма богата обща култура. Тя културата зависи от мама и тати, а не от училище.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си