Втората Pisa изследване: Причина за "всички-ясни" сигналедин не смятат, че втората Pisa изследване, тогава немски ученици в международната сравнение уловени. Не един са до сега празнуват? Не, нашите коментатор Рамон Гарсия Ziemsen находки.
Той е бил веднъж време, не смята, че едно с името Pisa за италианския град на същото име, на почивка равномерно. Един немислими на Капучино, на сграда, обувки отказва попадащи надолу, на белла Италия. Тогава Pisa изследване и нищо не дойде бяха повече бела, нищо не бяха повече "красив" в германската система за обучение. Германия, на страната на поети и философи, е произхожда. Неговите ученици умерено до лошо. Престъпление, за стара Европа, тъй като САЩ все още Мирянски преди немски ученици.
Но очевидно отново всичко, което сега е добро. На новите Pisa проучване показва, че германските учениците уловени up - най-малко на пръв поглед. Образование политици потропвам сами на плещите си. Такъв успех е естествено винаги много майките и бащите. И тя е правилна също така: Според първия Pisa изследване някои е кода/посъветва плодоносен вълнения, бе публикуван в движение. Германската Philologenverband нормирана резултатите като "доказателство за иновации дозировъчна и реформа" способността на германски училища.
Pisastudien едва ли сравнителнообаче е, че наистина като че? Ние дръзвам втората цел: Един едва ли може да сравни на нови Pisa изследване със своя предшественик вътре. 2001 ИЗЛЕЗЕ тя около текст - и да се чете разбиране, 2003 г. Тогава около математика и сега по-специално около естествени науки. Развитие не могат да бъдат извлечени там.
На бедствие е, че в богата страна като Германия все още на кесийка на родителите реши за бъдещия Bildungsweg. Willy Brandts в 70-те години -години geformuleerd слово "образование за всички" никога не е било изпълнено: Мениджър син на високо училище, работникът дете на hauptschule. Това е често все още по такъв начин - деца от т.нар. образование-далеч слоеве, деца с миграцията фон е твърде малко promoted, техния потенциал не се признава. Това подкрепя сега вече удостоверима разделяне на обществото. Образование означава споделяне на социалното развитие - ако това споделяне не е обезопасен, е ние не само на образованието, но на демокрацията проблем.
Три-membered образователна система напълно да не се превърне остарелиPisa успех може да over the fact се измамлив че три-засявам-лежи на образователната система израз за един дълъг изчезна социална цел е. В нито една друга страна започва на подбор, на асортимент на деца в различни училище видове така началото - след това 4. Училище, която миналата година основната учебна година, реши, когато отива на образованието пътуване. На фамулус живот свят, в които добре и диференцирани могат да бъдат научени, е загубена. Почти всички германски образование изследователите са само по себе си че обединените дълъг, общ живот е в положителна и не атмосфера бронз/формовано натиск от постигането на решение. В Холандия, страна с likewise високо Migrantenquote, на основно училище време отнема шест години, в допълнение там са независими училища, училище сравнения, редовно изпълнение инспекции за ученици и учители.
Фондове в unfair начин разпределяна бази на училище успех в първите години са пуснати - независимо от това на пари се разпределят представител: Най-парични потоци в средни училища и университети - детски градини и началните училища са под. Но има в първите години, в които правите деца от Migrantenfamilien и социално по-слаб слой трябва да promoted. Те попадат от ръжда.