.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 17 от общо 17
  1. #1
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302

    задача по математика

    някой може ли да реши задачата

    (5x-6)2<_0
    5x-6 на втора по малко или равно на 0

  2. #2
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302
    ъпче
    аре помогнете де

  3. #3
    (5x-6)2<_0
    5x-6 на втора по малко или равно на 0

    10x-12<_0
    10x <_ 12 /: 10
    x <_ 1,2

  4. #4
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302
    не е така 5x на втора е 25x и x е на втора и 6 на втора е 36

  5. #5
    ааа .. то било на втора ,аз разбрах умножено по 2
    (5x-6)2<_0
    5x-6 на втора по малко или равно на 0

    25x2 - 2.5x.6 + 36 <_ 0
    25x2 - 60x + 36 <_0
    25x2-60x <_ - 36

    би трябвало това да е крайното решение ... или не си написал задачата както трябва .. а това математика за 7 клас ли е ?

  6. #6
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302
    да математика за 7 клас е но пак не се иска това
    трябва да се намери x а иначе до тук е вярна

  7. #7
    HeIsMyWorld, нищо лично, но като не можеш да решаваш задачи, поне не обърквай още повече автора.
    Ако ти е трудно да разсъждаваш както е в скобите, разпиши си формулата за СУ и намери дискримананта и от корените. Дискриминантата ти е 0, а единственият корен е 6/5. Като нанесеш корена върху числовата ос, трябва да съобразиш
    че на нас ни трябват решения,които да са ПОД ОБСЦИСНАТА ОС ИЛИ ВЪРХУ НЕЯ!!!! Ние имаме само едно решение и то е върху тази абсцисна ос, следователно и само то ще е решение. Окончателно решението е само числото 6/5

  8. #8
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302
    само да поясня аз съм 7 клас и не съм учил за тези абцисни оси и не знам какво означават и су нз какво е

  9. #9
    СУ- съкратено умножение.Това (a+b)^2. е едно от формулите. Явно си много зле с математиката, защото абсцисната и ординатната ос се учат още 5-6 клас. Да си чувал за правоъгълна координатна система????

  10. #10
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302
    ДА ЧУВАЛ СЪМ

  11. #11
    Мега фен Аватара на thegreenzombie
    Регистриран на
    Mar 2011
    Град
    On The Wall xDD
    Мнения
    7 811
    ако сте учили дискриминанта е лесно да се реши... та, учили ли сте го вече?
    fear4o <--- май bro' xDD
    darkPaladin <--- *миг, мииг*


    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free

  12. #12
    Мега фен Аватара на thegreenzombie
    Регистриран на
    Mar 2011
    Град
    On The Wall xDD
    Мнения
    7 811
    все тая... та
    D=60^2 - 4.25.36
    D=3600 - 3600 = 0
    x = 60/50
    x = 6/5
    x = 1,2
    fear4o <--- май bro' xDD
    darkPaladin <--- *миг, мииг*


    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free

  13. #13
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302
    не не сме го учили

  14. #14
    Мега фен Аватара на thegreenzombie
    Регистриран на
    Mar 2011
    Град
    On The Wall xDD
    Мнения
    7 811
    нали ти реших задачата, недей да се оплакваш :д
    fear4o <--- май bro' xDD
    darkPaladin <--- *миг, мииг*


    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free

  15. #15
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302
    оф кой са оплаква росто искам малко поразбираемо решение от това не мога да разбера нищо иначе мерси за усилията

  16. #16
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    (5x-6)²<=0

    Нещо на втора степен е винаги >=0. Тоест единствената възможност да е <=0 e изразът вляво да е всъщност точно 0.

    (5x-6)²=0
    5x-6=0
    x=6/5



    Това, което сте му написали е от материала за изследване на квадратни уравнения, който се учи след 7 клас. В 7 клас подходът към квадратните уравнения е или аналитичен, като горното решение, или се налага и разлагане на прости множители.
    Последно редактирано от Chacho : 03-27-2012 на 11:48
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  17. #17
    Повече от фен Аватара на pepochko
    Регистриран на
    Jun 2011
    Мнения
    302
    мс сега вече го схванах

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си