
- Форум
- По малко от всичко
- Философия и Религия
- В какво вярвате?
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
Знаете ли странно е.Понякога след мастурбация се чувстваш някак си омърсен гадно е наистина![]()
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
Според мен си е помислил че си му казал че аз ще съм мъртъв, и той понеже ме възприема за духовно мъртъв, я изръси тази простотия и после я прикри с някаква си метафора. Няма да му е за пръв път да бърка и да не чете кой какво пише и за кого. Но може и да бъркам.... в такъв случай чакам обяснение на това което написа или по точно - за кой го написа.
кой може да разбере да разбере.
Namless например сигурно ми е разбрал метафората
Последно редактирано от defender : 08-31-2012 на 01:24
Аз мисля,че метафората е такава:След като човек е мъртъв тук,душата му се освобождава,а тя не може дабъде унищожена,но той под унищожено разбира все едно да го убия за втори път,което далече не е така.Не знам и аз.Прекалено,прекалено съм нисш и затова ще спра да разсъждавам над духовните бисери.
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
за себе си
Последно редактирано от In_Nomine_Sathanas : 08-31-2012 на 01:38
Хммммм (party) теорията ми е била вярнаАйде подхранете спора,че ми е скучно моля ви се
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
от какво да съм се измъквал,
абе ти си бил егати филмара..................
а такаааааааааааааааааааааа тътъдъдъъъъъъъъъъм тънтънтънтъъъъъъъъъъън![]()
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
"И пак един ден, като дойдоха Божиите синове, за да се представят пред Господа, между тях дойде и Сатана да се представи пред Господа. И Господ рече на Сатана: От где идеш? А Сатана в отговор на Господа рече: От обикаляне земята и от ходене насам-натам по нея. После Господ рече на Сатана: Обърнал ли си внимание на слугата Ми Иов, че няма подобен нему на земята, човек непорочен и правдив, който се бои от Бога и се отдалечава от злото. И още държи правдивостта си, при все че ти Ме подбуди против него да го погубя без причина. А Сатана в отговор на Господа рече: Кожа за кожа, да! все що има човек ще го даде за живота си. Но простри ръката Си сега та се допри до костите му и до месата му, и той ще Те похули в лице. И Господ рече на Сатана: Ето, той е в ръката ти; само живота му опази." Йов 2: 1-6
ето как дявола е имал власт да порази два пъти най-праведният човек на земята от онова време и то без истинският Господ Бог да опази Йов напълно, негативният бог съдия му е позволявал, защото истинският Господ Бог още не е имал Новозаветната Власт, докато дявола е имал власт да унищожава човеците дори заради най-безобидни неща като например сексуално самозадоволяване
"Ако някой вземе жена и, след като влезе при нея, я намрази, и я наклевети в срамотни работи, и навлече на нея лошо име, като рече: Взех тая жена, и като се приближих при нея, не я намерих девица, тогава бащата и майката на момата да вземат и занесат белезите от девството на момата при градските старейшини в портата; и бащата да рече на старейшините: Дадох дъщеря си на тоя човек за жена; но той я мрази, и, ето, момата наклеветил я е в срамотни работи, като е казал: Не намерих дъщеря ти девица; но ето белезите от девството на дъщеря ми. И да разгънат дрехата пред градските старейшини. Тогава старейшините на оня град да вземат човека да го накажат, като го глобят сто сребърни сикли; той да ги даде на бащата на момата, защото е навлякъл лошо име на Израилска девица. И тя да му бъде жена; не бива да я напуска през целия си живот. Но ако е истинно това нещо, че не се е намерило девство у момата, тогава да изведат момата и да я поставят пред вратата на бащиния й дом, и мъжете от града й да я убият с камъни, та да умре; защото е сторила безчестие в Израиля, като е блудствувала в бащиния си дом. Така да отмахнеш злото изсред себе си." Второзаконие 22: 13-21
а ето как Исус е опровергал тази заповед като е показвал милост към сексуалните хора:
"И книжниците и фарисеите доведоха [при Него] една жена уловена в прелюбодейство и, като я поставиха насред, казаха Му: Учителю, тази жена биде уловена в самото дело на прелюбодейство. А Моисей ни е заповядал в закона да убиваме такива с камъни; Ти, прочее, що казваш за нея? И това казаха да Го изпитват, за да имат за какво да Го обвиняват. А Исус се наведе на долу и пишеше с пръст на земята(сиреч, за да им припомни че истинският Господ Бог е написал само Десет Заповеди, които в същност са единствените заповеди на Завета - виж: Изход 34:28, Второзаконие 4:13, Второзаконие 9:9-11, Второзаконие 10:8 ). Но като постоянствуваха да Го питат, Той се изправи и рече им: Който от вас е безгрешен нека пръв хвърли камък на нея(сиреч, който не е нарушил и не иска да наруши написаните с Божият Пръст заповеди на Завета, от които едната е "не убивай."). И пак се наведе на долу, и пишеше с пръст на земята(сиреч, и продължи да им напомня за единствените десет заповеди на завета написани лично от самият истински Господ Бог). А те, като чуха това(т.е. а те като разбраха за какво им намеква) разотидоха се един по един, като почнаха от по-старите и следваха до последните; и Исус остана сам, и жената, гдето си беше, насред. И когато се изправи, Исус й рече: Жено, къде са тези, [които те обвиняваха]? Никой ли не те осъди? И тя отговори: Никой Господи. Исус рече: Нито Аз те осъждам; иди си, отсега не съгрешавай вече." Йоан 8: 3-11,
"И един от фарисеите Го покани да яде с него; и Той влезе във фарисеевата къща и седна на трапезата. И, ето, една жена от града, която беше грешница, като разбра, че седи на трапезата във фарисеевата къща, донесе алабастрен съд с миро. И като застана отзад при нозете Му и плачеше, почна да облива нозете Му със сълзи и да ги изтрива с косата си, целуваше нозете Му, и мажеше ги с мирото. А като видя това фарисеят, който Го бе поканил, думаше в себе си, казвайки: Тоя ако беше пророк, щеше да знае коя и каква е жената, която се допира до Него, че е грешница. А Исус в отговор му рече: Симоне, имам нещо да ти кажа. А той рече: Учителю, кажи. Някой си заемодавец имаше двама длъжника; единият дължеше петстотин динари, а другият петдесет. И понеже нямаха с какво да му платят, той прости и на двамата. И тъй, кой от тях ще го обикне повече? В отговор Симон рече: Мисля, че оня, комуто е простил повечето. А той му рече: Право си отсъдил. И като се обърна към жената, рече на Симона: Видиш ли тая жена? Влязох в къщата ти, и ти вода за нозете Ми не даде; а тя със сълзи обля нозете Ми, и с косата си ги изтри. Ти целувка ми не даде; а тя, откак съм влязъл не е престанала да целува нозете Ми. Ти с масло не помаза главата Ми; а тя с миро помаза нозете Ми. Затова ти казвам: Прощават й се многото грехове; (защото тя обикна много); а комуто малко се прощава той малко обича. И рече й: Прощават ти се греховете. И тия, които седяха с Него на трапезата, почнаха да казват помежду си: Кой е тоя, Който и греховете прощава? И рече на жената: Твоята вяра(т.е. твоята вярност към доброто/твоята любов към човеците) те спаси; иди си с мир." Лука 7: 36-50
истинският Господ Бог е дал само десет заповеди написани лично от самият Него, които да бъдат заповедите на Завета, така щото единствено двете плочи с Десетте Заповеди да бъдат поставени в ковчега на Завета, което да бъде белег пред всички вярващи за това че нито една от тези Десет Заповеди не бива да бъде нарушавана во веки, докато изпълнението на несъвършените/лошите заповеди, които посочихме по-горе, нарушават Десетте Заповеди, например дори и жените, които удовлетворяват мъжете сексуално не правят нищо лошо с това, но дори вършат нещо добро по този начин, понеже обичат мъжете, макар и по сексуален начин, докато в същото време колко много от останалите жени не биха удовлетворили сексуалните желания/нужди на който и да е мъж?!
Последно редактирано от npp : 08-31-2012 на 12:31
и хората с брачен съюз, и хората без брачен съюз са (все) човеци, както едните имат нужда от спасение, така и другите, никой не е по-горен от ближния, дори и най-висшият Божий Ангел (който по слава и сила бил подобен на самият Бог) казал: "Недей; аз съм съслужител на тебе и на братята ти", когато Св. Йоан бързал да му се поклони (примерно, мислейки че трябва да се отдава поклонение на всеки по-висшестоящ от Божието Царство), който е успял да си уреди добър брак е добре дошло за него, който не е успял, пак е приет, Бог не гледа на лице, Той не дели човеците на сключили брак и несключили брак, ето колко животни, които Бог е създал, нито се женят, нито се развеждат, но пак Той ги храни и облича така както дори и Соломон не се е обличал в всичката си слава, така щото нито едно от тях не остава лишено от полов партньор, а колко по-скъпи са човеците от животните?!, брака е по-скоро човешка институция създадена най-вече под натискът на човешката религия, понеже никак не е лошо човек да се жени, но и никак не е лошо и ако не се (о-)жени, понеже едните имат дар да се въздържат от женене, докато на други дара им е да не се въздържат(1 Коринтяни 7:7), какво различава едните от другите?!, имало е женени, които са били по-лоши от други (които са (били)) неженени, а е имало и неженени, които са били по-лоши от други (които са (били)) женени, едни се обичат без да се женят, други се обичат женени, имало е неженени двойки с не по-малка любов от на онези, които са били женени, нима само някакъв ритуал наричан "брак" трябва да бъда бъде причина един или друг да бъдат съдени за грях?!, това е все едно като да осъдиш сиромасите да отидат в вечен пъкъл само защото не са платили един милион в брой, защо човек (да) трябва да бъде съден ако не причинява зло с своята консумация?!, например какво лошо прави онзи, който не е женен, но се наслаждава на женската красота без да причинява зло на когото и да е от човеците?!
"Заради ядене недей съсипва Божията работа. Всичко наистина е чисто; но е зло за човека, който с яденето си причинява съблазън." Римляни 14: 20
но разбира се (че) докато на света има опасности, човек е добре да се пази от тях, такива като опасност от: изнасилване, поробване, болести предавани по полов път, нежелана бременност, и т.н., Господ не е робовладелец, нито диктатор, нито фанатик, нито безумец, при Него всичко е смислено, и няма нищо прекомерно
"Затова не бивайте несмислени, но проумявайте, що е Господната воля." Ефесяни 5: 17
нима само богатите имат нужда то храна и облекло, а сиромасите не?!
Последно редактирано от npp : 08-31-2012 на 14:15
Последно редактирано от defender : 08-31-2012 на 14:21