Резултати от 1 до 25 от общо 2539

Hybrid View

Мега фен Аватара на bloodyF
    Град
    Heaven
    мои приятелки ще учат такова в ПУ, не знам иначе за какво става въпрос
    имам една позната в ЮЗУ, мога да я попитам ако искаш
    Нека спрем войната по пътищата заедно. /В памет на Милена Б./

боже странно ми е че тази тема е за мен.. аз съм се запътила към Медицински университет - фармация успех на всички и нека си изкараме незабравимо последната година в училище

Никой желаещ ли няма да учи психология? Аз много искам да уча точно това, но се чудя доколко ще имам шанс за реализация, а и даваха по новините, че в момента е една от най - желаните специалности, т.е. по - голяма конкуренция.. Иначе втора матура - АЕ

Здравейте и от мен
    Аз още не съм решила по какво ще ми е втората матура, но за сметка на това съм решила какво ще кандидатствам! Насочила съм се към Журналистика и ВО! Това искам още оъ 8 клас, е на няколко пъти си променях мнението, но в крайна сметка пак се върнах от там, от където тръгнах! Тааа...има ли някой друг, който се е насочил към тези две специалности, и ако Да в кои университети мислите да кандидатствате? Аз ще опитам в СУ и НБУ!

Супер фен Аватара на ParadOx
    Град
    Long Beach, California
    Цитирай Първоначално написано от magitu1 Виж мнението
    Аз ще опитам в СУ и НБУ!
    И аз мисля да опитам в СУ, но главно към Германия съм се насочила

Здравейте! Докато се наслаждавах на почивният си ден започнах да се интересувам дали ще успея да намеря някой като мен да кара изпит в една дата. Попаднах на тази тема и успях да прочета първите няколко страници и след това направо минах на последните 10.

Та значи аз съм от Благоевград и също като вас съм 12 клас. Смятам да карам матура по английски. Мисля да продължа образованието си във Великобритания. Дори съм подал документи за там и сега се готвя за изпит IELTS на 6 април. Подал съм документи в 5 университета, от който съм получил оферти само от 3. Малко късно се сетих и аз, че ако ще се кандидатства в чужбина трябва да се мисли от лятото. Дали от незнание каква е процедурата, сроковете и т.н. не знам. Важното е, че съм подал на време документи.

По-нагоре прочетох на едно момиче, което се е оплакала от слушането на делф. Към нея: една приятелка също ми каза, че е било много лошо качеството на записа и сега и тя като теб се надява да има поне 5 точки да не я скъсат и нея.

Относно контролни, класни и т.н. Учителите ни смятат да ни оформят до края на март (поне половината) за да може Април като ходим на различни изпити да си имаме оценките и да си отсъстваме без проблем. Лично на мен тези 2 седмици ми предстоят поне по 2 контролни или писмени изпитвания на ден.

Видях и, че обсъждате до къде сте по литература. Ние в редовните часове сме на Вапцаров (започнахме го миналата седмица), а по СИП решаваме тестове.

От къде се подготвяте за матурата по биология?

Повече от фен
    molqq vi pomognete mi s prevoda na edin tekst po angliiski ezik !???

The fifth cylinder , i whispered, the fifth ship from Mars, has struck this house and buried us under the ruins!
    Outside there began a metallic hammering, then a violent hooting, and then a hissing like the hissing of an engine. These noises continued occasionally, and increased as time wore on. Soon a thudding that made everything about us shake began an continued. The cylinder was already opened in the centre of the pit, and on the far edge of the pit, one of the great fighting-machines, left empty by its occupant, stood stiff and tall against the evening sky. At first i hardly noticed the pit and the cylinder because of the extraordinary glittering mechanism i saw, and because of the strange creatures that were crawling slowly and painfully across the ground near it.
    The mechanism certainly held my attention firs. It was one of those complicated frameworks that we now call handling-machines, and the study of wich has already helped our scientific advancement enormously. It looked like a sort of metallic spider with five jointed, agile legs, and with an extraordinary number of jointed levers, bars, and reaching and clutching tentacles about its body.
    Its movements were so complex and perfect that at first I did not see it as a machine, in spite of its metallic gleam. The fighting-machines were coordinated and animated to an extraordinary level, but nothing to compare with this.
    When I looked again, the busy machine had already put together several of the pieces of apparatus it had taken out of the cylinder into a shape remarkably similar to its own; and down on the left a busy little digging machine had come into view, letting off jets of green vapour and working its way round the pit. This was what has caused the regular beating noise, and the rhythmic shocks. I whistled as it worked. So far as I could see, the thing was working without direction from a Martian at all.

blagodarq predvaritelno: )
    (sun)~{}*

Мега фен Аватара на granger
    Град
    Beyond reality
    Цитирай Първоначално написано от kotenceto_bonbon Виж мнението
    molqq vi pomognete mi s prevoda na edin tekst po angliiski ezik !???

The fifth cylinder , i whispered, the fifth ship from Mars, has struck this house and buried us under the ruins!
    Outside there began a metallic hammering, then a violent hooting, and then a hissing like the hissing of an engine. These noises continued occasionally, and increased as time wore on. Soon a thudding that made everything about us shake began an continued. The cylinder was already opened in the centre of the pit, and on the far edge of the pit, one of the great fighting-machines, left empty by its occupant, stood stiff and tall against the evening sky. At first i hardly noticed the pit and the cylinder because of the extraordinary glittering mechanism i saw, and because of the strange creatures that were crawling slowly and painfully across the ground near it.
    The mechanism certainly held my attention firs. It was one of those complicated frameworks that we now call handling-machines, and the study of wich has already helped our scientific advancement enormously. It looked like a sort of metallic spider with five jointed, agile legs, and with an extraordinary number of jointed levers, bars, and reaching and clutching tentacles about its body.
    Its movements were so complex and perfect that at first I did not see it as a machine, in spite of its metallic gleam. The fighting-machines were coordinated and animated to an extraordinary level, but nothing to compare with this.
    When I looked again, the busy machine had already put together several of the pieces of apparatus it had taken out of the cylinder into a shape remarkably similar to its own; and down on the left a busy little digging machine had come into view, letting off jets of green vapour and working its way round the pit. This was what has caused the regular beating noise, and the rhythmic shocks. I whistled as it worked. So far as I could see, the thing was working without direction from a Martian at all.

blagodarq predvaritelno: )
    Айде не. И пиши на кирилица.
    maDamn

ima li hora ot nbu (nov bulgarski universitet) imam nqkolko vuprosa ako moje nqkoi dami pomogne

Правила за публикуване

• Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си