.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 14 от общо 14
  1. #1

    Кандидатстване в Англия.

    Здравейте! Аз съм бъдеща студентка, която кандидатства в Англия тази година и ще уча там. Понеже нямаше кой да ми помага в самия процес на кандидатстване( но се справих), реших да помагам на бъдещи студенти, които искат да кандидатстват в Англия. Мога да помагам с попълването на документите и със съвети от моя страна. За повече информация : niki_gergana@abv.bg или на телефон : 0893762886
    Последно редактирано от niki7o : 07-16-2012 на 08:26
    2 т. системно.

  2. #2
    up
    2 т. системно.

  3. #3
    В кой университет си? А с каква специалност?
    When you awaken in the morning’s hush
    I am the swift uplifting rush
    Of quiet birds in circling flight.

    I am the soft starlight at night.
    Do not stand at my grave and cry,
    I am not there; I did not die.

  4. #4
    В UCB. Ще уча International Tourism Management. Но аз си запазих мястото за другата година.
    2 т. системно.

  5. #5
    аз ще съм в Ковънтри с Illustration and graphics от тази година

  6. #6
    Randi, удобрен/а ли си за Student Loan ?
    2 т. системно.

  7. #7
    Randi, удобрен/а ли си за Student Loan ?
    2 т. системно.

  8. #8
    Аз искам да питам нещо за образованието в Англия. Значи знам, че е много скъпо, но ако ми отпуснат Student Loan той всичко ли ми покрива или само таксата за университета. Ориентирала съм се към няколко университета, искам да уча Film studies. Трябва ли да държа някакъв специален изпит за това или не (освен IELTS ili TOEFL)? резервен план ми е туризъм, защото уча в ПГТ сега и смятам, че по- лесно ще ме приемат, но все пак да уча Film srudies и след това да се занимавам с това си ми е мечта. И последен въпрос, за който се сещам, има ли къде във Велико Търново да държа IELTS или трябва да ходя до Варна, Бургас или София?

  9. #9