
- Форум
- По малко от всичко
- Философия и Религия
- Какво ги кара да вярват ?
това е невъзможно, Бог дава благодат на всички хора, затова и във всеки човек има и нещо добро.
Ако се абстрахирам пък изобщо от Божиите закони и благодат и от административни и граждански закони (които също са с Божията одобрение) - просто ей така, ако Бог ме остави сам не себе - те тогава како щеше да видиш демона в мене.
ето заради този демон, който лежи във всеки човек, всички заслужаваме единствено ада.
Добре че е Божия милост.
Последно редактирано от defender : 07-30-2012 на 13:58
Е, поне съм бил в правото си да подхождам с предубеждение. Изключвам nam3l3ss, който явно чете избирателно, но лошо няма - всеки има нужда да уповава убежденията си на нещо.
Лека вечер![]()
Общо взето това са само заплахи и недоказани твърдения за това кой и какво е Господ, без да има дори просто обяснение.
Значи Господ създава хората по свой образ и подобие - мъж и жена. Е Бог мъж или жена е? Или е и двете, тъй като и мъжа и жената са създадени по божи образ? Навсякъде, във всяко едно изречение се повтаря колко велик е Господ, а не какъв е, откъде идва, защо е направил това или това.... никакви обяснения, само заплахи и нелогични твърдения, това се набива много на очи и не вярвам да е случайно.
Друго което не мога да разбера:
Значи Господ и Исус Христос са едно, а Исус е просто превъплъщение на Господ така ли? Ако е така, обясни ми защо Господ ще се превъплъщава в Сина си, ще слезе на Земята и ще умре за греховете на хората. Така ще изкупи вината на другите, и ще я изкупи пред самият себе си ли(тъй като Господ и Исус са едно и също)? Нищо не разбирам.....
има главен Бог - Отца, има и втори в божествената йерархията и това е Господ(-ът) станал познат на земята с името Исус Христос, което значи че Той не е човек, когато след физическата му смърт тялото му било прободено с копие, от него изтекли едновременно една струя кръв и една друга струя вода, което е доказателство че дори и неговото физическо тяло има по-съвършена анатомия различна от онази на човешкото
"един от войниците прободе с копие ребрата Му; и веднага изтече кръв и вода." Йоан 19: 34
ето какво още пише за Него:
"Истинската светлина, която осветлява всеки човек, идеше на света. Той бе в света; и светът чрез Него стана; но светът Го не позна. У Своите Си дойде(т.е. при земните духовници/духовни служители), но Своите Му Го не приеха. А на ония, които Го приеха, даде право да станат Божии чада, сиреч, на тия, които вярват в Неговото име(т.е. които са верни на доброто); които се родиха не от кръв(т.е. които не обичат да причиняват зло на другиго), нито от плътска похот(т.е. нито да вършат неправда), нито от мъжка похот(т.е. нито да бъдат горделиви), но от Бога(т.е. но които обичат Бога и човеците). И словото стана плът и пребиваваше между нас; и видяхме славата Му, слава като на Единородния от Отца, пълно с благодат и истина. Иоан свидетелствува за Него, и викаше казвайки: Ето Онзи за Когото рекох, Който иде подир мене, достигна да бъде пред мене понеже спрямо мене беше пръв. Защото ние всички приехме от Неговата пълнота, и благодат върху благодат; понеже законът бе даден чрез Моисея, а благодатта и истината дойдоха чрез Исуса Христа. Никой, кога да е, не е видял Бога; Единородният Син, който е в лоното на Отца, Той Го изяви. И ето, свидетелството, което Иоан даде, когато юдеите пратиха до него свещеници и левити от Ерусалим да го попитат: Ти кой си? Той изповяда, и не отрече, а изповяда: Не съм аз Христос. И попитаха го: Тогава що? Илия ли си? И каза: Не съм. Пророк ли си? И отговори: Не съм. На това му рекоха: Кой си? за да дадем отговор на ония, които са ни пратили. Що казваш за себе си? Той рече: Аз съм "глас на едного, който вика в пустинята; Прав правете пътя за Господа", както рече пророк Исаия. А изпратените бяха от фарисеите. И попитаха го, като му рекоха: А защо кръщаваш, ако не си Христос, нито Илия, нито пророкът? В отговор Иоан им рече: Аз кръщавам с вода(т.е. с очистване). Посред вас стои Един, Когото вие не познавате, Онзи, Който иде подир мене, [Който преден ми биде], Комуто аз не съм достоен да развържа ремика на обущата Му. Това стана във Витавара отвъд Иордан, дето Иоан кръщаваше. На следния ден Иоан вижда Исуса, че иде към него, и казва: Ето Божият Агнец, Който носи греха на света(т.е. който носи освобождението от греха)! Тоя е за Когото рекох: Подир мене иде човек, Който достигна да бъде пред мене, защото спрямо мене беше пръв. И аз Го не познавах; но дойдох и кръщавам с вода затова, за да бъде Той изявен на Израиля. И Иоан свидетелствува, казвайки: Видях Духът да слиза като гълъб от небето и да почива върху Него. И аз Го не познах; но Оня, Който ме прати да кръщавам с вода Той ми рече: Онзи, над Когото видиш да слиза Духът и да почива върху Него, Той е Който кръщава със Светия Дух. И видях и свидетелствувам, че Тоя е Божият Син. На следния ден Иоан пак стоеше с двама от учениците си. И като съгледа Исуса когато минаваше каза: Ето Божият Агнец!" Йоан 1: 9-36,
"Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене. Ако бяхте познали Мене, бихте познали и Отца Ми; отсега Го познавате и сте Го видели. Филип Му казва: Господи, покажи ни Отца, и достатъчно ни е. Исус му казва: Толкова време съм с вас и не познаваш ли Ме Филипе? Който е видял Мене, видял е Отца; как казваш ти: Покажи ми Отца? Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела. Вярвайте Ме, че Аз съм в Отца и че Отец е в Мене; или пък вярвайте Ме поради самите дела. Истина, истина ви казвам, който вярва в Мене, делата, които върша Аз, и той ще ги върши; защото Аз отивам при Отца. И каквото и(т.е. и каквото и добро нещо) да поискате в Мое име, ще го сторя, за да се прослави Отец в Сина." Йоан 14: 6-13
Последно редактирано от npp : 08-01-2012 на 11:32
Исус Христос не е Ангел, Той е Господът:
"кому от ангелите е рекъл Бог някога: - "Ти си Мой Син, Аз днес Те родих"; и пак: "Аз ще Му бъда Отец, и Той ще ми бъде Син"? А когато пък въвежда Първородния във вселената, казва: - "И поклонете се Нему, всички Божии ангели". И за ангелите казва: - "Който прави ангелите Си силни като ветрове, И служителите Си като огнен пламък"; А за Сина казва: - "Твоят престол, о Боже, е до вечни векове; И скиптърът на Твоето царство е скиптър на правота. Възлюбил си правда, и намразил си беззаконие; За това, Боже, Твоят Бог Те е помазал с миро на радост повече от Твоите събратя". и пак: "В началото Ти, Господи, си основал земята, И дело на Твоите ръце е небето; Те ще изчезнат, а Ти пребъдваш; Да! те всички ще овехтеят като дреха, И като одежда ще ги свиеш, И те ще бъдат изменени; Но Ти си същият, И Твоите години няма да се свършат. А кому от ангелите е рекъл някога: - "Седи отдясно Ми Докле положа враговете ти за твое подножие"?" Евреи 1: 5-13