- Форум
- По малко от всичко
- Философия и Религия
- Логически несъответствия, парадокси и чисти простотии в християнството.
по принцип поначало половият акт за зачеване на деца не е грях дори и когато е между дъщеря и баща - син и майка, но се превръща в такъв заради склонността на човеците (намиращи се) под (системата на) греха да искат да притежават половият партньор, поради което се е появило и явлението наречено брак или брачен съюз, понеже то е израз на човешката гордост и алчност човек(-а) да притежава друг човек от противоположният на него пол и то колкото се може по трайно, иначе от друга страна е съвсем нормално мъжа и жената да живеят заедно за да се подкрепят един друг в живота, особено ако се намират под (системата на) греха
истината е че както всяка една болест така и генетичните фактори са просто послешна конспирация на "тъмнината", т.е. в началото не е имало никакви болести и биологични дегенерации - нито вирусни, нито физико-химични, нито дегенеративни, нито рожденствени, нито генетични, но лукавият е успял да внесе всички тези неща впоследствие посредством системата на духовното/религиозното беззаконие (наричана в Библията с думата "греха"), като даже и доскоро се появяваха нови болести такива като: спин/хив, луда крава, птичи грип, свински грип, и т.н., както Бог Отец като основен представител на "Светлината" има потенциала да сътворява, така и "тъмнината" като негативната страна на божественото има потенциала да твори зло, но тя не може да изяви своята висша форма без да паразитира от Царството на Бога
може би донякъде е така, обаче "греха"(духовното/религиозното беззаконие) е такъв че може да "залее" и обхване цялото това творение, т.е., за "греха/лукавият" може да се окаже достатъчно да използва само един човек за да успее да пороби цялото човечество на злото
"чрез един човек грехът влезе(т.е. именно чрез поколението на неправедните/лошите духовни работници грехът влиза и работи) в света, и чрез греха смъртта(т.е. и чрез греха влошаванията/болестите/страданията/мъките), и по тоя начин смъртта мина във всичките човеци, понеже всички съгрешиха(т.е. понеже всички, които се оказаха завладяни от системата на духовното/религиозното беззаконие, оказаха се поробени на греха, кои като негови слугжители, кои като негови жертви)" Римляни 5: 12
никой не се ражда грешен, което най-напред е посочено и от самият Господ Исус Христос:
"И когато заминаваше, видя един сляпороден човек. И учениците Му Го попитаха казвайки: Учителю, поради чий грях, негов ли, или на родителите му, той се е родил сляп? Исус отговори: Нито поради негов грях(т.е. никой не се ражда грешен, защото никой не е съгрешавал преди да бъде роден), нито на родителите му(т.е. нито някой от неродените е виновен за греховете на родителите си)" Лука 9: 1-3
ако Бог беше допуснал човека да бъде грешен по рождение, тогава именно Той щеше да бъде главният виновник за всичкият грях - няма как
да, сто на сто някои синове от потомството на адам и ева са правили секс с родителите си, но това само за зачеване на деца, както е в случаят с Лот и дъщерите му, които не могли да имат мъже, понеже в радиус от стотици километри от тях нямало нито един такъв освен баща им
"живееше в една пещера, той и двете му дъщери. Тогава по-старата рече на по-младата: Баща ни е стар, и няма мъж на земята да влезе при нас, според обичая на цялата земя. Ела, да упоим баща си с вино и да преспим с него, за да запазим потомството от баща си. И тъй, оная нощ упоиха баща си с вино; и по-старата влезе та преспа с баща си; а той не усети, нито кога легна тя, нито кога влезе. На другия ден по-старата рече на по-младата: Виж, миналата нощ аз преспах с баща си; да го упоим с вино и тая нощ, та влез ти и преспи с него, за да запазим потомство от баща си. И тъй, и оная нощ упоиха баща си с вино, и по-младата влезе та преспа с него; а той не усети нито кога легна тя, нито кога стана. Така и двете Лотови дъщери зачнаха от баща си." Битие 19: 30-36
не, не трябва да си пълен идиот, въпреки че в човешката религия имаше много духовни идиоти, сиреч, идиотски по отношение на вярата, иначе разумни и смислени за всякакви други неща, например, разумни в правенето на злини, а безумни по отношение правене(-то) на добро
Последно редактирано от npp : 09-12-2012 на 09:51