.
Отговор в тема
Страница 4 от 9 ПървиПърви 12345678 ... ПоследнаПърви
Резултати от 76 до 100 от общо 220
  1. #76
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    Цитирай Първоначално написано от bilqnavod Виж мнението
    Ако примерно имаш много високи знания, готвил си се, учил си до най-малката подробност, но като те изпитат тка се завъртат нещата, че накрая ти пишат 3. Дали ще ти е приятно, да си се старал и да имаш ниска оценка. Нали затова се учи, за да бъдеш възнаграден с хубави оценки, за да може дипломата да бъде ключ към една успешна реализация.
    Старанието не се възнаграждава с 6-ца.
    Знанията се възнаграждават с нея.

  2. #77
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536
    Цитирай Първоначално написано от Chacho Виж мнението
    трябва да си доста тъп, за да се случи това нещо. Човек трябва да се научи да показва на какво е способен, а ако си оценен действително несправедливо, можеш да си потърсиш правата.
    Мхм, както винаги, мн точно казано.
    "Дали ще ти е приятно, да си се старал и да имаш ниска оценка." Ще се повторя, но старанието няма нищо общо със знанията/уменията и най- вече възможостите ти.

  3. #78
    Знам, че няма да прозвучи добре, но предпочитам по съответния предмет да знам за 3 и да имам 5/6 отколкото обратното. Случвали са ми се и двете неща и съответно в единия случай се чувстваш печеливш, а в другия тотално губещ.
    А щом знам за 3 по този предмет, значи има причина за това. Или нямам интерес към дадения предмет, особено ако се учат излишни неща, което в България е най-редовна практика, или учителят не само че не ме предразполага към темите, ами и ме кара да не искам да се интересувам.

    Относно този вид предмети, винаги съм си била бележкарка. Търся как да се измъкна по възможно най-печелившия начин, чрез преписване разбира се. Защото когато не се интересуваш, не можеш да знаеш.

    Оценките далеч не са най-важното, но много зависи в каква ситуация се намираш. Учила съм и по различни причини, е имало случаи в които са ме ощетявали, а това е най-неприятното чувство, да си си седнал на задните части да учиш, вместо да излезеш някъде и накрая да се окаже, че е за нищо. Така че моето мнение е, че без изключения, бих чела нещата които изучаваме и е нещо което наистина може да ми предизвика интереса, та да го науча може би още в час. Но когато е нещо, което поради различни не искам да знам, и съответно не го знам, бих си преписала във всеки случай.

    Всеки търси начин да се спасява, приятелю, приеми го.

  4. #79
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    "Или нямам интерес към дадения предмет, особено ако се учат излишни неща, което в България е най-редовна практика, или учителят не само че не ме предразполага към темите, ами и ме кара да не искам да се интересувам."

    1. Кои са излишните неща, че само повтаряте, пък нищо не може да изброите?
    2. Кой е длъжен да те предразполага, тва да ти не е оргия? Ти като си гладна, чакаш ли някой да ти предразположи устата към лапане?

    Кви сте прости, братче, направо не мога да ви се нагледам на ограничеността. То си е за вас, растете си кретени. Понякога се чудя за какво съм се хванал да помагам на лешперите тука.
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  5. #80
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    Цитирай Първоначално написано от Chacho Виж мнението
    2. Кой е длъжен да те предразполага, тва да ти не е оргия? Ти като си гладна, чакаш ли някой да ти предразположи устата към лапане?

    Кви сте прости, братче, направо не мога да ви се нагледам на ограничеността. То си е за вас, растете си кретени. Понякога се чудя за какво съм се хванал да помагам на лешперите тука.
    Ох, добре че беше ти.
    Направо, ебати.

  6. #81
    Не знам на кой викаш лешпер, но ако не си забелязал това си е форум и всеки си казва каквото мисли. В случая съвсем директно си изразих моята позиция, като абсолютно никой не съм задължила с нея.
    Много неща са излишни, най-често в предметите като история, физика и биология. Там най-много е тъпкано с материал, който е абсолютно ненужен за хора, които учат по ЗП.

    Мен примерно, съвсем честно ти казвам, ама изобщо не ме интересува каква е историята с всичките и подробности на държави, които нас не са ни чували изобщо че съществуваме, да не говорим дали сме държава или град, още по-малко къде сме на картата. От обща култура няма нищо лошо да те запознаят с някои неща, но не да съм длъжна да им знам историята напълно. Щото съм ставала свидетел на това как в учебника ми пише за една страна, в случая Италия и цялата и история още от Римската империя насам, а оригинални италианци като им кажа 5 думи по темата ме гледат като пукали без идея за какво става въпрос. Без коментар съм пък какъв е отговора когато ги попитам аз за държавата им как е възникнала. "Не знам" е най-умното.

    Физика - ми човек не ме интересуват всичките тия детайли, съжалявам. Още от 10 клас, включително и в 11 те подхващат за неща, които едва ли някога ще ми потрябват, освен ако няма да ходя да уча в Москва именно това. Тъпчене на формули, без никакво обяснение по какъв начин се разсъждава коя откъде идва. Щото за разлика от математиката, не ти пишат 5-6 примерно, с които да можеш да се оправяш при конкретния вид задачи, а постоянно изниква някаква нова. И учениците седят и тъпеят в час как една задача се решава, а то накрая даскала като напише решението, се вижда, че се ползва нещо, от което никой си няма и понятие.

    Биологията - там пък е най-голямото преливане на информация в излишък. Като тръгнем от спорангиите и стигнем до най-най-дребните неща, в животинския организъм. Ако не искам да съм лекар, за какво са ми, аджеба? И не, не ми казвай обща култура. Обща култура е да знам какво има в клетките, да съм запозната с човешкото тяло и да мога да определя какво хлапе ще се роди според белезите на родителите си, а не да съм профил информатика и да ми пълнят главата с нещата изброени по-горе.

    Има и още, но със сигурност не бих отделила цяла вечер за да обяснявам, а и би трябвало да си схванал мисълта ми.

    Според начина, по който ми отговори на мнението ми за учителите, ми става ясно колко си разбрал какво имам предвид. Другия вариант е пък да не си случвал на такъв преподавател, за което само може да съжаля.
    Химията също не се отдава на всички, математиката също, литературата пък не е за всеки, но падне ли ти се някой, който да обяснява добре, или разказва увлекателно, почваш да слушаш без никой да те кара. Това е учител, за когото бих казала, че е добър и точен, а не една вече полудяла жена на почти 70 години и ми крещи сякаш се намираме в един психодиспансер, за неща, които си въобразява че са се случили. Или нещо подобно.

  7. #82
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    Откъде накъде учителя ти длъжен да те предразположи към даден предмет?

    За историята, физиката и биологията няма да коментирам. Само една пушка ми трябва, за да се застрелям.

  8. #83
    Написах го повече от подробно. За пореден път казвам, че това е мое си мнение. На никого не съм си позволила да държа тон, да го иронизирам, още по-малко обиждам във форума. Това, че не си съгласен, си е лично твой проблем.

  9. #84
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    И аз имах добри и точни учители, които се научих, че са толкова ценни, колкото и некадърниците. Защото ако не бяха последните, нямаше да се науча сам да чета. Един ден се излиза от училище и спираш да имаш ментор. В горните класове отговорността да се мотивираш пада върху самия ученик, щото на даскалът не му е работа да ви гали с перце и да ви философства кое е важно и кое не.

    Въобще всъщност се чудя за какво стоите в училище да учите, а не се хващате на занаят, защото е практичен. Точно като послушни овчици да ви покаже веднъж-дваж някой, а след това цял живот да възпроизвеждате. Роботи. Въобще не виждаш, че в основата си всичко в училище е едно - опознаването на света, но поради практични съображения изучаването му е разклонено в различни науки. И действително заради умствените ни възможности трябва да специализираме някъде, но като отхвърляш другите неща, губиш връзката за цялост. Малко като да се научиш да ядеш мляко с ориз в купичка, а после като ти дам чашка, да се паникьосаш. Иновативността ви е на 0, абсолютна 0. И с тая нагласа никога няма да се променят нещата. И ме боли хуя честно казано, тва си е ваша работа.

    Ти не виждаш никаква връзка между биологията и информатиката, но някои хора в момента са намерили такава връзка между двете, че сигурно ще изместят досегашните компютри и информатиката, която ти си познавала, може да се окаже неприложима, нищо че ти като ученичка си била напълно сигурна кое ще ти послужи в живота.


    И понеже по-горе каза, че си изстрадала, щото ти се е случвало да си чела страшно много, но за едното "нищо" и не си могла, видиш ли, да излезеш с приятелчетата. Какво си чела, бе, драга? Ако беше сядала през живота си да четеш като хората, наистина много, колкото е нужно едва да се въведеш в някоя наука, щеше да ти се струва целият училищен материал от 1 до 12 клас като сутрешна закуска, която просто можеш да се събудиш и да схрускаш. Ма тва е, че все некой трябва да ви предразполага.


    Честно, не ми се коментира повече, само се ядосвам и влагам емоция в написаното. Вие ще си останете тъпи и ми е точно през хуя. Аз проблеми нямам, не виждам що трябва да ви вливам акъл в главата.



    ПС: А, да, забравих. Изказваш си мнението, нали? Е аз пък си позволявам да коментирам твоето. Колкото цинично и вулгарно си преценя. Щото това е моето мнение. Всеки си има, нали? Не те ограничавам да говориш. Но, ако мога и преценя, ще иронизирам и ще оспорвам. Като те е толкова страх някой да ти каже нещо на въпреки, не си излизай от мишата дупчица.
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  10. #85
    Прекалено настървено подхождаш. Аз просто споделям мнението, че всеки, който каже, че предпочита да има 3, а да е научил за 6, го казва лицемерно. И не знам защо реши че съм завършила, тъй като не съм, макар да не остава никак много до края. От 8-9 клас нагоре наистина самата мотивация пада на раменете на ученика, но никъде не виждам да пише темата за какъв интервал от класове се коментира? Щото има много случаи в които ако в 5-ти примерно ти се падне гаден даскал по нещо, после в гимназията и по-добре да е, някои хора не преоткриват интереса си.
    Не смятам, че има въобще ученик, на когото не му се е случвало да си е седнал на задника да учи, и накрая да се е провалил. Понякога е защото човекът се пренавива, панира, а понякога, колкото и в момента да ме редиш на ум, е и заради преподавателя. Защото не можеш да ме убедиш, че не съществуват учители които са с лично отношение и според симпатиите си водят оценките за всеки. И не, не драга, дискотечките отдавна съм ги забравила, колкото въобще съм ходила.

    Всеки се интересува от каквото реши. Никъде не казвам, че тези три предмета, които изброих са ненужни, или че не ми пука изобщо за тях. Ти поиска конкретно да ти посоча с кое не се съгласявам от материала, кое смятам че е излишно и аз ти го посочих. От там нататък се почна със "през хуя ми е вие си останете тъпи" и т.н., което можеш сам да прецениш как изглежда. Съмнява ме да искаш да избиваш комплекси във форума.


    Последното го казах с идеята, че спорът може да се получи без да се влага цинизъм и ненужна ирония. Винаги дебатът може да се получи културно, с аргументи и без никакви обиди, независимо колко далече са една от друга различните позиции.
    Всичко останало е налагане на мнението, като в голяма част когато се обижда, се доказва, че аргументите издишат.
    Като толкова претендираш че си умен, помагащ на група лепшери, докажи го поне с обръщенията си към опонента си и воденето на диалог, пък било то и писмен.

  11. #86
    Аз пък как така успях да не побутвам почти учебниците и да изкарам хубави оценки ( а.к.а. шестици по всичко, само на матурата по БЕЛ имах 5.75 ).
    Можеш да знаеш, но според мен НАЙ-ВАЖНОТО нещо е да можеш да ПРИЛАГАШ ЗНАНИЯТА СИ. Защото да изядеш учебника с буквите е повече от безполезно. Трябва да можеш да използваш знанията, които вече имаш, и да добавяш към това, което вече знаеш.
    Пък това за кое ти е нужно и кое не няма да го коментирам. Айде, госпожицата коментирала по-нагоре да ми каже кое и е нужно, щом каза кое не и е... Може да е казала по-назад, мързи ме да чета цялата тема... Ама ако не е - да заповяда.

  12. #87
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536
    Цитирай Първоначално написано от MsMiracle Виж мнението
    А щом знам за 3 по този предмет, значи има причина за това. Или нямам интерес към дадения предмет, особено ако се учат излишни неща, което в България е най-редовна практика, или учителят не само че не ме предразполага към темите, ами и ме кара да не искам да се интересувам.
    Само това ли са алтернативите? Аз се сещам за още една- да си тъп също може да е причина.

  13. #88
    Пък това за кое ти е нужно и кое не няма да го коментирам. Айде, госпожицата коментирала по-нагоре да ми каже кое и е нужно, щом каза кое не и е... Може да е казала по-назад, мързи ме да чета цялата тема... Ама ако не е - да заповяда.


    -------

    Писах кое според мен не е. Като за историята си държа най-много, пък било то правилно или не, ако щете да ме нахраните като за световно.
    Ако някой се интересува от политика, дори и в парламента се обсъжда учебния материал да се скъси именно относно тези науки, които изброих, тъй като няма смисъл.
    Сам/а си помисли защо това, което ние учим в 3-ти клас, в САЩ го учат в 7-ми. И така нататък, виж колко назад са, а са най-богатата и успяла нация в света. Явно има защо.
    Последно редактирано от MsMiracle : 09-27-2012 на 18:11

  14. #89
    Ми прегледах ти мненията и не видях къде казваш кой предмет според теб е истински полезен за всички.
    Не мислиш ли, че не е лошо човек да има малко знания ? Защото, повярвай ми, ако си мислиш, че тук ни мъчат, си далече от истината...
    Още повече, че в едно 80% от училищата не ви искат да знаете и 1/3 от целия материал, ами правят всичко само и само да им се махнете от главите... Химията не се отдавала на всеки... Химията, която се учи в гимназията, не е по-трудна от математиката на ниво 5-ти клас, ще ме прощавате. Това, че никой не си прави труда да вникне малко в материала, защото е решил предварително, че е "сложен" е друг въпрос...

  15. #90
    Полезен за всички? Българският език. Ясно е защо.
    Никъде не съм казала, че човек не трябва да има знания, не знам защо ми взимаш думите по толкова изкривен начин. Чачо пожела да кажа кое според мен не е нужно, конкретно, и аз казах. И изброявайки предметите, въобще нямам предвид, че не са нужни, а че има отделни неща, по-точно подробности в материала, които за ученици изучаващи съответната наука на ЗП, не трябват.

    Някои учители и 1/3 не ти изискват да знаеш, други, макар вече и да са рядкост, не влизат колкото да си изпеят урока и да си заминат. То си е и до човека. Предполагам една от причините повечето да са такива, че да им се ще часът да свърши по-бързо, е и заради заплатите, но навлизам в друга тема вече.

    И казвайки в случая химията, съм далеч от мисълта, че щом не ти "идва отвътре", седнеш ли да учиш, няма да се получи, не.
    Някои не се оправят щото не учат, други щото даскалът им пречи, трети щото са тъпи, както се каза по-горе, макар да беше за мен и т.н.

  16. #91
    Мега фен Аватара на SisiStrange
    Регистриран на
    Apr 2011
    Град
    София
    Мнения
    6 667
    Олеле, ама наистина нямаш много мозък. Я си впрегни малко мисълта:

    Значи учила си адски много и знаеш за 6, но не можеш да вържеш 3? Как става това бе и защо на мен не ми се е случвало никога? Това, че един ден не си ходила навън и си прочела 10стр урок НЕ Е голямо учене. Това е набързо преглеждане и зазубряне. Нищо чудно, че после не можеш да вържеш 4ката с такова "учене".

    Ти изреди всички възможни предмети в списъка с такива, които не ти трябват. А какво ти трябва бе, моме? Не ти трябва математика (защото е сложна и не на всеки се отдавала), не ти трябва биология, история, физика? Химията не се отдавала на всеки пак. Е? Иди стани гримьорка или нещо друго, което не изисква въобще никакво четене.

    Такива като теб винаги съм искала да ги попитам едно: Вас не ви ли дразни, че сте тъпи? Не ви ли е неприятно да не знаете нищо? Не ви ли се иска понякога да седнете и наистина да навлезете в нещо? Да се развиете в него? Да станете много, много добри? Или въпросът е да имаме някакви оценки в дипломата, да минем отгоре отгоре и после да се водим много образовани?

    И не е лицемерно да не искаш 6, ако не знаеш нищо. В гимназията имахме немски. Ами въобще не ми се отдаваше, никак не го харесвах, не ми се и учеше. Един приятел ми подсказваше понякога на контролни. Учителката каза, че иска да ми пише 5, аз помолих да ми пише 4, колкото заслужавах. Щеше да е ужасно тъпо приятеля ми да има 5ца с всичките си знания и на мен с моите нищожни, да пишат същата оценка. Много жалко положение би било.

    Забавното е, че ако мъъъничко имаше хъс и не чакаше да ти падне от небето, нямаше да се налага да зубриш или да се напъваш адски страшно, за да изкараш каква да е оценка. Щеше да ти идва отвътре.

    Разбирам защо Чачо го хванаха лудите и те напсува.
    Lasiodora striatipes
    Grammostola rosea
    Cyclosternum fasciatum
    Brachypelma emilia
    Acanthoscurria geniculata
    Радослав

  17. #92
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536
    Не беше за теб, MsMiracle, изброих алтернативите.

    А за историята няма да коментирам, не защото я обичам, а защото наистина е полезна и трябва да знаеш откъде са тръгнали поколенията преди теб и какво са направили. А това, че германците са по тъпи от галошите на баба ми, и въпреки това са първата икономика в Европа, не е защото учат това, което ние учим в 3ти клас, в 7ми... Това беше доста странно изказване.

    Иначе донякъде съм съгласна с това, че учителят трябва да има отошение (не само да мотивира). Ясно е, че всичко в основата си е в твоите ръце и ТИ трябва да имаш желание, мотивация и т.н., но това не значи, че трябва да има преподаватели, които примерно да ти се подиграват, че не знаеш нещо (има ги такива).

    Неслучайно се иска педагогическа степен. Не че аз при днешните нива на IQ не бих им се подигравала, направо бих ги нахвърляла през прозореца, че са толкова зле, ама.

  18. #93
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    Цитирай Първоначално написано от MsMiracle Виж мнението
    Сам/а си помисли защо това, което ние учим в 3-ти клас, в САЩ го учат в 7-ми. И така нататък, виж колко назад са, а са най-богатата и успяла нация в света. Явно има защо.
    Дай тогава да сме като тях, а? Да не знаем къде се намира България, и да не знаем че държави като Унгария и Украйна изобщо съществуват? Защото това е истински случай на тяхна телевизия. И половината народ гледа тези новини и вярва на глупостите, които казва.
    Ама, нали историята не е задължителна, географията и тя. За какво ми е да знам дали в Африка вали сняг или грее слънце?

  19. #94
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536
    Цитирай Първоначално написано от SisiStrange Виж мнението
    Учителката каза, че иска да ми пише 5, аз помолих да ми пише 4, колкото заслужавах. Щеше да е ужасно тъпо приятеля ми да има 5ца с всичките си знания и на мен с моите нищожни, да пишат същата оценка.
    Ами евала, ама такива вече няма, всеки (както сама прочете) иска да скалъпи 5чка или 6чка, като си направи пищовченце.

  20. #95
    SisiStrange, с повечето неща съм съгласен, обаче да се стане гримьорка също не е лесно ;D
    Всяко нещо си има чалъма, дори и да копаеш канавки и да цепиш дърва. Някои неща искат повече умения и знания, други по-малко. Ама всяко нещо си иска неговото. Друг е въпроса дали искаме да се ограничим в едно нещо и да знаем само него, или пък да се развиваме по различни направления... Това прави гимназиалното образование в България - опитва се да те развие по няколко направления. Нормално е на един да се отдава, на друг не толкова, ама да казваме, че е ненужно да учиш биология и история е повече от глупаво, наистина... Пък и нали заради това има различни училища - езикови, математически, техникуми, да може всеки да се ориентира ПОНЕ МАЛКО в това с какво му е интересно да се занимава.

  21. #96
    Мега фен Аватара на SisiStrange
    Регистриран на
    Apr 2011
    Град
    София
    Мнения
    6 667
    Цитирай Първоначално написано от IncendiaSanctus Виж мнението
    SisiStrange, с повечето неща съм съгласен, обаче да се стане гримьорка също не е лесно ;D
    Всяко нещо си има чалъма, дори и да копаеш канавки и да цепиш дърва. Някои неща искат повече умения и знания, други по-малко. Ама всяко нещо си иска неговото. Друг е въпроса дали искаме да се ограничим в едно нещо и да знаем само него, или пък да се развиваме по различни направления... Това прави гимназиалното образование в България - опитва се да те развие по няколко направления. Нормално е на един да се отдава, на друг не толкова, ама да казваме, че е ненужно да учиш биология и история е повече от глупаво, наистина... Пък и нали заради това има различни училища - езикови, математически, техникуми, да може всеки да се ориентира ПОНЕ МАЛКО в това с какво му е интересно да се занимава.
    Да, прав си. То за всичко трябва някакъв хъс и желание. И за гримьорка, и за чистачка, и за всичко.
    Аз не разбирам хората, които нямат вътрешна нужда да си развиват мозъка. Да научават по нещо. Като седнат на маса или... решават кръстословица, да речем какво пишат, за какво говорят? Ми това е истински скучен човек. Да не може да ти разкаже нещо интересно във всяка (или поне в повече) области.
    Lasiodora striatipes
    Grammostola rosea
    Cyclosternum fasciatum
    Brachypelma emilia
    Acanthoscurria geniculata
    Радослав

  22. #97
    Цитирай Първоначално написано от therichbitch Виж мнението
    Ами евала, ама такива вече няма, всеки (както сама прочете) иска да скалъпи 5чка или 6чка, като си направи пищовченце.
    Това за справедливостта е напълно друг въпрос...
    Знаеш ли как ми се отщя да уча ?
    Миналата година, семестър едно, имахме един предмет в унито - Компютърни Архитектури - няма значение с какво се занимава, важното е, че се оценяваше така ( по спомени ) 8 страници - 4.50, 10 - 5, 12 - 5.50, 14 - 6.00 , всичко нагоре плюсове там и не знам си какво. За да се освободим от изпит ни трябваше 4.50 сбор от две такива контролни.
    Такам. Сядам аз, чета, уча, ала бала. Отиваме на контролно номер едно - ако бяхме 80 човека, то 75 извадиха царски пищови и ги предадоха като маймуни. Аз писах, писах, писах 3 часа, извадих 10 страници верни неща, връща контролните - Димитър - Слаб (2). Защо така - ми бил съм писал за друга група... |-(
    И аз какво, отказах се ? Не и тоя път. Другия път седнах и написах ШЕСТНАЙСЕТ страници, за 3 часа, откачи ми се ръката, честно. Имах 6++ и от двете заедно ми писа 4.50. Минимума да се освободя. А пичовете с царските си изкарваха петаци и шестаци и хич не им пукаше...
    Еми защо да се мъча ?
    Няма справедливост при нас. И на изпитите дори се случва да няма. И в живота няма.
    Съвестните хора често страдат от това. Затова, както казах, най-важно е да можеш да прилагаш знанията и уменията си правилно във всеки момент.

  23. #98
    Сиси, аз може и да съм тъпа, но не знам защо ти ми преиначаваш думите, като по този начин и си създаваш позиция да ме редиш от-до. Посочи ми къде, едно място, където казвам, че изброените предмети НЕ ми трябват? Къде е това? Темата на разговора беше кое смятам, че е излишно. А не кои предмети трябва да се махнат. Като с биологията и физиката много хора може и да не се съгласят с изброените от мен причини, защото те малко или много са споменати поради един вид лични причини.
    Но за историята, не мисля. Българската история винаги съм я чела и учила с интерес, но казах, че не виждам защо трябва да уча с ПОДРОБНОСТИ тази на държави, които за нас не са чували, а едновременно с това пък въобще не са наясно и със родната си история. Примерът ми с италианците е написан по-горе.

    Значи ме иронизираш, заради това, че математиката не се отдавала на всеки, а по-долу самата ти пишеш за проблемите си с немския? Не е ли именно това, че всеки си има слабости, съответно на теб езика не ти е бил интерес и не си го учила?

    Не знам как с 2 поста разбра, че чакам да ми падне от небето. Това, че не влагам кой знае какви усилия по някои предмети далеч не е защото просто ме мързи, не ми се учи и се надявам да препиша от някого всеки път. А защото гледайки напред съм се насочила към друга област и други предмети, съответно тия ги оставям на по-заден план.

    Дъ Рич Бич - вече написах за българската история. Аз нямам нищо против историята на Германия, САЩ, Англия и т.н. да я учим, напротив, изразих недоволство, че я учим с подробностите, споменах мотива си за несъгласието.
    Що се отнася до образованието в Щатите, и че учат в 7-ми клас това което ние в 3-ти, далеч не го изтъквах като причина да са толкова напред в икономиката. Написах го, като факт, че някои развити страни са премахнали подробностите от ЗП, и очевидно не са се напълнили с тъпаци, както явно се смята че тук ще стане, ако се изреже нещо.

    За това, че мотивацията трябва да идва отвътре, напълно се съгласявам.

    Пак казвам - никъде не казах, че тия предмети не трябва да се учат. Говоря просто за конкретни точки в материала!
    Последно редактирано от MsMiracle : 09-27-2012 на 18:55

  24. #99
    Цитирай Първоначално написано от SisiStrange Виж мнението
    Да, прав си. То за всичко трябва някакъв хъс и желание. И за гримьорка, и за чистачка, и за всичко.
    Аз не разбирам хората, които нямат вътрешна нужда да си развиват мозъка. Да научават по нещо. Като седнат на маса или... решават кръстословица, да речем какво пишат, за какво говорят? Ми това е истински скучен човек. Да не може да ти разкаже нещо интересно във всяка (или поне в повече) области.
    Аз смея да кажа, че съм точно от тия , дето "разбират от всичко"
    Дето се вика, мога да кажа по нещо като се започне от ядрена физика и се стигне до BB cream-ове и прически
    Само дето в един момент трябва и да се специализира човек в дадена област, защото така малко се размиват знанията...
    Това го направих в 10-11 клас някъде. И оттогава съм по-сигурен в знанията си там, и ми е по-добре... Ама не ми пречи да се интересувам от всякакви неща.

  25. #100
    Уф, ама MsMiracle, стига глупости де... Какво значи "с подробности" ?
    Ти как искаш да се преподава история ?
    Примерен урок :
    Ми дошли там некви хора през 670-680-та година, заселила се тука нейде до Дунава, Румъния ли е там сега, какво е, и се юрнали да се правят на Юнаци. Да ама Византионците ( или как се казваха там ) нещо не били на кеф от това им решение и ддз, не ебавали много, ама наш'те момчета ги научили...

    Биология :
    Аве има едни дребни неща такива, клетки се казват, вътре има некви чарколяци, митохондрии, туй онуй...

    Не исках да те нападам, ама вече започваш и мен да ме дразниш...

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си