- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Мамо, имам 6 :)
Да бе, няма база, затова като мина през Химическия факултет и ме е страх да дишам :/
Напълно съм наясно, че на масовия български ученик и звездите да му свалиш, все ще си е същата работа, но това не е извинение за липсата на материална база.
към горния коментар: е то и там оставаше да няма![]()
Хах, да. В училищата не е така, но пък... аз не бих дала киселини, основи, отровни или почти, каквито и да е съединения на деца, които мислят, че ще са мега яки, ако оближат епруветката. Уж се четат правилници, но не съм забелязала някой да ги слуша. Трябва като учител да си много смел, за да се чувстваш спокойно, ако си под отговорност за тези хора, а те обикалят и се заливат с реактиви.
Не, че някой ще даде концентрации, които биха могли да навредят, де, но... Българският ученик винаги намира начин.
![]()
Lasiodora striatipes
Grammostola rosea
Cyclosternum fasciatum
Brachypelma emilia
Acanthoscurria geniculata![]()
Радослав![]()
Не съм чела цялата тема,но да си изкажа мнението...
Аз съм 12 клас и всяка година съм завършвала с отличен и не е защото съм мега умна,а защото, както някой беше написал, го правя единствено и само за себе си,за да имам някаква обща култура, а 6-те си идват сами, когато учиш. Напълно съм съгласна,че всеки себеуважаващ се човек трябва да има някаква основа и знания,било то по химия или физика...Никога не съм била любителка на математиката,но я разбирам. По история нищо не помня, но съм учили с часове, не за да имам 6-ца, а защото ме е срам да не знам кой са Левски и Стамболов,или какво е БРЦК... Не мога да проумея как има хора,който знаят кой е Азис, а Георги Димитров - не! Пълен потрес и падение!
Уча в икономическо и такива предмети съм имала(стенография,бизнес комуникации,основи на правото,маркетинг,финанси, четовдство и др.), които ако не продължиш с икономика ще ти влязат в употреба на 36-ти...ама съм стискала зъби и съм чела, защото след като сама съм си го избрала ще го уча, друг избор нямам.
А образователната ни система така "хубаво" ни е ощетила,че съм учила химия,физика,география и билогия само в 8-ми и 9-ти клас,което е изключително малко и никакви нормативи не покрива...
Всеки трябва да учи и да ходи на училище с желание, да чуе нещо ново и да се обогати,а не, за да се наяде и да зяпа по коридорите. Училището е задължение,но е едно от хубавите такива!
То пък и едно смислено мнение се получи!![]()
Хората понякога не забелязват как плаче през ноща този,който върви в живота смеейки се!
Стига де, не проумявам защо интелигентни образовани хора упорито използват "коЙто", "кой" и т.н. за множествено число.
Темата е страхотна- провокативна и актуална. И след прочитането на всичко позицията ми се промени от тези, които мрънкат колко излишен материал ни набутват, към тези, за които всичко е важно.
Благодаря ви, хора![]()
always late but worth the wait!
^ Не исках да се заяждам, но ти пък не си се и опитала да научиш какво е реакция на Кучеров, което е около ред и малко отгоре. /примерно
Lasiodora striatipes
Grammostola rosea
Cyclosternum fasciatum
Brachypelma emilia
Acanthoscurria geniculata![]()
Радослав![]()
Хубаво умна си, но всеки има право на избор в животаЕдни избират твоя път, други пътя на фолк певиците и за жалост от втората категория са повече .. !
Не разбирам защо на някой му лепват етикета "умен", заради многото 6-ци. Те не са трудни за изкарване. Трябва само мотивация и желание да научиш и в процеса разбереш материала. Това всеки го може, стига да не е мързелив. За мен интелигентността се измерва в това примерно да решиш задача, която никога досега не си виждал или решавал.
6ците не показват какъв си. За сравнение имам съученичка,която е отдолу -догоре с 6ци, просто щото зубри за момента,след 2 дни я питай нещо и нищо не помни. Бележкарка е, нищо не и влиза в акъла,но се носи из училище като много знаеща.
Тая година я питаха на преговорите - нищичко не успя да обели.
Аз ,например, съм с успех 6.00. Не съм се напъвала особено -слушам в час,ако имам проблеми нещо си го доучвам вкъщи ,но аз запомням лесно и не ми е проблем да си изкарам оценката. Само дето веднъж влезе ли ми в кратуната - няма излизане и там си стои.
Похвално е ,че има хора,които се напъват за знания,а не само за оценки Всеки иска да е отгоре - до долу отличник,ама ако нямаш акъл в главата,дори и да ги имаш 6ците,знанията излитат като дим след време.
Малко излезе като самореклама,ама не че ми пука особено![]()
maDamn
Гарантирам ти, че това не е било в нито един учебник до 12-ти клас.
Постът ми беше написан с цел да кажа, че:
1) аз далеч не уча с часове по история
2) имам кофти даскалки от 5-ти клас насам
И въпреки тези два фактора знам доста повече от това кои са Левски и Стамболов. И помня. А цитираната потребителна казва, че е учила с часове и не помни. Е, мерси съм. Това си е живо хабене на време.
^ Дори нямате нещо толкова ползотворно и широко-разпространено в програмата като реакцията на Кучеров за алкини и ти твърдиш, че ви е претоварена програмата по органична? о.О Сега аз се смаях. Ние я имахме в 9 клас за пръв път. Едно от най-най-основните свойства е.
Тя каза, че и е било трудно да учи по история, но се е напънала не заради оценки, а защото не иска да има ниска обща култура. Не видях да е казала, че знае САМО тези 2-3 неща. Даде ги като примери.
Lasiodora striatipes
Grammostola rosea
Cyclosternum fasciatum
Brachypelma emilia
Acanthoscurria geniculata![]()
Радослав![]()
Само да вметна, че може да са я учили, но тя да не знае, защото не им е било споменато, че е на Кучеров. При нас примерно не беше (но те нашите учебници бяха "специални" :Д)
Независимо в каква гимназия си, дадено е, че ще има и предмет химия. Ако не се учат толкова основни неща, какво ще се учи? Нямате нещо толкова просто (освен, ако therichbitch не е права, напълно възможно е) и все пак искате да е още по-празна програмата. Не вярвам, че от езиковите задължително излизаш филолог. На бас, че огромна част от децата там ще кандидатстват нещо друго по една или друга причина, проявила се някога през следването. При нас има хора, които преди са учили музика, езици и куп други неща, никак не свързани с биология. Ако и без това неподробните курсове по такива предмети се орежат още, на тези хора ще им е невероятно трудно да се справят после. Най-добрата ми приятелка беше във Втора Испанска. Сега е студентка по медицина. На химиите има 3ки и то измъчени. Много трудно се наваксват основите, когато имаш 2-3 месеца до изпит и за пръв път чуваш разни начални неща.
Lasiodora striatipes
Grammostola rosea
Cyclosternum fasciatum
Brachypelma emilia
Acanthoscurria geniculata![]()
Радослав![]()
Знам и Кучеров, и за алкохолите без да съм профил, но просто защото даскалицата е яка.
А ако някой има трудности по нещо си, не е хабене на време да се занимава, докато не разбере каквото трябва. Все пак тези усилия водят до привикване да се учат и не твърди приятни работи, както и до натрупване на мат'рял.
always late but worth the wait!
Не исках да стигам до този аргумент, защото ще прозвучи като заяждане, но и за мен има елементарни пунктуационни правила, които обаче не се спазват от хора, завършили гимназия със шестици в дипломите по БЕЛ. Да нарека ли това незаслужена оценка?
С твоя аргумент по твоята глава. Ти СЪС шестица ли завършваш по БЕЛ? Аз примерно завършвам С шестица. Нека не се заяждаме за пропуските на другите, ако самите ние допускаме също такива. Това не е точно заяждане, а просто призив , тъй като съм сигурна, че и в моите постове има грешки или пунктуационни пропуски.
Симпатична си, но напук на всичките ти твърдения, че си зряла, си просто едно дете, което се разсейва лесно с близалка.
Пропусна(хте) същината на казаното от мен, привлечена от предишен пост. После защо се разводнявали темите. Моят аргумент беше съвсем различен.
Невър майнд обаче. Аз повече тук няма да пиша.
Така е.
Но е смешно. irrationalDecision беше напълно права.