Моето мнение е почти напълно противоположно на това на ACrimeNovelist. Но това ще разбереш след забележките, които следват.

Имената са без значение, затова и няма да се спираме обстойно на тях в нашия разказ.

Излишни пояснения.

Това беше един обикновен град, в който не живееха чак толкова много хора, но все пак достатъчно, за да не се познават повечето, които се срещаха по улиците.

Това изречение е неправилно конструирано. Не звучи добре.

ритъм, който никога не спира.

Не звучи добре на фона на другите ти описания.

Родителите ѝ бяха архитекти и повлияха, при избора ѝ на специалност.

Тук има неправилно смесване на времена.

Много гаден навик и тя му се дразнеше ужасно, но в такива моменти не можеше да се справи с него.

"Много гаден" не звучи добре. Избягвай използването на думата "много". Съвет от Марк Твен.

„Ако и в другия рейс пак има такива до мен, ще полудея!”

И това не звучи добре..

Изключително добре описваш. Там е и силата ти. С малки забележки. Усетих ни повече, ни по-малко от необходимото.
Но диалозите не ми харесаха. Леко нереални са, фалшиви. Не биха протекли така в реалния живот.

Последният и най-важен съвет е относно сюжета. Вървиш по вече отъпкани пътеки. Твърде сходни черти с други произведения. Предсказуем сюжет. Направи нещо по въпроса! Изпипай го така, че да ме караш да чакам следващата част!
Придай му магия! Докосни го! Дай му частица от себе си!


ACrimeNovelist, в случая "призмоподобния паралелепипед" е чудесно използван. С този израз авторът показва сложността на математиката и колко непонятна е тя на героинята.

П.С Наистина добри описания.
П.С.2 Когато мислиш, че идеите са изчерпани, винаги има поне още един ъгъл, от който да погледнеш.