- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- Зад волана с придружител...
Как беше при вас ? Веднага ли ви пуснаха вашите зад волана след вземането на книжката или карахте известно време с майка/татко?
Защото на мен нашия ми каза ,че ще брамчи 1-2 седмици с мене докато свикна и да ми има доверие след това , ще ми я дава да си я карам сам![]()
Аз имам доста време докато взема книжка,но имам по-голям брат който преди две години си изкара книжка и му купиха кола.Майка ми есетествено се притесняваше, че ще кара сам и искаше да има някой с него.Но с времето свикна. : )
Аз нямам книжка, но онзи ден ме пускаха да карам из града сама без такава ( няма куки в района ) .
Инак приятелят ми и майка ми ме пускаха да карам от 13-14 годишна , и съответно мама си има някаква вяра в мен .
Блах, да дойде време да карам за книжка , колко ще ми се олесни живота.
Девет кули дзидини,
девет враке железни.
Никой немой да отоври
да прерила, ей ей...
Зад високи дзидини
девет темни одаи
едно сърце те люби
заплетено, ей, ей...
Аз взех книжка преди 2 години !
Баща седше до мен първирте 1 2 седмици което беше супер голям проблем за мен ! Това е най-голямата грешка защото вместо сам/ да се справяте постоянно ти мрънкат като инструктори!![]()
Аз не съм различен а просто вие сте еднакви !
Истинското момиче има достойнство,самочувствие,н о не е нагла..Тя е силна,но е мила..Има свой стил,свой вкус..Готина е ,но не е фукла.. Sexy e,но не е к*рва
не,гласуваха ми доверие и то се оправда.
Иначе съм карал с баща ми още преди да взема книжката,карахме из поляните...
Но за мен дори и 1 месец да имаш придружител ако шофЕра е некадърник,пак ще "омаже" работата.....
И не е гаранция,че като има придружител със теб,не може да стане някой фал.
За мен това е излишно.Книжка кола не кара,зависи от човека,познавам момчета който са на 17 и карат много по-добре и знаят правилниците по-добре от хора със стаж 15 години.
Жалко,че е задължително да имаш книжка.Но дори и да имаш документа пак казвам това не те прави шофЕр.
За мен шофираш правилно и да караш добре,не е само да въртиш "геврека" и да мачкаш педалите.
Трябва да "познаваш" колата,и да може да се справиш със непредвидени и кофти ситуации.
Money was never a big motivation for me, except as a way to keep score. The real excitement is playing the game!
А именно дългогодишния стаж е това, което ти помага да предвидиш една ситуация и да реагираш най-правилно. Докато нямаш опита в такива ситуации би ти помогнал опитен водач на дясната седалка.
добре така да е,не ми се спори.Всеки има свое мнение и виждане.Първоначално написано от dimitar_ak
Money was never a big motivation for me, except as a way to keep score. The real excitement is playing the game!
Определено не си идвал в Северна АмерикаПървоначално написано от dimitar_ak
Тука и хора с стаж над 30 год нямат и капка рефлекс. Не могат да предвидад кога ще стане катастрофа и дали колата ще мине през даденото място. Дали избягват дупките? Тъп въпрос! Та те се целят в тях! Ако си социолог можеш да прекараш живота си в налбюдаване на тези индивиди.
![]()
По темата, аз като се научих да карам кола бях малък и нямах необходимите години за книжка та с тате сме се возили по закътаните улици и коричкиКогато взех книжка макар и да нямах право да карам без придужител, се возих до даскало
Като взех втората книжка вече си карах спокойно
![]()
Ад е да воза някой от наще. Ако е майка ми, постоянно ми писка колко бързо съм карал. Ако трябва да карам по магистралата с нея ще заспа на 10-тата минута... Просто да уточна, по-бързо за нея е ако карам 105 при ограничение 100
Баща ми постоянно ми писка колко рязко съм потеглял и как съм горял бензин на вятъра. Къде и как се криели полицайте и тн.... Постоянно трябва да ми пипа таблото... От друга страна като карам с него по магистралата 150-160 не се оплаква![]()
Най-гот си е сам да караш![]()
+1
Money was never a big motivation for me, except as a way to keep score. The real excitement is playing the game!
Като се замисля ... много странно ама ме пуснаха сам за първи път на 15 септемви за първия учебен ден.
Само първите няколко пъти баща ми беше с мен, а сега ми я дава. Но някак си не ми е много на кеф да му я търся всеки път. Пък и той е с един гаден характер..Друго си е да си имаш собствена кола.
Аз моята я взех преди три месеца, ама до сега съм карал все в присъствието на баща ми. Човекът вече е видимо по-спокоен, когато го возя, казва, че се справям доста добре, но не ме е оставял да ходя някъде сама. Обсъждаме въпроса да ми вземат кола, а дано и това стане.
Абее общо взето гледам да не ги притискам![]()
Сам си карах още с вземането на книжкатаНито баща ми ми е мърморил,нито майка ми...
Дъжд кола не мие и срам путка не ебе!
Само първите 1-2 пъти карах с бащата, колкото да свикна с колата, след това айляк. Иначе, доколкото знам, в Канада има закон, според който след като вземеш книжка трябва 1 година (или нещо от сорта) да караш с придружител, който също е шофьор.
Аз съм само на 15, но имам планове със заплатите от летата когато навърша 18 да си изкарам курса и да си купя кола. На вас струва ли ви се възможно, защото баща ми се прави на откачалка и ми казва, че нищо нямало да стане
Директно се качих в колата сам , мога да си карам и нашите го знаят без да се притесняват ,че ще правя глупости.![]()
Правилното нещо е да покараш известно време с някой опитен, за да свикнеш и да ти предаде поне малко знания. С вземането на книжка човек е толкова далеч от това да може да кара, че просто няма на къде.
Само 1-2 пъти обиколих града с баща ми,после ме пусна сам.При което той в общи линии стоеше и мълчеше,реално беше там само да ми помогне да свикна да тръгвам на бензин,че се учих на дизелСпоред мен важи златната среда-трябва в началото да се качи някой с теб,обаче не е добре и постоянно да има човек,който да те командва,защото като останеш сам,има да се чудиш кога какво се случва.
Darth_Komorin
Всичко сам трудно да успееш,освен ако не събереш пари от повече от едно лято и/или не си вземеш не особено запазена кола,което не е много добра идея,щото после пак баща ти ще и плаща ремонтитеКато цяло като знам сега колко са курсовете с всичко покрай тях и как искат още да ги вдигат,след 2 години може и 1000 лева да ти отиде само взимането на книжка(особено ако те скъсат на някое от кормуванията,че тогава и допълнителни часове трябва да си плащаш).На повечето летни работи повече от около 3 хиляди едва ли ще изкараш,а от тях колко ще ти стоят чисто в джоба в края на лятото е друг въпрос.При всички случаи от 15 до 18 имаш доста време,а и точно тея години не са бедни на събития,така че недей се товари отсега.
Последно редактирано от someonerandom : 11-27-2012 на 15:22
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
да караш с придружител е супер ботско... не за друго ми че ако пуснат баща ми на изпит пред ДАИ или на листовки ще го скъсат веднага макар да има книжка от 20 години...
Е той не е там да те учи на правилата на пътя,ти като тъкмо си взел книжка трябва да ги знаеш достатъчно добреИдеята е ако види,че ще отнесеш огледалата на някой/ще се бутнеш в забранена улица/не се оправяш с колата,да се намеси.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
то щото си олигофрен и си нямал кормуване или изпит по кормуване пред ония шибаняци от ДАИ, дето си чешат кура в колата и търсят причина за те скъсат, за да влезеш в забранена улица, да не знаеш че тряя си на 1 врата разстояние от тротоара и спрените коли... ся ако си някъв болен мозък и си кажеш "цял месец карах като светец, чай да проам на тати ладата колко върви" и я изтървеш и се нахакаш в някой или нещо ти си си виновен
Последно редактирано от xXxAngerfisTxXx : 11-27-2012 на 17:47
Типичното мислене на младия шофьор. Ти не може да караш, и мога да ти го докажа по много начини. Не знам защо всички си мислите, че като вземете книжка и като сте карали курс от някакви смешни 20-30ч вече сте най-големите на пътя. Карам МПС-та от близо 10г и никога не съм отказвал съвет от баща ми, поради огромният му опит. Всеки взел наскоро книжка знае по-добре правилата за движение, ама надали кара и усеща по-добре нещата от някой със стаж 20-30 г. Осъзнайте се.
не казвам че съм по-опитен, просто няма защо да караш с придружител... ако не си тип NFS маняче зело книжката с 1000 късания на листовки и кормуване и първата му работа е да види колко е топа на бракмата на тати няма страшно.
Има смисъл, защото младите шофьори нямат реакции, не могат да преценяват адекватно широк диапазон от ситуации и съответно да отреагират правилно, а и най-вече навреме.