Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
Брато ... стига сега. Не се прави на тъп. Добре знаеш, че можеш highres геометрията да я използваш за да извлечеш мап и да го наложиш върху lowpoly mesh-a. Така се правят гейм модели в крайна сметка.
Пък дори и със софт. като topogun можеш да минеш по Highpoly модела от zbrush ако си започнал директно от там, вместо от мая примерно.

Иначе си прав, че са статични тези в клипа, но ако имаш high res mesh-а на разположение проблеми нямаш.
Ъъъъъъъъъъъъъъъъ ?
Понякога така изразявам неразбирането си, защото не виждам как броят на полигоните предполага по-добра текстура, за да бъде "извлечена" , което е още една глупост.
Моделите не са пейнтвани в Зибруш, за да превърне пейтинга в текстура, която след това да ползва за лолполи модел.
Има достатъчно софтуер за намаляване на полигоните, но не знам някой да тръгне да си губи времето така, правят се лолполи модели и се ползват за игрите, а текстурите се работят във фотоедитор.