Цитирай Първоначално написано от FuCKkK13 Виж мнението
абе какви символи бе човек,това са романи
Тц
V. עיקרון הקוטביות
"הכל הוא כפול, לכל דבר יש שני קטבים, לכל דבר יש זוגו של ניגודים, דומה ולא דומה הוא אותו הדבר; הפכים זהים בטבע, אך שונים במידה; הפכים נמשך, כל האמיתות הן חצי אמיתות, כל הפרדוקסים רשאיות יתפייס.

עיקרון זה מגלם בתוכו את האמת כי "הכל הוא כפול", "כל מה שיש לו שני קטבים", "כל מה שיש לו הזוג של ניגודים," כל שהייתה אקסיומת הרמטיק ישנה. זה מסביר את הפרדוקסים הישנים, שמבלבלים כה רבים, צוינו כדלקמן: "תזה והאנטיתזה זהות בטבע, אבל שונים במידה", "ניגודים הם אותו הדבר, רק במידה שונה"; "צמדי ניגודים ניתן ליישב את הסתירות "," ניגודים נמשכים "," כל מה שיש ומה אין בו בזמן "," כל האמיתות אינן אלא חצי אמיתות "," כל אמת הן חצי שקר "," יש שני צדדים ל הכל ", וכו ', וכו' זה מסביר כי בכל דבר יש שני קטבים, או שני היבטים מנוגדים, וכי" ניגודים "הם באמת רק את שני קצוות של אותו הדבר, עם רבים שלבי ביניים ביניהם. כדי להמחיש: חום וקור, למרות "ניגודים", הם באמת אותו הדבר, ההבדלים באים לידי ביטוי רק במידה של אותו הדבר. תראה המדחום שלך ולנסות לראות אם אתה יכול למצוא איפה זה נגמר "חום" ובו "קר" מתחיל! אין דבר כזה "חום מוחלט" או "קר מוחלטת", שני מושגים "חום" ואת "קר" פשוט מציין דרגות שונות של אותו הדבר, וכי "אותו דבר", שבא לידי ביטוי כמו "חום" ו" קר "היא רק צורה, מגוון, ושיעור של רטט. אז "חום" ו "קר" הם פשוט "שני קטבים" של מה שאנחנו מכנים "חום" - ולאחר מכן תופעות הנלוות הם ביטויים של עיקרון הקוטביות. אותו העיקרון בא לידי הביטוי במקרה של "אור וחושך" הוא אותו הדבר, הבדל בהיקף של דרגות שונות בין שני הקטבים של התופעות. היכן "חושך" ואת "אור" להתחיל? מה ההבדל בין "גדול וקטן"? בין "קשה ורך"? בין "שחור ולבן"? בין "שארפ וטיפש"? בין "רועש ושקט?" בין "גבוה ונמוך"? בין "חיובי ושלילי"? עיקרון הקוטביות מסביר פרדוקסים אלה, ואין עיקרון אחר יכול להחליף אותו. אותו העיקרון פועל במישור הנפשי. הבה תיקחו דוגמה קיצונית וקיצונית - זה של "אהבה ושנאה", שני מצבים נפשיים כנראה שונים לחלוטין. ובכל זאת יש דרגות של שנאה ומעלות של אהבה, ונקודת אמצע שבו אנו משתמשים במונחים "כמו" או "סלידה", שצל זה לתוך זה בהדרגה כך שלפעמים אנחנו לא יודעים אם "אוהבים" " אהב "או" לא ". והם פשוט מעלות של אותו הדבר, כמו שתראו, אם אתה חושב על זה לרגע. ואפילו יותר מזה (על פי הרמטיק חשוב יותר) - זה אפשרי כי תנודות של שנאה לשינוי ברטט של אהבה ובמוחה ובמוחם של אחרים. רבים מכם שקוראים את השורות האלה, שחוו באופן אישי מעבר מהיר רצונית מאהבה לשנאה, ולהיפך. ולכן אתה יהיה לממש את האפשרות של זה שהיה מתבצע באמצעות שימוש בנוסחות וויל הרמטיים. "הטוב" או "רע" הם רק הקטבים של אותו הדבר ולהבין אמנות ההרמטית של הפיכת רע לטוב באמצעות היישום של עיקרון הקוטביות. בקיצור, "האמנות של קיטוב" הופכת שלב של "אלכימית נפש" ידועה ונהוגה על ידי המאסטרים ההרמטיים העתיקים ומודרניים. הבנת העקרונות תאפשר לאדם לשנות את הקוטביות שלו, כמו גם של אחרים, אם אתה מבלה את הזמן ומאמץ כדי לשלוט באומנות ההכרחי.


V. חוק הקצב
"הכל זורם פנימה והחוצה, כל מה שיש הגאות והשפל שלה, המטוטלת נמצאת בכל דבר, את הקצב של מקצב הנדנדה הוא זכות נדנדה עזב, הקצב הוא מאוזן."

עיקרון זה מגלם בתוכו את האמת שכל מה שיש במתבטא אחיד מרגש - קדימה ואחורה, ויוצק לטפטף, מתנדנד קדימה ואחורה, תנועת מטוטלת, גאות ושפל, הנקודה הגבוהה ביותר והנמוכה ביותר של הגל - שני הקטבים זמין בהתאם לעיקרון הקוטביות תאר לפני רגע. תמיד יש פעולה ותגובה, קדימה ואחורה, למעלה ולמטה. הדבר בא לידי הביטוי בתופעות של העולם, כוכבים, מרחב, אנשים, בעלי חיים, נפש, אנרגיה וחומר. חוק זה בא לידי ביטוי ביצירה וההרס של עולמות, עלייתו ונפילתן של האומות בחייו של כל הדברים, ולבסוף במצבים הנפשיים של אדם (וזה לו כהבנה הרמטית של העקרונות הוא חשוב ביותר). הרמטיק הבינה את העיקרון הזה, מוצא יישומו האוניברסלי, וגם מצאה כמה אמצעים כדי להתגבר על ההשפעות בעצמם על ידי השימוש בנוסחות ושיטות מתאימות. הם להחיל את חוק הנפש של נטרול. לא ניתן לפסול את העיקרון או השעית סיבה, אבל למד איך להימנע מהשפעותיו על עצמם במידה מסוימת, תלוי בשליטתו של העיקרון. הם למדו איך להשתמש בו, במקום להיות בשימוש על ידי זה. משיטות זה ודומה, כולל אמנות של . ריבונו של הרמטי מקטב את עצמו לנקודה שבה הוא רוצה להיות במנוחה, ולאחר מכן מנטרל את הנדנדה הקצבית של המטוטלת, שהיה מחפשת דרך להעביר אותו לזה מול זו. כל אנשים שהגיעו לרמה מסוימת של ידע על עצמנו, לעשות במידה מסוימת, פחות או יותר, שלא במודע, אבל השליט הופך מודע ושימוש ברצון שלו ולהגיע לרמה גבוהה של איזון ויציבות נפשית, כמעט נהדר עבור רוב האנשים שהשליכו קדימה - אחורה כמו מטוטלת. עיקרון זה, והעיקרון של ניגודים נחקרו ביסודיות על ידי והשיטות כדי לנטרל, להתמודד ולהשתמש מהווים חלק חשוב של אלכימית נפש הרמטיק.