
- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Матурите - размисли и страсти ...
Умният човек не казва и половината от това, което знае докато глупавия не разбира и половината от това, което казва.
* http://www.teenproblem.net/f/viewtopic.php?t=398724 *
Цитата беше от Славейков.
На въпроса за жуждица ли е или не - аз писах термин,или неюо друго не помня.
За капана на живота писах метафора.
Хората понякога не забелязват как плаче през ноща този,който върви в живота смеейки се!
От него е^.Толкова съм се панирала,мислех го,мислех го дано това съм написала,че нямам спомен вече.Но ми е много притеснено ,за сбърканите задачи и тея скоби...да не ми отиде цялата работа на вятъра,не искам да ходя на есен...
Защото когато затворя очи, виждам само теб...
http://www.youtube.com/watch?v=5VtsT...eature=related (music)
Метафора, тъй вярно
Тоя капан е метафора, колкото и да се опитваха да ме убедят, че е метонимия. Даже го намерих в няколко анализа, че е така.
Какви опозиции "Майце си" писахте. Аз писах живот-смърт, щастие-нещастие. Толкоз ми е сивото вещество. xD
[color=#B22222][size=3][b]
Savoure l’harmonie du ciel,
Vois que tout est essentiel,
Et comprends que, toi aussi, tu en
От изчетеното да кажа...Проверяващите НЕ СА идиоти. Те са хора, които си разбират от работата, разбират кой знае, кой е преписвал, на кого да вдигнат оценката ако се наложи и т.н.
П.С. При мен едната квесторка заспа и трябваше да я събудя, един пич си се разхождаше за кърпичка на където си иска,питаше постоянно дали някой има кърпичка, една мацка си извади телефон от джоба и си го вкара да не казвам къде, но беше с пола, на друга и звънна телефона, а беше изключен, на съседната маса си говореха както искат, в тоалетната можеше да си направиш цялата матура ако пожелаеш, едва ли ще ти кажат нещо ако си с диария, обърках мъжката с женската и стана весело. Край.
Като цяло беше пародия, а не нещо сериозно.
Според мен "синхрон" няма как да е термин, защото ако беше термин, щеше да се употребява само в определен контекст. Чуждица си беше според мен, но сега ще видим, като излязат отговорите.
За опозиции писах пълни глупости - между веселите другари и трагичния лир. аз, както между мечтите за "щастие, слава" и тъжното настояще на лир. гов. Но според мен може и да ми ги зачетат.
Последно редактирано от princo90 : 05-21-2013 на 12:20
Аз писах "интерпретативно съчинение"
"Изгубената родина"
Чудих се дали не трябваше да пиша автора и произведението, ама не пишеше във въпроса така, че си го оставих така.
[color=#B22222][size=3][b]
Savoure l’harmonie du ciel,
Vois que tout est essentiel,
Et comprends que, toi aussi, tu en
За "синхрона" разсъжденията ми бяха следните:
1. Ако е термин - трябва да е в научен текст поне...
2. От к'ъв зор ще ми дават термин в медиен текст...
3. Дори и да е термин то все пак идва от английски...
4.Чуждица е.
Окей, само това ми беше притеснението.
Капан на живота го писах метафора, а синхрона - чуждица. Това гледам се е обсъждало.
Една грешка си намерих, там дето имаше Европейското просвещение съм го объркала как се пише. Пфу.
When you awaken in the morning’s hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circling flight.
I am the soft starlight at night.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there; I did not die.
Какви жанрове писахте на 2та текста ? 1вия го писах естетическа, а то е научнопопулярен е ли какво беше, 2рия си е медиен.
^Hayashi, мерси, дано си права. А там за огледалната композиция кое писахте?
Умният човек не казва и половината от това, което знае докато глупавия не разбира и половината от това, което казва.
* http://www.teenproblem.net/f/viewtopic.php?t=398724 *
"Две хубави очи" на Яворов.
[color=#B22222][size=3][b]
Savoure l’harmonie du ciel,
Vois que tout est essentiel,
Et comprends que, toi aussi, tu en