.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 23 от общо 23
  1. #1
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 780

    Въпрос за спортно гърне ?

    Харесах си един кюнец с 10 санта ауспух, обаче не знам дали ще пасне на колата. Изходната тръба към гърнето е 5 санта, и на гърнето е толкова. Ще пасне ли ? На дължина е 45 санта. Колата е астра комби

  2. #2
    Мега фен Аватара на trabi_bs
    Регистриран на
    Jan 2012
    Мнения
    8 147
    трябва да е малко по-малка и да се набие вътре, и да се захване със скоба. вариант две е преходна тръба между двете тръби

  3. #3
    Повече от фен
    Регистриран на
    Mar 2012
    Мнения
    433
    Ама ти наистина питаш дали можеш да напаснеш две еднакви тръби една в друга ??

  4. #4
    Като отидеш в сервиза ще ти напаснат всичко


    Ентусиазиран НЕпукист™
    "Господ на небето , OPEL на шосето ! "

  5. #5
    Супер!
    Малко ешумно по улиците , та още един комин!

  6. #6
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 780
    ми нека сички караме смартове щото са 0.5 и не се чуват

  7. #7
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Ти ако си мислиш, че правиш нещо друго освен да вдигаш шум с това гърне жестоко се лъжеш...

  8. #8
    Фен
    Регистриран на
    May 2013
    Мнения
    237
    Цитирай Първоначално написано от xXxAngerfisTxXx Виж мнението
    Харесах си един кюнец с 10 санта ауспух, обаче не знам дали ще пасне на колата. Изходната тръба към гърнето е 5 санта, и на гърнето е толкова. Ще пасне ли ? На дължина е 45 санта. Колата е астра комби
    младежо послушай ме няма смисъл не си давай парите на вятъра и да ти се смеят останалите.събери пари и си вземи по мощна като искаш ако ти е атмосферна колата нищо няма да качиш

  9. #9
    Супер фен Аватара на D*Rose
    Регистриран на
    Jan 2013
    Мнения
    1 508
    да верно, тва гърне сигурно ти излиза по-скъпо от колата

  10. #10
    Мега фен Аватара на trabi_bs
    Регистриран на
    Jan 2012
    Мнения
    8 147
    неговото и без тва е изгнилоо :Д

  11. #11
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 780
    Цитирай Първоначално написано от D*Rose Виж мнението
    да верно, тва гърне сигурно ти излиза по-скъпо от колата
    мн ясно... колата ми струва 10 лева, а гърнето е 70 :O

  12. #12
    Мега фен Аватара на trabi_bs
    Регистриран на
    Jan 2012
    Мнения
    8 147
    Цитирай Първоначално написано от xXxAngerfisTxXx Виж мнението
    мн ясно... колата ми струва 10 лева, а гърнето е 70 :O
    верно ли :О

  13. #13

    Регистриран на
    Jun 2008
    Град
    Plovdiv
    Мнения
    74
    Подобно гърне освен, че ще вдига шум, ще се отрази негативно и на самата работа на двигателя, повишавайки налягането точно в края на изпускателната система. Ефектът ще е осезаем особено при ниски обороти... Може да качи разхода и да наврежи на динамиката. Но ти си решаваш де
    It is hard to be young!!!

  14. #14
    Супер фен Аватара на ge6aaaa3
    Регистриран на
    Jan 2011
    Мнения
    1 541
    ^Да, бе, да! То ако беше така, пернишкия гоУф нямаше да е 5-600 коня! Качват се минимум 300 коня от подобно приспособление. Спортния филтър качва 100, а ако двете са в комбинация- 500. Нищо, че оригинално двигателят е 75-90 кончета. Какво разбират смотаните немци от ДВГ?!?
    Авторе, вместо да правиш селяндурски изпълнения и хората заслужено да те псуват, когато паркираш пред блока в 2 през нощта, направи някоя истинска модификация. Примерно турбиниране или смяна на ЦЯЛАТА изпускателна система. Или ако е дизел, да и сложиш система за газ+дизел. Ако, пък е бензин, можеш да експериментираш с различни добавки към горивото. Можеш и да промениш изцяло горивото, например: нитрометан или етанол. Естествено всичко е с цената на ресурс на двигателя, но пък ще знаеш, че си направил нещо. Далеч по-готино е колата ти да мърка тихичко и да върви като разпрана, отколкото да реве като ранена мечка, пък да не може да си мръдне задника от огромния кюнец, заради който и бронята е изрязана на никъде със зегито.

  15. #15
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Първо щях да те питам дали си имаш няква представа колко струва да се направи 1 N/A кола турбо, но после като те видях да говориш за добавки към бензина реших просто да си замълча...

  16. #16
    Супер фен Аватара на ge6aaaa3
    Регистриран на
    Jan 2011
    Мнения
    1 541
    ^Ми за 1500лв + собствен труд спокойно може да я турбинира. Предполагам има защо драгстерите да ги карат на нитрометан+метанол. Естествено, това гориво не може да се използва за обикновен двигател, за това се добавя нитрометан към бензина. Получава се ефект като при турбото - има повече кислород=>повече мощност. Недостатъкът е че предизвиква детонации, но при правилно съотношение с бензина, това може да се намали до минимум. http://www.racing-fuels.net/nitromethane.html прочети и пак замълчи:
    "При обикновените автомобили нитрометанът може да се добавя към бензина с цел повишаване на мощността. Основното правило е: колкото повече нитрометан - толкова повече мощност. Тук съществуват два основни проблема – нитрометанът почти не се разтваря в бензин и силно понижава октановото му число. За преодоляване на тези проблеми са разработени специални добавки - нитрометанът се смесва с химикали, които повишават октановото число и увеличават разтворимостта му в бензин. При добавяне на повече от 10% нитрометан, е задължително да се използват свещи с по-ниско топлинно число. Друго важно изискване е горивната смес винаги да бъде богата (колкото повече нитрометан добавяме – толкова повече гориво трябва да се подава към двигателя). В общи линии, при обикновените автомобили може да се добави до 20-30% нитрометан под формата на специална добавка, без да има опасност от детонации или други повреди по двигателя. Такива добавки вече се предлагат и в България."
    Последно редактирано от ge6aaaa3 : 06-16-2013 на 08:37

  17. #17
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Ще си замълча, че с тоя Е-клас от 95-та година определено има богати познания за коли...

    Човека пита за гърне оня му вика сложи си турбо хахаха...

  18. #18
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 780
    мда 1.4 двигател с нитрометан и турбо... той блока му ще стане на сол. Макс съм гледал как вадят 160 коня от него, а тунинга струва 5 пъти колата.
    абе не съм мн сигурен щото съм виждал корса с 1.6 8v мотор 420 коня

  19. #19
    Супер фен Аватара на ge6aaaa3
    Регистриран на
    Jan 2011
    Мнения
    1 541
    ^^Да, защото ми писна от льольовци с подобни изпълнения сред нощите или рано сутрин. Или пък, на светофара да се форсират и да гледат лошо и при светването на зеленото да се чува оглушителен рев и... НИЩО-остава си само с рева... Обичам колите и тунинга, но това няма нищо общо с полезна модификация. Не е ли по-добре, ако му се занимава, да си направи колата да върви, вместо да ручи?
    Изобщо не прочете цитата, нали? Голям специалист, голямо нещо! Айде със здраве!
    ^ Не съм казал с двете. И не, няма да стане на сол, спокойно. http://www.performance-bg.org/forum/...hp?f=10&t=5263 Няма невъзможни неща. Естествено за всичко си трябват и парички и труд, но два бона няма много да ги усетиш в продължение на година.
    Последно редактирано от ge6aaaa3 : 06-16-2013 на 09:14

  20. #20
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 780
    по-добре да сложа xe отколкото да турбинирам se-то... и все пак не ми тряя щото не съм уличен рейсър

  21. #21
    Супер фен Аватара на ge6aaaa3
    Регистриран на
    Jan 2011
    Мнения
    1 541
    Варианти много... Не е задължително да си уличен рейсър, за да ти е кеф да караш мощна кола. То тея "улични рейсъри" рано или късно започват работа към енергото, такаче не е оферта и т'ва. След 22часа Кауфланд, Метро и Лидъл предлагат доста добри места за дрифт. Тука във Варна си имаме и писта.
    Можеш ли само да ми кажеш за какво ти е кюнеца?/Не се заяждам, питам/ Интересно ми е какво им се върти в главите на тея с буриите? На всичко отгоре, могат/според мен е задалжително/ да те глобят за тази глупост.
    Последно редактирано от ge6aaaa3 : 06-16-2013 на 16:56

  22. #22
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 780
    гърнето ми е пробито, свири и дрънчи отзад, един съфорумец ми го видя... дроб е, на 1000 оборота свири някви литургии при по-високи няма. Спортно щото искам колата да се чува. Баща ми като я кара макар и рядко не я чувам. Аз съм на такова място че от улицата всичко се чува, той моя опел се едно е изгасен. Ни шум ни нищо. А аз не харесвам така
    като влезеш обаче на място тррррррррррррррррррр гърнето... тръгваш тиха кат гроб. след 3500 оборота моторчето почва да мърка

  23. #23
    Супер фен Аватара на ge6aaaa3
    Регистриран на
    Jan 2011
    Мнения
    1 541
    Ясно, както си и мислих...

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си