- Форум
- По малко от всичко
- Кофата
- делете
делете плис
Последно редактирано от StringTheoryPracticist : 10-25-2013 на 17:57
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga
WHY
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY????!?!!?!?!!???????????
Последно редактирано от StringTheoryPracticist : 10-25-2013 на 17:57
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga
ПРЪХ!
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga
A NZ
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga
Искам да ми обясниш кой е Долан Пеевски и защо Барак Обама е спал в руската Дума.
Разделих бъдещите си деца по приоритети. Те ще бъдат близнаци (еднояйчни или двуяйчни, задължително момчета)
На 4-годишна възраст и на двете ще направя т. нар. тест за гениалност, при който пред детето се поставя огледало и му се казва да си докосне носа. Ако докосне истинския си нос, значи е гений. Ако посочи образа си в огледалото, значи геният е някъде дълбоко скрит в него. Има над четири варианта за развой на събитията, но тук ще посоча четири, защото винаги трябва да имаме поле за творчество:
- И двете ми деца не пипат истинските си носове, а се насочват към огледалото. Изводът трябва да е, че не са гении. Но все пак следва повтаряне на теста. Докато някое от тях не го издържи, и двете ще бъдат оставяни без храна, ток и парно (може да изнеса огледалото на покрива) и карани да повтарят и повтарят теста. Първото, което се усети и го направи вярно (или последното, което остане будно и стабилно) е гениално и следва да бъде поставено в Група А, а другото - в група В (може би се чудите защо В, а не Б - за да се засили чувството за неравнопоставеност между двата ми сина Христо и Юда).
- Едното пипа истинския си нос, а другото - образа си. Христо е в група А, а Юда - в група В. То ще бъде мачкано през целия си живот от Христо. Родителите ще подкрепят всяко негово душевно издевателство над изтерзаната юдейска душа.
- И двете си взимат изпита и се оказват гении. Извод - с жената правим трето дете, което веднага след раждането е подложено на същия тест (нека познаем резултата му). Тошко е в група А++, Гошко - в А+, а Веска - във В--
- Едното дете посочва носа на братчето си, когато и двете са пред огледалото и им е зададен горният въпрос. Извод - то е философски гений и е:
а) третирано почти наравно с братчето си в случай, че то също се окаже гений
б) успяло да спечели вечно място в сърцата на мен и майка му (моделка на Виктория Сикрет и преподавател по френска филология в СУ).
В зависимост от тези показатели ще разделя шансовете, комплексите, приятелите и мечтите на тези деца както намеря за добре. Ще се постарая едното да е или вечен потисник на другото, или верен приятел (първото е по-вероятно, защото мога да изградя единия като пробивна личност и другия като комплексиран затворник и девственик).
Разделих ли ги правилно?
Моля, отговори на горните ми въпроси.
Ако под разделяне имаш предвид разделяне на деца по различни приоритети по някакъв критерий, като под приоритети имаш предвид групи, като под групи имаш предвид неща които ти обозначаваш като групи, тогава да.
Ако под разделяне имаш предвид математическата операция, тогава не.
Ако под разделяне имаш предвид ебане, тогава най-вероятно да. Приличаш на педофил с грандиозни секс мечти :с
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga