еМАГ –между лоялността и истината

С настоящата статия ще се опитам на кратко да разкажа отношението на този румънски сайт към мен като потребител.А изводите нека всеки сам си направи.И така.....
Стъпвайки на нашия пазар с масирани реклами,черни петъци,бели петъци и тем подобни подплатени с уж ниски цени реших и аз като хиляди клиенти да се възползвам от т.н. тънкаана,която ми се предоставя.
Пазарувах от тях много пъти пренебрегвайки както предупрежденията на КЗП/комисия за защита на потребителя/,така и многото негативни мнения на потребители по форумите,къде на някой му забавили поръчката,на друг му пратили друго,несъответствия в поръчани артикули откъм параметри,дефектни стоки и прочее,всичко свързано с разправии предимно чрез мейл и телефонни разговори и всички негативи за сметка на потребителя.
През всичкото това време водейки се от факта,че аз не съм имал проблеми,се отнасях към тези предупреждения със снизхождение,с мисълта,че... това са хора които са в конкуренция с еМАГ ,такива които не знаят какво поръчват или хора които са „изтеглили късата клечка”.Казвах си „Нормално е в нашия свят”.
Нормално но се оказа,че и аз се оказах потърпевш от тях за което ще копирам тук цялата кореспонденция с този румънски магазин,който не само че няма сервиз тук в БГ,но и при проблемни ситуации няма отговор на запитванията или рекламациите ти.Просто си мълчат и на мейла ти се генерира автоматичен обратен такъв с който те уведомяват,че „Здравей /еди кой си/Твоето съобщение от дата 15 февруари 2015 r. беше регистрирано под номер: 927400
Консултант на eMAG ще ти отговори след проучване на ситуацията
Екипът на eMAG”
Меко казано ядосан съм,предвид факта,че чрез мои постове,изказани мнения и препоръки съм предоставил на еМАГ минимум 80 клиента/те от своя страна колко...не ме касае/ и за това реших пишейки тук и по всички форуми които се сетя да изкупя вината си към някои които са пострадали заради моите препоръки.По-добре късно,отколкото никога моля,всички за извинение.
Започвам
При поредната поръчка на телефон след време екрана изсветля и не позволяваше калибриране.Огледах го,рестартирах-нищо.Тук подчертавам,че нямаше спукано,счупено или каквото и да е по дисплея както твърдят след близо 2/дву/месечната одисея по връщане на продукта от еМАГ.Така!
Писах писма много,тъй като за това време хората ходят до МКС/междунар.косм.станция/ и се връщат,но не предполагах,че има други космонавти наречени еМАГ.По средата на това време получих обаждане от консултант,който каза че дисплея бил спукан и гаранцията не го покрива.Отговорих,че няма такова нещо пратил съм го...еди как си.Той отвърна,че ще отнесе въпроса към сервиза и това беше. Поръчката е регистрирана от еМАГ на 12.01.2015 год. за продукт: Мобилен телефон Allview A5 Duo, Dual SIM, Черен A5 DUO 1бр.
Върнаха ми го в същото състояние в което го пратих на 19.02.2015 год.
Копирам комуникацията ни и,ако има и други”изгорели” от този магазин да постват.

----- Цитат от Service eMAG (info@emag.bg), на 28.01.2015 в 18:11 -----
Уважаем клиент,
Уведомяваме ви, че сервизния лист eMAG с №. 1058678, беше завършен със статут: Ремонтът е отказан от клиента
Продуктът ще бъде изпратен в рамките на 24-48 ч. чрез куриер, на посоченя от Вас адрес. eMAG
С уважение, Екипът eMAG

Николай ===== ----- Препратено писмо от nik....@mail.bg -----
Дата: 28.01.2015 в 20:46 Подател: nik....@mail.bg Относно: RE: Становище по сервизна заявка 1058678 Получател: Service eMAG (info@emag.bg)
Здравейте, След днешно/28.01.2015 год./обаждане на ваш служител от тел.№ +35924927200 в 15.31ч.и проведения разговор НЕ СЪМ ИЗКАЗАЛ СТАНОВИЩЕ ПО МОЙ ОТКАЗ !!! Служителят обясни,че дисплея бил спукан което както му казах в разговора не отговаря на истината.Обясних му,че в един момент изсветля дисплея и не можеше да се коригира,НО ТЕЛЕФОНА РАБОТЕШЕ и освен,че заради изсветляване не се виждаше контрастно други проблеми нямаше.Предположението ми което изказах пред служителя ви беше изгорели пиксели или друго,но както казах и на него-не съм експерт за да го твърдя. Тоест пращайки ви продукта моб.тел.Allview A5 duo,в оригиналната му опаковка с всички документи както го бях получил по него пукнато,спукано или каквото и да е НЯМАШЕ. Обясних на същия служител,че нееднократно в сайта ви,както и в писма съм споделял в графа/мнения и препоръки/ за това,че при връщане на продукт от нас като клиенти не се подписва приемо-предавателен протокол в който да се посочи как и в какъв вид се взима продукта.Това съм го писал преди близо 1година като превантивна мярка за да не се случват тези неща които други клиенти пишат по форумите и което и аз в момента изпитвам.Началник склад съм,така че може и професионално изкривяване да го наречете,ако желаете. Накрая пак подчертавам,че НЕ СЪМ ИЗКАЗАЛ СТАНОВИЩЕ ПО МОЙ ОТКАЗ КАКТО И ПРАЩАЙКИ ВИ ПРОДУКТА НЕ СЪМ ГО ПРЕДАЛ СПУКАН,ПУКНАТ,СЧУПЕН И ПР.!!!
Очаквам вашето становище и моля,не пишете неща като"Ремонтът е отказан от клиента",тъй като това не отговаря на истината.
За сега оставам с поздрави, Николай=======

----- Препратено писмо от nik....@mail.bg -----
Дата: 09.02.2015 в 18:50 Подател: nik....@mail.bg Относно: Запитване по сервизна заявка 1058678 Получател: info@emag.bg Копие: yeva.hovhannisyan@emag.bg
Здравейте,
Предвид прекрасните ни взаимоотношения към момента реших да направя запитването си чак сега,близо 2/два/месеца след регистриране на рекламацията ми от молба за връщане номер: #259214 получена и регистрирана в сервиза на еMAG под сервизен номер #1058678 на 12.01.2015 год. за продукт: Мобилен телефон Allview A5 Duo, Dual SIM, Черен A5 DUO 1бр. Бих желал актуална информация за движението по изпълнение на заявката по възможност чрез мейла.
Оставам с приятелски поздрави,
Николай======

16.02.2015 г. 18:35
Nikolay=====
Здравейте,
С настоящето отново/за трети път/правя запитване относно статуса на рекламацията ми от молба за връщане номер: #259214 получена и регистрирана в сервиза на еMAG под сервизен номер #1058678 на 12.01.2015 год. за продукт: Мобилен телефон Allview A5 Duo, Dual SIM, Черен A5 DUO 1бр. Не бих искал все още да пускам жалби до компетентните български институции тъй,като се надявам това близо 2/дву/месечно забавяне да се дължи на технически проблем по комуникацията между Вас и Сервиза,както и по отремонтирането на продукта.До сега негативните мнения на Ваши клиенти по форумите,както и на КЗП не бяха меродавни за мен защитавайки безпроблемните ни взаимоотношения.Надявам се да не съм грешал в оценките си.
Все пак очаквам информация относно статуса на заявката ми
Все още с приятелски поздрави,
Николай======
P.S. Същото пускам и в страницата Ви във Фейсбук

• От тук следваше мълчание и от страницата на еМАГ и тук във Фейсбук/оказва се,че от тук отговарят а чрез мейл-не/получавам отговор от тях:

16.02.2015 г. 18:23
eMAG Bulgaria В случай, че не получите продукта в следващите дни, моля пишете ни за да проверим.

После пак от Фейсбук получавам:

18.02.2015 г. 10:51
eMAG Bulgaria Здравейте, Причината за повредата е „приложен огромен натиск върху устройството“, поради което гаранцията отпада, не сме получили потвърждение от вас, че желаете да заплатите ремонта на стойност от 93.5 лв- поради тази причина таблетът е върнат в състоянието в който е получен.

Последното от мен към тях е на 19.02.2015 год.когато си получих устройството във вида в който го пратих като в кутията открих,че съм отказал ремонта на дисплея който е на стойност 93,50лв./в Румъния дисплея е 99леи= 44лв./.

Nikolay======-19.02.2015 18:06
Здравейте,Написах,че телефона не е бил със счупен,пукнат или пр.дисплей.Никой в телефонния разговор или чрез разменените мейли не ме е уведомил,че ремонта ще струва 93,50лв.поради непризната гаранция.Чаках от 12.01.2015 год.до връщане на телефона от куриер на 18.02.2015 год.През целия този период единственото което демонстрира EMAG е......МЪЛЧАНИЕ !! Предвид това,че както ви казах съм предоставил на магазина ви най-малко 80 клиента чрез препоръки и изказано мнение с настоящето ви уведомявам,че ще сезирам Комисията за защита на потребителите,както и ще направя дълъго постване с копиране на цялата ни кореспонденция както тук във фейсбук,така и в сайтове в които преценя,че посланието което ще напиша ще достигне до възможно най-много аудитория и/или ваши настоящи и бъдещи клиенти.
Останете със здраве, Николай======

Това е всичко!
Имам си продукт за спомен,както и старата поговорка”Око да види-ръка да пипне”.
Имаме си достатъчно наши магазини които да задоволят нуждите ни.Е...,че и те не са много за хвалба,не са.Но има и достатъчно коректни и лоялни които наистина държат на клиентите си.Учат се бързо.Както и Румънците се научиха на безнаказаност.
Със сигурност това е последния път с който се занимавам с този румънски сайт,семейството и близките,също.Държа да подчертая,че всичко написано тук е истина,както и мнението ми за тях си е лично мое.
На тъпи коментари или подобни постове въобще няма да си правя труда да отговарям.

Н.======