.
Отговор в тема
Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати от 26 до 32 от общо 32
  1. #26
    Голям фен Аватара на hey.mistery
    Регистриран на
    Aug 2012
    Мнения
    535
    Баща ми държи да го занесе да го оправят специално в Samsung.... Иначе да, най-добре е да си го види специалист, ама не ми се чака пак една камара време, имам този телефон от почти 7 месеца, а дали и 5 от тях съм го употребявала....

  2. #27
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Понякога се случва да попаднеш на калпава бройка.

  3. #28
    Голям фен Аватара на hey.mistery
    Регистриран на
    Aug 2012
    Мнения
    535
    Късметлийката аз....

  4. #29
    Мега фен Аватара на MaGuSs
    Регистриран на
    Nov 2009
    Град
    Варна
    Мнения
    3 182
    Цитирай Първоначално написано от hey.mistery Виж мнението
    Късметлийката аз....
    Занеси го в не оторизиран сервиз и плати 50 лева да го оправят и поискай гаранционните стикери да си останат по телефона и гаранция от тях за това, което са оправили...
    -Щастието е нещо вътрешно, а не външно, затова то не зависи от онова, което имаме, а от това, което сме.
    -Учи се от вчера, живей за днес, вярвaй в утре!

  5. #30
    Sybewa26
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от papugai Виж мнението
    Дай си телефония номер.
    Аз имам същия проблем.. Някой да може да ми помогне? Номер да давам или нещо?

  6. #31
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2015
    Мнения
    3 194
    напиши си номера тук, няма проблем, всички се познаваме

  7. #32
    Супер фен Аватара на JDeel
    Регистриран на
    Jan 2010
    Мнения
    1 626
    При софтуерен проблем и ако след сума ти опити не ще да се оправя -> бекъп и ресет (преинстал).
    При хардуерен проблем -> нова част и се сменява. Не виждам как даването на номер помага и в двата случая обаче.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си