.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 48

Hybrid View

  1. #1
    Всяка малка кола с 4 врати ще свърши работа. Само да не е сцепена от каране. Аз бих си взел нещо до 1000лв защото млад шофьор блъска първата си кола поне 10 пъти. Тук дернеш, там закачиш. След 1-2 години хвърляш евтиния курник и се качваш в истинска кола.

  2. #2
    Повече от фен Аватара на Тодор
    Регистриран на
    Jan 2014
    Мнения
    314
    Цитирай Първоначално написано от Зъбчето Виж мнението
    Всяка малка кола с 4 врати ще свърши работа. Само да не е сцепена от каране. Аз бих си взел нещо до 1000лв защото млад шофьор блъска първата си кола поне 10 пъти. Тук дернеш, там закачиш. След 1-2 години хвърляш евтиния курник и се качваш в истинска кола.
    Най правилният съвет до тук!

  3. #3
    Мега фен Аватара на POLLINA
    Регистриран на
    May 2009
    Град
    Manhattan *
    Мнения
    6 805
    Цитирай Първоначално написано от Зъбчето Виж мнението
    защото млад шофьор блъска първата си кола поне 10 пъти. Тук дернеш, там закачиш. След 1-2 години хвърляш евтиния курник и се качваш в истинска кола.
    Kой те излъга така не знам

  4. #4
    Мега фен Аватара на trabi_bs
    Регистриран на
    Jan 2012
    Мнения
    8 147
    Цитирай Първоначално написано от Зъбчето Виж мнението
    Всяка малка кола с 4 врати ще свърши работа. Само да не е сцепена от каране. Аз бих си взел нещо до 1000лв защото млад шофьор блъска първата си кола поне 10 пъти. Тук дернеш, там закачиш. След 1-2 години хвърляш евтиния курник и се качваш в истинска кола.
    астра или кадет4е перфектни са ,4асти болл ремонтите са лесни

  5. #5
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от trabi_bs Виж мнението
    астра или кадет4е перфектни са ,4асти болл ремонтите са лесни
    +
    Поддръжката на опелите е, може би, най-евтината, а и са с много здрави двигатели. Лошото им е, че гният, ама пълно щастие нЕма.

  6. #6
    Мега фен Аватара на trabi_bs
    Регистриран на
    Jan 2012
    Мнения
    8 147
    Цитирай Първоначално написано от an7raks Виж мнението
    +
    Поддръжката на опелите е, може би, най-евтината, а и са с много здрави двигатели. Лошото им е, че гният, ама пълно щастие нЕма.
    гниенето се опражя като се земе колата се налива масло в праговете и веждите и няма мърдане

  7. #7
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от trabi_bs Виж мнението
    гниенето се опражя като се земе колата се налива масло в праговете и веждите и няма мърдане
    Ама е приключение да намериш такава, дето вече да не е загнила...

  8. #8
    Мега фен Аватара на trabi_bs
    Регистриран на
    Jan 2012
    Мнения
    8 147
    Цитирай Първоначално написано от an7raks Виж мнението
    Ама е приключение да намериш такава, дето вече да не е загнила...
    Има ги ама са на цената на поло или голф троика или някоя 190ка матиз4е или стари4ко авео

  9. #9
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от trabi_bs Виж мнението
    Има ги ама са на цената на поло или голф троика или някоя 190ка матиз4е или стари4ко авео
    Точно... Всичко си има предимства и недостатъци... ако, пък, можеш да си я стегнеш сам, не е чак такъв проблем и гнилото, лекува се...

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си