Да добавя още нещо - трябва да се премахнат тестовете със затворен отговор и да се въведе устна част на изпитите в края на годината. Знам, че проверяването и оценяването става по-трудно, но при тестове със затворен отговор винаги можеш да играеш на тото или да препишеш. А колкото до устните изпитвания - забелязали ли сте, че учениците не могат да се изказват? Включвам и себе си в това число. Знам материала, но като трябва да говоря по темата, езикът ми се връзва на фльонга. Никакъв проблем нямам с писането, обаче дойде ли момент да се изкажа, не мога да си проследя мисълта като хората, изказването ми става едно объркано, половината време мънкам и се опитвам да си подредя изречението или да си спомня какво съм казала преди 5 секунди. Не знам как стои при останалите, но така или иначе смятам, че едно устно изказване изисква по-добра подготовка по темата, отколкото правенето на контролни.