Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
А аз ти казвам, че технически няма разлика


Това е написал авторът.

Болднах ти съществената част.

В Houdini това става като превърнеш геометрията в point cloud и я използваш като емитър за светлината. Нищо не те спира вместо конкретен цвят да наследиш Cd от текстура за всеки пиксел.

На теория prman, предполагам, именно така и ще работи в Мая. Нищо ново
Не ползвам гугъл и трудно намирам допълнителна информация.
Наистина не е ново, но по няква причина всеки го пише за CUDA, правят го с photon mapping и от 3-4 години уж го гласят за RT рендери- демек игрите, но май едва тази години с излизането на последните версии на Unreal и Cry са го вкарали, но не съм сигурен.
В Renderman и преди го е имало, но той си ползва само процесора, отделно има много играчка в Slim за правенето на шейдъри, сигурно това е причината да не съм го виждал. Чак днес видях, че са ъпдейтнали форума си с нови неща или е от много време, но съм спал като съм чел.
Трябва да намаля порното и да взема да чета повече, че изоставам с информацията, чувствам се като идиот понякога.