^именно, преди време. Сега знам, а ти още си тъпчеш на готовите плугини и се дуеш сякаш имаш дори елементарни познания. Интересно след още година кво ще е положението.

И съвсем преднамерено те попитах 2 поста назад за нещо елементарно - векторното произведение на 1,3,5 х 2,5,7 или нещо от тоя род. Дори не сгря, та не ми отваряй дума за шейдъри, 'щото без това крайно елементарно знание ще напишеш шейдър на баба ми трънките. Най-много да навържеш няколко готови парчета код и да решиш, че си хванал господ за хуя.

Faceshift и това, което гледаш на клипа от Ютюб, между другото, нямат абсолютно нищо общо.

И пак ти казвам - преди да почна да се занимавам с динамики се научих да ригвам - смешно е ми обясняваш к'вото и да било тук, 'щото вече ми доказа, че си въздух под налягане в тази област.
Пък и ти си този, който доскоро ми обясняваше къв смешен софтуер бил Maya и че изобщо не го ползваш, а са си седнал да ми четеш лекции кое как се ползвало, как ставало и кое било най-добро. Смех, братче. Не е като да имам тъкмо 2 години опит с този софтуерен пакет и да съм минал през всичко -- което е и причината да го зарежа и да отида в Худини - там нещата опират до технически познания, пък аз ги искам. Ти си натискай бутони.

И понеже ми писна да ти чета за великите блендшейпове, които впрочем съм сигурен, че вадиш от Zbrush-a за отрицателно време и си мислиш, че вършиш великата работа, ще пусна това, че да се посмеят хората ; https://www.youtube.com/watch?v=OFiC-qla9XY

На ти и линк към 'безмозъчните' ми 'пиромански' глупости и колко точно безмозъчни са ; http://vimeo.com/42988999
Не се заблуждавай, че са го кръстили masterclass - и 1% не покрива от нещата, които трябва да знаеш.