имам спомен, че ми обясняваше, че с динамики не се занимаваш. Видно е, мда.



На ти мешнати 5 милиона.

Което реално няма смисъл да ти го показвам, 'щото най-много място не заемат 'полигоните', които са просто 3 вектора всеки, а атрибутите, които служат да ги движат. Х работи в 32битова плаваща точка с единична прецизност в динамиките и с 2-на при деформациите --> съвсем естествено кешовете са колосални. Ама ти сигурно си цъкаш там с fume, ако изобщо си се докосвал до тия неща, и си мислиш, че много знаеш. А fume просто трие всичко. Кеша от Х е пълната информация. Имаш вариант и да триеш ненужното, точно както прави fume, но ти и това няма как да го знаеш.


W7 дефрагва по дифолт като не се ползва компютъра. Пак фейл.


И понеже още не вдяваш колко си смешен ; http://www.sidefx.com/index.php?opti...efb06dc88d9b07



И понеже ме попита какво общо имат джойнтовете с блендшейповете - няма аз този път да си правя труда да ти отговарям ;3 Бори се там с facial (т'ва някъв порно жаргон ли е ) анимацията си. Тебе сигурно джойнтове за челюстта и очите не ти трябват, нито контроли за тях. Глупак.

http://3dbg.com/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=17403

^същият въпрос, който ти бях задал аз. С разликата, че ти бях пуснал 3-4 скрийншота и 2 страница обяснения.

Направо е тъжно.