.
Отговор в тема
Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати от 51 до 56 от общо 56

Тема: Windows 7

  1. #51
    Повече от фен Аватара на 8bit
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    490
    Цитирай Първоначално написано от papugai Виж мнението
    хахахаха, някои хора не си ползват машините само за нет, а линукс не става за друго
    пхахахахахаххаха пък си мислех, че коко е най-големият идиот тук.

  2. #52
    Мега фен Аватара на anonymous908491
    Регистриран на
    Nov 2012
    Мнения
    13 898
    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    https://www.youtube.com/watch?v=8qeO...ature=youtu.be -
    аз знам това как се прави, 'щото си направих труда да се науча да ползвам инструментите и да прочета документацията
    хахахаха, ясно. Големите ти знания се опират на нещо, което всеки знае, но почти никой не ползва, защото blend shape в Мaya е в пъти по-добре от facial bones, но някъв пироман трудно би го разбрал, ти дори за жаргон го смяташ.
    Още помня как преди време ме питаше за faceware или faseshift и как ги гледаше като пещерняк, но сега чак си тръгнал да ми даваш за пример нещо, което е правено по същия начин. Направо да ти се чуди човек, колко къса памет имаш.
    За шейдърите въобще няма да отварям дума, току виж си извадил торбата с фантазиите и почнеш да ги вадиш.

  3. #53
    Мега фен
    Регистриран на
    Dec 2010
    Мнения
    5 613
    ^именно, преди време. Сега знам, а ти още си тъпчеш на готовите плугини и се дуеш сякаш имаш дори елементарни познания. Интересно след още година кво ще е положението.

    И съвсем преднамерено те попитах 2 поста назад за нещо елементарно - векторното произведение на 1,3,5 х 2,5,7 или нещо от тоя род. Дори не сгря, та не ми отваряй дума за шейдъри, 'щото без това крайно елементарно знание ще напишеш шейдър на баба ми трънките. Най-много да навържеш няколко готови парчета код и да решиш, че си хванал господ за хуя.

    Faceshift и това, което гледаш на клипа от Ютюб, между другото, нямат абсолютно нищо общо.

    И пак ти казвам - преди да почна да се занимавам с динамики се научих да ригвам - смешно е ми обясняваш к'вото и да било тук, 'щото вече ми доказа, че си въздух под налягане в тази област.
    Пък и ти си този, който доскоро ми обясняваше къв смешен софтуер бил Maya и че изобщо не го ползваш, а са си седнал да ми четеш лекции кое как се ползвало, как ставало и кое било най-добро. Смех, братче. Не е като да имам тъкмо 2 години опит с този софтуерен пакет и да съм минал през всичко -- което е и причината да го зарежа и да отида в Худини - там нещата опират до технически познания, пък аз ги искам. Ти си натискай бутони.

    И понеже ми писна да ти чета за великите блендшейпове, които впрочем съм сигурен, че вадиш от Zbrush-a за отрицателно време и си мислиш, че вършиш великата работа, ще пусна това, че да се посмеят хората ; https://www.youtube.com/watch?v=OFiC-qla9XY

    На ти и линк към 'безмозъчните' ми 'пиромански' глупости и колко точно безмозъчни са ; http://vimeo.com/42988999
    Не се заблуждавай, че са го кръстили masterclass - и 1% не покрива от нещата, които трябва да знаеш.

  4. #54
    Мега фен Аватара на AnarchyBoy
    Регистриран на
    May 2012
    Мнения
    11 825
    Цитирай Първоначално написано от papugai Виж мнението
    Айде и ти, защо само гейовете приемате това като обида ?
    Никой не ти се обижда, подиграваме ти се к'ъв си селянин
    "It's one of the great tragedies of life — something always changes."
    Dr. Gregory House


    Before sex, you help each other to get naked, after sex you only dress yourself.
    Moral of the story: "In life no one helps you, once you're fucked.

  5. #55
    Мега фен Аватара на anonymous908491
    Регистриран на
    Nov 2012
    Мнения
    13 898
    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    именно, преди време. Сега знам, а ти още си тъпчеш на готовите плугини и се дуеш сякаш имаш дори елементарни познания.
    Интересно след още година кво ще е положението.
    Ти не правиш разлика между standalone API, плъгин, пайтон(хахахахахаха) и Mel, къде си тръгнал да ми се обясняваш


    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    И съвсем преднамерено те попитах 2 поста назад за нещо елементарно - векторното произведение на 1,3,5 х 2,5,7 или нещо от тоя род.
    Дори не сгря, та не ми отваряй дума за шейдъри, 'щото без това крайно елементарно знание ще напишеш шейдър на баба ми трънките.
    Най-много да навържеш няколко готови парчета код и да решиш, че си хванал господ за хуя.
    Ако имаше достатъчно акъл, щеше вече да се загрял, че последния въпрос, на който ти отговорих е за елементарните неща, които ме
    пита за NUKE. Още тогава реших, че на малоумник като теб само господ може да помогне и няма смисъл да си губя времето, защото
    ти липсват началните знания, можеш само да натискаш два клавиша, за да чупиш или палиш нещо.
    Ако не ползваше тиквата си само за красота, щеше да си осъзнал, че единствено опровергавам всичките тъпотии,
    които пишеш, защото ми е забавно да видя, колко свободно съчинения още можеш да изкараш.


    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    Faceshift и това, което гледаш на клипа от Ютюб, между другото, нямат абсолютно нищо общо.
    Няма нищо общо само между теб и някой, който поне малко разбира. В клипа показват базовия риг, който ползваха в началото,
    когато facial moCap system си я бяха направили да работи с маркери.
    Още десет пъти мога да ти напиша, че си тъп като гъз, което обаче няма да промени нищо.
    http://www.dailymotion.com/video/x1i...ecorp_creation
    А това е, за да схванеш с кухата си тиква, че дори минимална представа си нямаш защо MoCap се ползва от всички.



    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    И пак ти казвам - преди да почна да се занимавам с динамики се научих да ригвам - смешно е ми обясняваш
    к'вото и да било тук, 'щото вече ми доказа, че си въздух под налягане в тази област.
    Помня великото ти научаване, та ти дори не можеш да пишеш разбираеми въпроси, мислиш facial morph за жаргон, bone и съотве
    тното bones го пишеш като bono-ОВЕ, чел си за голямата разлика между joints и bones и дори не си успял да схванеш,
    че всъщност е едно и също в зависимост от софтуер, но някъв темерут "работил" през живота си само с maya
    няма как да го знае.
    С твоя пайтон(хахахахахах) скрипт, ще ти трябва два дена да ригнеш фигура, която аз ще завърша за 10 минути в C4D, защото
    за разлика от теб ползвам повече софтуер, отколкото ти си чувал през живота си.
    https://www.youtube.com/watch?v=_vUKPoeGaOg той спокойно може да го набие на всички малоумници ползващи худини, които са те учили
    как bones и joints не било едно и също

    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    Пък и ти си този, който доскоро ми обясняваше къв смешен софтуер бил Maya и че изобщо не го ползваш, а са си
    седнал да ми четеш лекции кое как се ползвало, как ставало и кое било най-добро. Смех, братче.
    Не е като да имам тъкмо 2 години опит с този софтуерен пакет и да съм минал през всичко -- което е и причината да го
    зарежа и да отида в Худини - там нещата опират до технически познания, пък аз ги искам. Ти си натискай бутони.
    Maya е смешен софтуер за моделиране, дори това не знаеше, а толкова много си я ползвал и толкова много я разбираш.
    Не е като да имаш 2 години опит с нея ли, ми ти изглеждаш сякаш си я пускал два пъти в живота си.
    Минал си на Худини, защото нямаш акъл да ползваш правилно Maya и си се питал защо всички те третират като олигофрен.
    Толкова си тъп, че технически познания си тръгнал да придобиваш с Худини, когато има в пъти по-добър
    софт точно за такива реални симулации.[/QUOTE]


    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    И понеже ми писна да ти чета за великите блендшейпове, които впрочем съм сигурен, че вадиш от Zbrush-a за
    отрицателно време и си мислиш, че вършиш великата работа, ще пусна това, че да се посмеят хората ;
    https://www.youtube.com/watch?v=OFiC-qla9XY
    Тъпунгер, някой неук прoшляк като теб би се мъчил само с Maya, когато със Zbrush се прави за секунди и след това
    се продължава в Maya.
    Тъпунгер, продължаваш да не схващаш, че възможностите на blandshape в Маya, са много над твоите елементарни разбирания.
    Там нещата не стават с натискане на два клавиша или назубряне, както ти правиш.
    А понеже са толкова лесни, за това си нямаш и минимум понятие как се работи с тях.


    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    На ти и линк към 'безмозъчните' ми 'пиромански' глупости и колко точно безмозъчни са ; http://vimeo.com/42988999
    Не се заблуждавай, че са го кръстили masterclass - и 1% не покрива от нещата, които трябва да знаеш
    Предпочитам да си ударя една чикия, а не да си губя времето с тъпотии, които радват основно децата.
    Ако приемем, че CG индустрията е като строеж на къща, ти си този, който държи лопата и бърка цимент, не се иска акъл, а само
    добра координация на пръстите, каквато си придобил с игрите.

  6. #56
    Мега фен
    Регистриран на
    Dec 2010
    Мнения
    5 613
    Обиди, обиди, обиди и в крайна сметка нищо не каза. Може и да заблудиш някой страничен човек, че вдяваш нещо, ама всеки с малко акъл ще се скъса да ти се хили на ферманите.

    Нов въпрос - нали си програмист и писач на шейдъри - скаларно произведение равно на .5 при нормализирани вектори - колко е в градуси. И преди да ми се изцепиш - трябва да го знаеш и т'ва, че да напишеш шейдър.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си