Правите компютърна игра - много е проста, във всяко ниво играча решава един и същ проблем и има лимит време да го реши, колкото по-високо ниво толкова по-кратък е лимита. Целта ви е трудността да се увеличава г/д с еднакво количество всеки път. Кое според вас постига най-добре тая цел:
а) Лимита да се намаля с постоянна стойност - примерно с 2 секунди - например 1во ниво 60 секунди, 2ро 58 секунди, 3то 56 секунди и т.н.
б) Лимита да се намаля с процент от началния лимит - например 10%, така че с горните числа ще е първо 60 секунди, после 54, после 48 и т.н.
в) Лимита да се намаля с процент от лимита на миналото ниво - ако е 10%, това ще е първо 60 секунди, после 54, после 48.6 (54 - 5.4) и т.н.

Питайте ако не разбирате. Умните деца дават обоснование на отговора си, иначе не получават много точки ^_^. Виртуални бонбонки за позналите

(I activate my TRAP CARD! - заглавието, което беше уловка (предназначена за любопитковци като тебе). кекекеке)