- Форум
- По малко от всичко
- Кофата
- Въпрос към момичетата
Правите компютърна игра - много е проста, във всяко ниво играча решава един и същ проблем и има лимит време да го реши, колкото по-високо ниво толкова по-кратък е лимита. Целта ви е трудността да се увеличава г/д с еднакво количество всеки път. Кое според вас постига най-добре тая цел:
а) Лимита да се намаля с постоянна стойност - примерно с 2 секунди - например 1во ниво 60 секунди, 2ро 58 секунди, 3то 56 секунди и т.н.
б) Лимита да се намаля с процент от началния лимит - например 10%, така че с горните числа ще е първо 60 секунди, после 54, после 48 и т.н.
в) Лимита да се намаля с процент от лимита на миналото ниво - ако е 10%, това ще е първо 60 секунди, после 54, после 48.6 (54 - 5.4) и т.н.
Питайте ако не разбирате. Умните деца дават обоснование на отговора си, иначе не получават много точки ^_^. Виртуални бонбонки за позналите![]()
(I activate my TRAP CARD! - заглавието, което беше уловка (предназначена за любопитковци като тебе). кекекеке)
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga
а/ и б/ са един и същ отговор на практика...
в/ е верният... Няма да си губя времето да ти се обосновавам, щото пак ще заебеш темата.
или мен нещо ми куца математиката, или отговорите нямат много общо със зададения въпрос ie обвързани са със стъпките, а не с трудността, а задачката не е ли да установим как да се увеличава трудността като фукнция на времето ?ви е трудността да се увеличава г/д с еднакво количество всеки път
(((а дори да имаха, така поставено отговор в) не е линейна прогресия ;/ )))
а може и просто да не зацепвам. нещо съм забил тия дни. игнорирайте ме
едит ; оффффф, то вярно, че пише един и същи въпрос ;/ мн съм спрял, казах си. оставям го да се посмеете поне ;д
......
nqmate predstava kolko mnogo vi mrazq
vsi4kite
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga
mnogo pove4e ot 1 >:O
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga
С единична!
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga
Леко е субективно доколко е трудна една игра, може и да има точен начин да се дефинира - може да приемеш че въпроса включва не само математика, а малко "въображение". С други думи зададено - кое от трите ще доведе до най- "гладко" увеличение на трудностите? Ето как изглежда гладко и не-гладко, 1 не е гладко, а 2 е гладко:
1. Първоначално, всяко следващо ниво не е особено по-трудно; осмо ниво обаче е рязко много трудно (повечето хора на които им е лесно седмото се затрудняват яко на осмо), но девето е само леко по-трудно от осмо.
2. Като стигнеш на ниво което те затруднява, примерно ти отнема 5 минути докато го научиш достатъчно за да можеш да го минаваш; следващото обаче ти е прекалено трудно първоначално и пак ти отнема 5 минути; и т.н., винаги отнема 5 минути.
Всъщност добавям и допълнително условие за да ви е по-гадно и трудно :Д то е, че се броят само нивата преди да почне да се налага да решаваш задачата за 1/2 от времето, което си имал за първо ниво. Тоест ако на 1во ниво имаш 50 секунди лимит, тогава въпроса важи само за до 25 секунди - причината е, че ако всяко ниво се намаля с 3 секунди (47, 44, 41 ...), по едно време се стига до ниво в което имаш само 8 секунди, на следващото само 5, на следващото само 2, а следващото даже не може да съществува - така че с това може да елиминирате отговори а) и б), защото и двете водят до тоя проблем.
Ето ви и жокер (който не е задължително да ползвате за да стигнете до правилен отговор + обяснение): дистрибуцията на повечето неща в природата (а и извън нея) изглежда така:
![]()
Това важи за височината и още много други човешки неща - колкото повече се отдалечаваш от средностатистическото ниво, толкова по-малко хора около твоето ниво (ако беше плоска хоризонтална линия щеше винаги да има еднакво хора около твоето ниво). Не говоря за ниво на умение в играта, по-скоро имам наум общия принцип.
Антракс, още чакам обяснението >:о
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga