- Форум
- По малко от всичко
- Кофата
- Въпрос към момичетата
Леко е субективно доколко е трудна една игра, може и да има точен начин да се дефинира - може да приемеш че въпроса включва не само математика, а малко "въображение". С други думи зададено - кое от трите ще доведе до най- "гладко" увеличение на трудностите? Ето как изглежда гладко и не-гладко, 1 не е гладко, а 2 е гладко:
1. Първоначално, всяко следващо ниво не е особено по-трудно; осмо ниво обаче е рязко много трудно (повечето хора на които им е лесно седмото се затрудняват яко на осмо), но девето е само леко по-трудно от осмо.
2. Като стигнеш на ниво което те затруднява, примерно ти отнема 5 минути докато го научиш достатъчно за да можеш да го минаваш; следващото обаче ти е прекалено трудно първоначално и пак ти отнема 5 минути; и т.н., винаги отнема 5 минути.
Всъщност добавям и допълнително условие за да ви е по-гадно и трудно :Д то е, че се броят само нивата преди да почне да се налага да решаваш задачата за 1/2 от времето, което си имал за първо ниво. Тоест ако на 1во ниво имаш 50 секунди лимит, тогава въпроса важи само за до 25 секунди - причината е, че ако всяко ниво се намаля с 3 секунди (47, 44, 41 ...), по едно време се стига до ниво в което имаш само 8 секунди, на следващото само 5, на следващото само 2, а следващото даже не може да съществува - така че с това може да елиминирате отговори а) и б), защото и двете водят до тоя проблем.
Ето ви и жокер (който не е задължително да ползвате за да стигнете до правилен отговор + обяснение): дистрибуцията на повечето неща в природата (а и извън нея) изглежда така:
![]()
Това важи за височината и още много други човешки неща - колкото повече се отдалечаваш от средностатистическото ниво, толкова по-малко хора около твоето ниво (ако беше плоска хоризонтална линия щеше винаги да има еднакво хора около твоето ниво). Не говоря за ниво на умение в играта, по-скоро имам наум общия принцип.
Антракс, още чакам обяснението >:о
ima edna duma koqto nikoga ne kazvam i tq e nemoga