- Форум
- По малко от всичко
- Информационни технологии
- нали сте големи разбирачи
Ясно се вижда, че не разбираш. Xeon процесорите не са предвиждани за играене на игри, че игрите да изискват Xeon-и, камо ли пък конкретни модели. Xeon- ите са сървърни процесори с типични за сървърите предимства и недостатъци. Това, че в момента е по-разумно да се използва Xeon вместо i7 за игри ако искаш толкова висока производителност е просто особеност на пазара. Да i7 реално би се представил по-добре при игри, тъй като за момента игрите не използват ефективно многоядрените платформи. Това по-добро представяне обаче е само на хартия тъй като реално никога няма да го усетиш като потребител ползващ игри. Ако ще смяташ да си играеш игри вземаш i5 и 970/980 с 8/16 GB рам и забравяш. Това че хлапетата си мечтаят за лепенка i7 на кутията е съвсем друга бира. Изобщо няма да споменавам че на 1150 дето се вика дните (годините) са му преброени. В близките години 2011 ще пада заедно с DDD4, а DDR3 ще скача както става винаги от Времето на SD RAM паметите. Та пак ще кажа не виждам за какво ти е темата, да не говорим че не може да формулираш един правилен въпрос.
ясно се вижда че не си схванал малката ирония в последния ми ред
казах ти не ми натяквай че нищо не разбирам аз си знам
сега кажи къде точно е разликата в двата вида процесори разбрах какво правят сега кажи що го правят така
и защо съм пуснал темата си е моя работа
като не можеш да разбереш защо е пусната що пишеш?
относно моите въпроси напъни си мозъка
Последно редактирано от haritov : 04-05-2015 на 17:59
В живота си нивга не бях се надявал на толкова мил комплимент:покани ме Дявола — старият Дявол — в дома си на чашка абсент.Свещта очертаваше острия профил със ивица златни лъчи и пускайки кръгчета дим,Мефистофел ме гледаше с влажни очи.Наля от абсента,сърдечно се чукна със мен, и пускайки пушек на синкави ленти, прониза ме с поглед зелен.
ето ти например нещо от Интел, което пуснаха на скоро и българите от ВиРей използват в софтуера си :
https://embree.github.io/New Features in Embree 2.3.3
BVH builders more robustly handle invalid input data (Intel Xeon processor family)
Motion blur support for hair geometry (Xeon)
Improved motion blur performance for triangle geometry (Xeon)
Improved robust ray tracing mode (Xeon)
Added rtcCommitThread API call for easier integration into existing tasking systems (Xeon and Intel Xeon Phi coprocessor)
Added support for recording and replaying all rtcIntersect/rtcOccluded calls (Xeon and Xeon Phi)