
- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- E30 за първа кола
Здравейте! Искам да се допитам до вас какви са плюсовете и минусите на този модел и защо е добре или не е добре да карам точно такава кола. Говорим за бензинов мотор, купе или кабриолет, ръчни скорости. Интересува ме скъпа ли е поддръжката и какъв разход дава. Мислех си също за внос от Германия, защото тук в България не мисля, че читавите са много. Какви пари ще излезе докарването и от там и регистрацията(около 1000 предполагам) и познавате ли някой, който внася коли? Става дума за кола за всеки ден, предназначена за нормално каране. Мечта ми е да карам такава кола от доста време. Спрял съм се на този модел, защото такива коли се виждат рядко и представляват интерес (с 2 думи - гъзарско си е). Няма втора кола с такъв дизайн. Направо съм влюбен в модела.
![]()
Първата ти кола трябва да е здрава, вземи си по-добре москвич, те са с броня от танк.
Забелязал съм, че при младите/тези на моите години/ шофьори на тази марка, които търсят "гъзарското", има завишен разход на ламарини по купето...![]()
Първата ти кола задължително трябва да е с предно предаване или 4х4. Мощна кола със задно предаване и неопитен водач винаги свършва в някое дърво.
^Това е пълна глупост... Като казвам пълна, 100%-това...
Всичко си е до мислене от страна на водача. Ако се прави на стрийт рейсър някакъв или дрифтър, ще има да прегръща стълбове и дървета, ако ще и с 8х8 предаване да е.
За мен, в по-екстремна ситуация/поднасяне/ задното е доста по-интуитивно за връщане в пътя от предното.
Аз ще кажа наопаки. Едно време, когато дядо ти е карал курсовете, се е учил на Москвич. Човек, който може да кара със задно, може да кара и със предно. Давай, ако имаш добра оферта и внимавай да не се очистиш от гъзария. Хубава е колата.![]()
"И гълъбът, сбрал топлина от кръвта,
под пазвата трепна полека,
удари с криле и натам полетя,
където не стигна човека."
Това е невероятно стара кола. Неопитен водач с проблемна стара таратайка е много лоша комбинация. Играл съм го този филм на първия си 8-и Декември. Ужасно дълго прибиране с почти неработещи спирачки.
Насочи се към 318 пак можеш да си правиш кефа с нея лека им е задницата на тия 30-ки. Части втора употреба почити няма вече, но иначе е голям катър. А след време като и свикнеш може да и пуснеш 6-така вътре и да става интересно. Търси с троен стоп по-голям и е коша.![]()
вървят с комплект джанти и гуми за късане.. да те светна малко Е30 си е класика е36 е селяния всеки 5-ти кара е36. https://www.youtube.com/watch?v=mlBetSMadrY https://www.youtube.com/watch?v=aRtY3Tg9yJg
леко да не ме светнеш само... такива е30ки няма нито в горубляне, нито в дупница
тва с късането на гумите потвърждава тезата за селяните с баварци
На мен тези Е30 ми изглеждат малко олд-фешън, та не знам колко е гъзарско![]()
Японското ти колело да не би да е хонда и да не бара масло? хахахахаха Не мисля, че е олд-фешън, по скоро евър грийн според мене 36-цата е селяния ама 30-ката има някакъв странен чар в нея. https://www.youtube.com/watch?v=sCKuPicImdE Конкретно тая е перфектната комбинация купе с V8
BMW-скъпа подръжка
висок разход
особенно за този стар модел,трудно ще откриваш части
Регистрация около 500 лв , разход за гориво Frankfurt am Main-Sofia ( пример ) 1700km сметни ги според бензина ( който навсякъде не е на една и съща цена )
Определено не е кола за всеки ден .... ретро колите са за да им се радваш и толкоз![]()
вече не е яко а селташко да имаш такава бракма
по добре си вземи една корса и хората да не те гледат подигравателно
Не виждам смисъл от е30 и то да е за всеки ден.Направи някоя година стаж на някое опелче или голфче пък после мисли за кола със задно .Както по горе казаха скъпо за потдръжка и голям разход ,части все още се намират по моргите.Около 500 лв ти излза всичко във кат с така наречената ЕКО такса + талони и гражданска.
П.П. По мои сметки ще ти излезе около 2 000 лв .Разгледай имаш огромен избор за коли ако бях на твое място веднага взимах Голф 3 в перфектно състояние с клима и ел пакет и ще ми останат пари за консумативи и прехвърляне .
Последно редактирано от wankata7 : 05-23-2015 на 21:55
Говорите, че 30-ката била селска а пък му предлагате голф 3.. хахахахахахахахах. Намират се части, само да искаш и носачи от Е46 му стават да не говорим и с Е36 колко заменяеми части има... Друг е въпроса дали всички от коментаторите имат СУМПС. Моя съвет е пича да си купува 30-ката купе и да си гъзарее.