ако за теб всеки срещнат бог е истински и вярваш на/във всеки, тогава нарушаваш основният принцип на традицията представена в Библията и корана, защото и в двете книги се говори само за един Бог, и ако се говори за само един Бог, а в същото време се споменава и за други богове, които не са истински, тогава със сигурност има Един, Който е (баш) Истинският, освен това, в Библията се говори (например) също и за това как поклонниците е редно да Го търсят, понеже духът на света може да е налагал какви ли не други образи на бог/богове, и на много хора да са били втълпени какви ли не погрешни вярвания/убеждения в това(духовно) отношение (на вярата), затова, след като досега е имало много други богове освен Истинският, тогава би било редно вярващите да търсят именно Онзи, Който наистина е Истинският, за да има надежда, че ще са със Него, и няма да останат поробени на други богове, иначе те могат да останат обречени с вяра, чрез която не търсят Истинският и не са Му верни докрай, ако ще и тази вяра да е наричана "християнство" или с каквото и да е друго име, затова и първата Божия заповед от десетте, които били дадени чрез Моисей, е именно: "Да нямаш други богове освен Мене."(Изход 20:3), казал Той - Онзи, Който наистина е единственият Истински, чрез втората заповед пък се казва, че поклонниците не трябва да създават "кумири" т.е. погрешни духовни убеждения/мъдрости/пророчества/вярвания и "подобия" т.е. погрешни духовни практики/дейности/традиции/ритуали, т.е. такива, които не са дадени от истинския Бог, и че не бива да следват/поддържат такива неща, макар и да са създадени от някой друг, нито да им служат, третата заповед гласи, че "Божието име", т.е. вярата, не трябва да се "изговяра", т.е. употребява, за нечисти/неправедни/лоши и/или користни цели, и въобще за цели противни на волята на истинския Бог... - всички тези заповеди са съвсем съвършени принципи на вярата, чрез чието спазване вярата не може да бъде (по)грешна, тъй като са и съвсем логични, дори няма по-есенциални заключения, до които вярващият би могъл да (до)стигне ако издирва това, което е съвсем правилно и онова, което би могло да се окаже погрешно във вярата, сега разбираш ли вече защо вярата, която не е основана на съвсем праведните принципи може да се окаже по човешко погрешно предание, а не правилната?!
Последно редактирано от npp : 08-29-2015 на 20:29