защото човек има тяло и душа. В поста трябва да участват и двете.
Естествено душата трябва да е над тялото. Но в същото време това не отменя поста за тялото.
защото човек има тяло и душа. В поста трябва да участват и двете.
Естествено душата трябва да е над тялото. Но в същото време това не отменя поста за тялото.
Постът е въведен от прагматичност. И ти го разбра, но не искаш да го признаеш.
Постът е въведен от прагматичност. И ти го разбра, но не искаш да го признаеш.
Иисус ни е дал поста за спасение, както духовния, така и физическия. В това спасение трябва да участват както душата така и тялото. Ти го разбра, но не искаш да си го признаеш.
На Иисус ми викат Спасителя, на му викат прагматика или диетолога.
Иисус ни е дал поста за спасение, както духовния, така и физическия. В това спасение трябва да участват както душата така и тялото. Ти го разбра, но не искаш да си го признаеш.
На Иисус ми викат Спасителя, на му викат прагматика или диетолога.
Спасяване на тялото казваш, на своето собствено (материално) тяло. И това не било прагматизъм.