
Първоначално написано от
npp
отново спекулации?!, или си наясно, или по-добре си признай, че не си, иначе можеш да подведеш сума ти хора ако продължаваш да свидетелствуваш подвеждащи неща наместо истинското Божие Слово/Благовестие, то(словото/благовестието) се свидетелствува, проповядва или пророчествува ако можеш да говориш истината от истинския Господ Бог, иначе по-добре да се въздържаш от това, понеже каква полза ако кажеш на някой да започне да вярва в/да се кланя на/да следва Бог, но не му кажеш как точно да го прави, и той започне да упражнява вярата погрешно?!
"някой си юдеин на име Аполос, роден в Александрия, човек учен и силен в писанията, дойде в Ефес. Той беше наставен в Господния път, и, бидейки по дух усърден, говореше и поучаваше прилежно за Исуса, а познаваше само Иоановото кръщение. Той почна да говори дързостно в синагогата; но Прискила и Акила, като го чуха, прибраха го и му изложиха по-точно Божия път. И когато се канеше той да замине за Ахаия, братята го насърчиха, и писаха до учениците да го приемат; и той като дойде помогна много на повярвалите чрез благодатта; защото силно опровергаваше юдеите и то публично, като доказваше от писанието, че Исус е Христос." Деяния 18: 24-28
ако дори и за призвани във вярата (такива като Аполос) е било така, че са проповядвали неточно, какво остава за други(те) ако ще и те да са някакви християни - колко повече трябва да внимават да не съгрешават?!, понеже всяко упражняване на вяра(та), което е основано на погрешни (духовни) убеждения е грях:
"оня, който се съмнява(т.е. чието вярване е погрешно), осъжда се ако яде(т.е. ако упражнява вярата), защото не яде от убеждение(т.е. защото го прави от погрешни (духовни) убеждения); а всичко, което не става от убеждение(т.е. а вярата, която е основана на такива вместо на правилните), е грях." Римляни 14: 23
разбира се като казваме това, ние не осъждаме никого от човешките същества, обаче не е редно да се върши духовно беззаконие, защото именно то е първородният грях и същинският, който беше причината за всички злини на света, които са сполетявали/сполетяваха човеците досега, затова в Библията има десет Божии заповеди на вярата, които не са просто заповеди, но универсални принципи на вярата, чието спазване прави вярата правилна, но ако вярата се упражнява без да се спазват, тогава тя така със сигурност ще е неправилна, същите принципи ги има и в Новозаветните библейски писания макар и представени там с други думи...