.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 3762

Hybrid View

  1. #1
    Библия, 1 Йоан

    16 Защото всичко, което е в света – желанията на плътта, похотта на очите и надмеността в живота, не е от Отца, но от света;

    17 и светът преминава, и неговите похоти; но който върши Божията воля, пребъдва до века.






    Дао дъ дзин, Лао Дзъ


    1

    Дао, което може да се назове,
    не е постоянно Дао.
    Име, което може да се именува,
    не е постоянно име.

    Безименното
    е начало на Небето и Земята.
    Притежаващото име
    е майка на всички неща.

    Ето защо,
    който няма страсти,
    вижда безпределното;
    който има страсти,
    вижда пределното.


    Тези двете имат еднакво начало,
    но различно име.


    И двете се наричат дълбоко.
    От една дълбочина към друга по-дълбока —
    врата на всяка тайна.

  2. #2
    Мега фен
    Регистриран на
    Jan 2012
    Мнения
    13 019
    Цитирай Първоначално написано от hecu2 Виж мнението
    Библия, 1 Йоан

    16 Защото всичко, което е в света – желанията на плътта, похотта на очите и надмеността в живота, не е от Отца, но от света;

    17 и светът преминава, и неговите похоти; но който върши Божията воля, пребъдва до века.






    Дао дъ дзин, Лао Дзъ


    1

    Дао, което може да се назове,
    не е постоянно Дао.
    Име, което може да се именува,
    не е постоянно име.

    Безименното
    е начало на Небето и Земята.
    Притежаващото име
    е майка на всички неща.

    Ето защо,
    който няма страсти,
    вижда безпределното;
    който има страсти,
    вижда пределното.


    Тези двете имат еднакво начало,
    но различно име.


    И двете се наричат дълбоко.
    От една дълбочина към друга по-дълбока —
    врата на всяка тайна.
    Само, че hecu2 (дао-спец-сексмашината) има една основна разлика между даоизмът и християнството и това е, че в християнството се казва, че без Изкупителя, човешките усилия и дела не са в състояние, и са безсилни да доведат човека до Бога и Съвършенството.
    Изобщо всичко тварно е безсилно да обожестви и доведе човека до Твореца, защото Твореца превъзхожда всичко тварно.
    Както ти каза, че от по-нисша еволюционна форма не може да се премине към по-висша без катализатор, така и тук човек не може да се обожестви без божествен катализатор (трамплин) и този катализатор е Христос.
    А даоизмът не знам дали приема Христос, като Син Божи т.е. за божествен катализатор и изкупващ човешката тварна недостатъчност.
    Последно редактирано от defender : 11-05-2019 на 11:11

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си