Такова един бивш съученик ползваше във 2-ри клас (без коментар) да преписва таблицата за умножение на контролните, защото цяла година не успя да я научи.
По темата - аз самия нямам много опит в преписването, правил съм го рядко, обикновено разчитам на доброто старо зубрене. Но по принцип мисля, че да си напишеш най-важното на един лист и да си го сложиш под чина е най-стария и доверен метод, стига да не се издадеш. Помня какво преписване и разменяне на пищови с формули по математика беше в 7-ми клас... Иначе по-разказвателните предмети, стига изпитването да е писмено, а не тест, е най-добре да си направиш царски пищов - написваш си всичко по темата (стига да я знаеш) на лист, после, в края на часа, пишеш на този лист името и номера си и го предаваш вместо другия лист, по който цял час се правиш, че пишеш. Може да е бая пипкаво да смениш листовете, но съм виждал съученици да го правят, така че не е невъзможно.