
- Форум
 - По малко от всичко
 - Философия и Религия
 - Исус да мре
 
ако за Бог нямаше край, тогава нямаше ли всички да сме сега в Рая на вечния живот а не в този свят под грях?!
"Аз съм Алфа и Омега, първият и последният, началото и краят." Откровение 22: 13
Той пръв се явява на вселената, и последен си отива, за да се яви после пак...
"Каквото съществува е станало вече; И каквото ще стане е станало вече; И Бог издирва наново онова, което е било оттласнато." Еклесиаст 3: 15
Последно редактирано от npp : 02-26-2016 на 19:34
Светът е започнал с Иисус (Бог Слово) т.е. "В началото бе Словото" и света ще завърши с второто пришествие на Иисус - това означава Аз съм началото и краят, първия и последния т.е. относно този свят.
А не означава това дето го казваш ти: "Той пръв се явява на вселената, и последен си отива, за да се яви после пак.."
А къде точно си отива, нали той е навсякъде?
Също то така едва ли не си фен на прераждането.
Последно редактирано от defender : 02-26-2016 на 20:10
тъпо разсъждаваш както си правеше и преди, говори се за начало и край на вечността, която официално е започнала със сътворението:
"В начало Бог създаде небето и земята." Битие 1: 1
а след като свърши, ще започне отначало, като събитията ще бъдат същите едно към едно в същия ред и последователност каквито са били в предишната вечност т.е. в настоящата, това се казва и в горепосочения стих, ето го пак:
"Каквото съществува е станало вече; И каквото ще стане е станало вече; И Бог издирва наново онова, което е било оттласнато." Еклесиаст 3: 15
каквото е станало в предишната вечност, това е и което е станало и ще стане в настоящата, затова се казва, че онова, което вече е станало е било оттласнато, и че Бог го издирва наново т.е. че се случва/ще се случи отново, защото вечността е кръговрат, иначе ако Той можеше да не допусне да има край, тогава нито един от родените до сега в този свят човеци нямаше да се роди тук под грях, защото и Бог нямаше да има нужда да сътворява този свят, но ето как краят на вечността за съжаление се оказва неизбежен дори и за Него
Последно редактирано от npp : 02-27-2016 на 05:45
Чакай сега, ако всяка следваща "вечност" е точно копие на предната, това не означава ли че няма никакво значение кой какво прави? Доколкото съм разбрал, ти казваш че всеки грях ще се върне, тъй като всяка душа ще се окаже на мястото на всички останали в някоя от следващите вечности. Но това предполага че ние живеем в първата вечност, тоест ние правим съдбата на всички следващи, защото иначе, ако не сме в първата, то значи всичко, което се случва в тази вечност е копие на отминала вечност и следователно ничии дела нямат никакво значение и всичко вече е предначертано, а само душите се сменят. Но ако това е първата вечност, то къде отива цялата идея за вечност изобщо? Вечността, както я описваш ти, може да е цикъл от вечности, но не може да има първа и последна вечност. А ако няма първа и последна вечност, то тогава коя е онази вечност, която определя какви ще бъдат следващите? Или като казваш че всяка следваща ще е копие на предната, имаш предвид че по-скоро ще е отражение на предната - т.е. каквото се акумулира в предната, това ще се "разгърне" в следващата - т.е. има натрупване във всяка следваща.
Последно редактирано от DoctorSatan666 : 02-27-2016 на 11:59
проблемът ти е, че бързаш да се изхвърляш но не показваш здрав разум подобно на дефендър
след като е дадено на човека да избира доброто, тогава той ще може да избере него, следователно бъдещето за настоящата вечност предстои да се види (а не като нейното минало, което вече е станало), понеже предстои да се промишлява за него, защото и никой освен истинския Бог не знае какво ще е, тъй като Той никога не разкрива от тази информация на никого, понеже ако някой го/я узнае, в такъв случай това би съсипало възможността за нещо по-добро от вече разкритата предопределена съдба, и именно поради тази причина в библейските писания никъде няма предсказания за бъдещето, но има само предупреждения за онова, което би могло да се случи ако се върши (голяма) неправда/(голямо) беззаконие, затова и е учението на истинския Господ Бог, което ни дава да разберем истината за душата и живота, понеже Той за тази цел и дойде (за) да принесе Себе Си за изкупление на света, и Неговото учение ни дава да разберем, че ако сега не работим за спасение на света, или поне за колкото се може повече човеци, според Неговата правда (тъй като и не е възможно да има друг успешен начин), тогава нито в която и да е от следващите вечности ще се работи така за всеобщо спасение от същите позиции по същото време, така че, миналото е минало, но бъдещето подлежи на определяне, защото човеците могат да работят за нещо по-добро що се отнася до всеобщото спасение, понеже и нямат по-добър избор, тъй като времето непрестанно тече и изтича, без значение с какви мерни единици (ще) се отмерва, с метричните(секунди, минути и пр.) или други, то винаги тече с една и съща скорост, но така досега минаха хилядолетия от грехопадението, и на много хора им се видя, че минава бързо, защото дори в последните си/им дни, изминалите години им се виждаха като един кратък миг, но представи си какво би станало ако всички, благодарение на които досега светът е бил по-добро място за живеене престанат да се трудят за това и оставят всичко на произвола?!, как цялото великолепие на света би пропаднало?!, следователно може, но дори и би било редно, да се работи за подобрение, когато все още не е дошло пълно осигуряване на човеците с изобилен и вечен живот в истинския Господ Бог, и колкото повече човеци се включат в сериозното допринасяне в това отношение, толкова по-добре (ще е) за света, следователно бъдещето зависи от това как човеците (ще) се отнасят към него, като броят на необходимите истински Светии за пълното осъществяване на всеобщо спасение може да бъде под 50 процента от общото население
"нека оставим първоначалното учение за Христа и нека се стремим към съвършенство, без да полагаме изново за основа покаяние от мъртви дела, вяра в Бога, учение за кръщения, за ръкополагане, за възкресяване на мъртви и за вечен съд. И това ще сторим, ако Бог позволи. Защото за тия, които веднъж са били просветени, и са вкусили от небесния дар, и са станали причастници на Светия Дух и са вкусили, колко е добро Божието слово, още са вкусили и от великите дела, които въвеждат бъдещия век, а са отпаднали, невъзможно е да се обновят пак и доведат до покаяние, докато разпъват втори път в себе си Божия Син и Го опозоряват. Защото земята, която се е поила от дъжда, що пада често на нея, и която ражда трева полезна на тия, за които се и обработва, получава благословение от Бога; но ако ражда тръни и репеи, отхвърля се; тя скоро ще се прокълне, и сетнината й е да се изгори. Обаче, ако и да говорим така, надяваме се от вас, възлюбени, за нещо по-добро, нещо, което води към спасението." Евреи 6: 1-9
Какво всеобщо спасение, как така може да спасиш хора без тяхното желание, които не искат да вярват или да имат нищо общо с Бог.
Къде пише за някакво всеобщо спасение заради по-малко от 50%.
Аз например изобщо не искам да имам нищо общо с твоето полуспящо божество и неговия свят, не искам ти да ме спасяваш, с твоето всеобщо насилствено спасение.
И от какво точно спасяваш ти, след като вечностите се били повтаряли в кръговрат.
Последно редактирано от defender : 02-27-2016 на 12:42
Как може творението да е преди твореца?
„В начало беше Словото, и Словото беше у Бога, и Бог беше Словото. 2. То беше в начало у Бога. 3. Всичко чрез Него стана и без Него не стана нито едно от онова, което е станало.“
„и царството Му не ще има край.“ – т.е. няма никакви периоди от вечности и някакви нови начала и край. Все едно Бог да върши някакви суетни неща на повторения на едно и също, все едно е зациклил.
А това, което си цитирал от Еклесиаст си го извадил от смисъл на Библията.
Ти си хващаш някакво изречение, после го изкарваш от логическия смисъл на цялото Слово и почваш да си фантазираш върху него идиотщини.
Последно редактирано от defender : 02-27-2016 на 11:38