Здравейте! Аз съм студент и сега за лятото реших да си почина. Но уви изпитвам умора без да съм правил нещо кой знае какво и ми се доспива през деня, хем вечерта съм спал поне 6-7 часа.... Каквото и да правя, ако не е свързано с движение ми се доспива, даже понякога и когато спортувам ми става едно сънено , както и примерно ако съм в рейса и седна след 10-15 минути ще съм заспал .... Мега много ми се спи и винаги се чувствам уморен ( освен след като съм се наспал в продължение на час ). Та не може да се каже, че живея особено здравословно и спортувам редовно , но откъде е тази умора, също като се хвана да чета нещо пак ми се доспива мега бързо ... ако можете да ми помогнете по някакъв начин ще съм ви благодарен....
Аз имах подобен проблем. Бях изморен в училище, но не можах да заспя вечерта. Аз лично поговорих с психиатъра ми за това и той ми каза, че може да се дължи на химичен дисбаланс в мозъка. Препоръчвам ти да отидеш при GP-то и да кажеш какво точно ти има. Не ги слушаи тия, които ти казват „това е нормално". Ако беше нормално, нямаше така да ти влияе и да те тормози.
Преди една година и малко и аз бях така,но намерих решение на проблема и той вече е зад гърба ми.
Първо трябва да знаеш че колкото повече спиш толкова повече ще ти се спи.Естествено всеки има от онези дни в които се излежава цял ден на леглото и не прави нищо.Това разбира се е нормално само когато не е всеки ден.
Другото което промених е хранителния режим...бях вегетарианка 1 година но наскоро пак се върнах към месните продукти.Не ти казвам да станеш вегетарианец защото това е просто личен избор.Но трябва да започнеш по-разнообразен,богат и здравословен начин на хранене.Повече салати,шейкове,смутита никога не са излишни Искам да подчертая че не е диета а просто се храни по-чисто.Разбира се винаги можеш да си похапваш нещо нездравословно стига да не прекаляваш.В началото е мааалко трудничко но след това даже не се и опитваш да се храниш здравословно а неусетно го правиш.