"Днес в Западния свят и особено в САЩ държавата избягва да се намесва в рекламните послания на частните бизнеси, извън базовите регулации. Но културата на вечните жертви и перманентно обидените прогресивни либерали действа като санкционираща сила.
Тези хора организират редовни бойкоти и негативни кампании срещу бизнеси, които не се подчиняват на тяхната политически коректна доктрина и не спазват кодовете на речта, съобразени с политиките на идентичността.
Според тези диктати всяко послание и съдържание трябва да се гледа под ъгъла на половите, сексуални, расови, религиозни и етнически идентичности.
Абсурдът на тази нова морална паника и фетишизиране на хипотетично маргинализираните групи е, че буквално е невъзможно да бъдат задоволени исканията и правилата за разнообразие, мултикултурализъм, праведност и "правилност".
Ако в една реклама няма представители на малцинства значи е расистка. Ако има представители на малцинства, но те не са презентирани "правилно" значи пак е расистка. Ако компания пусне свое промоционално съдържание (билборд, банер, клип), в което реферира елементи от малцинствени култури - индиански пера, афро-прически, азиатски облекла, мексикански шапки - то това е културно присвояване, нео-колониализъм и заслужава цензура и бойкот.
Ако компанията реши да прави основно реклами с европейска естетика и насоченост може да очаква обвинения в расистко игнориране на другите култури и пропагандиране на западно – и съответно – бяло превъзходство.
Разбирате ли, няма как да се удовлетворят "воините за социална справедливост"."
ПП: Либералите ("културата на вечните жертви и перманентно обидените") се "ебават" с нас преАтеле.
Последно редактирано от defender : 10-11-2017 на 15:20