.
Затворена тема
Резултати от 1 до 25 от общо 397

Тема: Сатанизъм

Hybrid View

  1. #1
    От групите на Фъзи съм научил наистина много, включително и цялата информация до сега.

    Така че нека си поговорим за музика!

    Обществото като цяло е доста невежо по този въпрос, затова, ще трябва да приемете необходимостта да спомена и да ви препратя към малко странични материали.





    Както знаете, днешните времена са много отличителни в историята на музиката, ако погледнете отгоре. В корените на модерното положение първо виждаме периода на класическата музика, после още някакви не много значителни периоди... и тази незначителност продължава до Бийтълс.
    Всеки един от вас знае или поне е чувал, че всички останали живи хора на планетата твърдят, че Бийтълс са преломен момент в историята на музиката и културата на цивилизацията. Но както винаги, никой не ви казва с какво по дяволите Бийтълс са толкова специални...

    Бийтълс са специални с това, че са имали отвратителното нещастие да са едни от надарените музиканти по времето, когато е бил създаден наркотикът LSD. Нарко-феновете сред вас добре познават историята на LSD и много добре знаят, че LSD първоначално се продава свободно и се рекламира като "хапче за щастие" - точно каквато е била поръчката на първия инвеститор в лабораторията, където е бил създаден. Много кратък период.

    Специалното на Бийтълс не е това, че както при много други групи са били снабдявани с LSD от агент на американското ЦРУ, а това, че същият този техен снабдител им дава идеята и ги убеждава да захвърлят акустичните китари и да започнат да използват електрически. ВСИЧКО ТОВА е нещото, което Бийтълс стартират и налагат като шаблон.

    Така че оттогава насам музикалните групи и обекти не се създават така, както са се създавали преди това и не се реализират пред публиката така, както са се реализирали преди това. Правилата на играта, изпробвани за първи път върху Бийтълс, днес са НОРМАТА в шоубизнеса и музиката.

    И каква е нормата?




    Нормата е, че музиката вече е целенасочен продукт. А не творчески изблик на вдъхновение. Естествено, все още се прави от таланти, защото няма музика без талант. Но тези таланти не са свободни хора - те са жената в сатанизма, те са властта, прилагана от друг.

    Имам материал за вас, казва се "Мирише на МК-Ултра" и представлява една понастоящем изчезнала от интернет пространството статия, на чиито български превод аз съм само редактор и можете да я откриете на сайта ми тук: http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=428.0

    Голяма част от статията е извадка от книгата "Странни сцени в Каньона: Лавров каньон, секретни операции и тъмното сърце на хипи-движението" на Дейвид МакГоуан и наистина ви препоръчвам да я прочетете.

    Оттук насетне ще приемам, че сте се запознали с този материал. И все пак за хората като мързеливата Фъзи, ето какво е заключението:

    В днешно време музикалните звезди и успешните групи са поръчкови. Избира се млад и много талантлив изпълнител, който да бъде превърнат в звезда, само че той трябва да отговаря на няколко задължителни условия:
    - да бъде много талантлив музикант;
    - да е невъзможно да се реализира сам;
    - да бъде наркозависим;
    - да живее в дълбока бедност;
    - да има проблемно семейство;
    - желателно е да страда от депресия, социопатия и други задълбочени психологически разстройства.
    При тези условия службите установяват контакт с него и започват да манипулират наркотичната му зависимост под предтекста, че това помага за вдъхновението му. Разчистват целия път пред успешната му кариера като под влиянието на службите и задкулисните подставени лица младият талантлив изпълнител се превръща в социо-културен фактор, влияещ на хиляди и дори милиони. От този момент насетне позиционираният изпълнител започва под команда и по принуда да смесва в творчеството си ПРОДИКТУВАНИ елементи.

    Няма да говоря сега за самоубийствата на звездите и тяхната роля, защото това не е уместно в тийн-форум.

    Причината да се прави това, е - колкото и странно да звучи - манипулиране на политическия електорат. Чрез КУЛТУРНОТО ИНЖЕНИРАНЕ на разграничени прослойки в обществото се крепи и поддържа политическата власт в коя да е държава.

    (Това не е нищо ново. Същата схема е била известна още на автора на Битие 11.)







    А кой най-вече се стреми към властта? Ами... онзи, който използва сатанизма като един от своите фронтове. И всеки сатанист от движението на сатанизма.

    Именно това е причината много от проповедниците в Църквата на Сатана да са музиканти.

    Фъзи разполага с авторитетен списък на едни от най-известните проповедници на Сатанинската църква, които имат групи. Все пак това далеч не са всички, а и липсват някои емблематични, като Laibach, King Diamond, Мерилин Менсън и Трент Резнор... Мерилин Менсън например е известно протеже и свещеник на Лавей (в линкнатата горе статия има известна негова снимка).

    Идеята на музиката е, да предава чувства и абстрактна информация.

    Да разбираш, означава, да чувстваш. Да знаеш и да разбираш са две отделни неща, и точно там е идеята. На едните им се предоставя разбиране, но им се спестява знанието. Така, те изпадат в особеното състояние да разбират онова, което не знаят. Чак на по-късен етап, когато хората в това състояние "непринудено открият" знанието за онова, което несъзнателно са разбирали, се предвижват маааалко по-нагоре в пирамидата.

    Сатанистите наричат хората в това състояние "незапочнали". Тоест, незапочнали да живеят и приемат, че посегателствата срещу живота и неприкосновеността на тези "незапочнали" или "непробудени" спящи не води до никакви последствия. Тоест, сатанистите считат тази част от човечеството за животни.

    Или с други думи - за живи немъртви. Затова във филмите и видео-игрите (и романите) със сатанинска продукция обикновено става дума за масово безнаказано изтребление на пълчища от ходещи мъртви. Смисълът зад това е, че в реалния живот тези пълчища са масата на съвсем живите хора, посегателството срещу живота на които не води до последствия, според сатанистите.




    Много от тази информация идва от Марк Пасио - бивш жрец в Църквата на Сатана. На времето той е бил поканен да стане жрец лично от Лавей и в своите материали показва документите, с които се осъществява поканването и приемането в структурата. Според разказа на Пасио, бил е поканен заради музикалната си група (свири някакъв хардкор по моя преценка, групата му днес е преименувана на The Founders, а в сатанисткия му период се е казвала "Snake нещо си"). Привлякъл вниманието на сатанистите заради текстовете, които пишел и заради това, че видели потенциала му да разпространява идеологията чрез творчеството си.

    Това, което аз съм превел от Марк Пасио, можете да намерите на сайта ми тук: http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=166.0 Подготвям и други материали от него на български. Лесно ще го откриете в нета.



    Повечето рок-концерти са в действителност проповеди. Е, не всички... но ако изявата е от достатъчно смислен мащаб, а не някакъв ъндърграунд хепънинг, в масовия случай наистина е проповед.



    Сега ще се опитам... по най-деликатния начин... да обясня всичко онова, което през повечето време наричаме "глупостите" в сатанизма и каква в действителност е истинската насоченост и смисъл на тези глупости.
    Последно редактирано от hecu2 : 10-10-2019 на 23:47

  2. #2
    За да можете да проумеете за какво става въпрос в циркаджийските изпълнения на сатанизма, трябва да разбирате от програмиране. Причината е, че, в един описателен план, всичко това много точно отговаря на термини, положения и похвати в програмирането.

    Човешкото поведение подлежи на програмиране, а човешкият мозък подлежи на био-механични и био-химични манипулации, съотносими към и типични за компютърния хардуер. Това са доказани мидицинско-психологични факти и са въпрос на обща култура.

    Най-общо казано... основният метод за кондиционирането, или дефакто "програмирането" на поведението на даден човек, е травмата чрез насилие.

    Прието е да се казва, че човекът, подлежащ на програмиране, се нарича жертва.

    Програматорите се опитват чрез насилие да предизвикат множество травми в ума на жертвата. Чрез повтарящите се травми се цели жертвата доброволно да склони да използва собственото си въображение и творчески способности, за да извърши същинската работа върху себе си (да възприеме програмираното поведение, което се иска да възприеме).

    Същността на самите травми, начинът, по който се прилага насилието, всичко е систематизирано, отработено и съобразено със специфичния тип на личността и характера на жертвата. Това е... индустрия. Като фабрика за производство на био-роботи. (Играли сте компютърни игри, които показват всичко това... но не сте знаели, че става дума за истинска и почти буквална медицинска практика, защото сте били заблудени от фентъзи-жанра на продукцията. Една примерна игра е Quake).

    По-големият обем на информацията, от която съм се интересувал в самообразованието си, е свързана с медицинската и психоаналитичната конкретика на тези практики. Повярвайте ми, като казвам, че тези общи рамки са полезно за вас знание, но подробностите и задълбаването в конкретиката от любопитство не е препоръчително, освен ако нямате сериозна причина.








    Методите за контрол над ума и програмирането на мозъка са открити и откривани от много дълбока древност насам. Първите описания за нещо подобно идват още от хетите и египтяните от Новото царство, но най-вероятно тези знания са по-стари и от това.

    За пример как е изглеждало програмирането на мозъка в праисторията и античността, ще ви спомена за остеопатията. Това е псевдо-медицинска практика (тоест, която в момента се бори да получи статут на официална медицина), при която се лекуват болести чрез разместване на костите и сухожилията.

    Костите на черепа са подвижни. Повечето хора не знаят, че те трябва да останат подвижни. Обездвижването на черепните кости у възрастните индивиди се дължи на вкостяване между тях и това е злокачествено състояние в следствие модерния начин на живот и възрастта. Остеопатите предлагат масаж на черепните кости, който е доста силов и води до "отключването" им, тоест черепът на човек отново става "мек", което влияе изключително добре на мозъка и оттам на всичко останало.

    На Изток (в Китай) това е строго пазено кастово традиционно медицинско знание (както е и акупунктурата) и се практикува от майстори и чираците им и не се преподава свободно.

    В остеопатията има нещо любопитно - знае се, че ако човек се намира точно в момента, преди да кихне, и че ако точно в този момент преди да кихне бъде ударен с отворена длан по тила отдолу-нагоре, а веднага след това му се спре дъха (чрез стискане на носа например), той за няколко мига би изпаднал в състояние, което е изключително възприемчиво на внушения. Тоест, би изпълнил задача или поведение, което му се заповяда.

    Това е просто наука, разбира се, един "хомеопатичен" метод за заобикаляне на будното съзнание.

    (Току що ви обясних знанието, което лежи в основата на "известното" тайно общество Череп и кости - контрол над съзнанието чрез манипулация на черепните кости.)




    От такова естество са древните сведения за контрол над ума на друг човек. Когато "хомеопатичните" медицински практики се облекат в сценичност, ритуалност и символична артистичност, се получава облика на древните процедури по контрол над ума (майндконтрол).




    Нека вземем за пример вуду.

    Както знаете, вуду е религия и "магическа" практика. Една известна практика във вуду е, да се събуди мъртвец от гроба, за да бъде слуга на вуду-магьосника.

    В действителност, този който става от гроба във вуду практиката, никога не е умирал (duh). Той е бил приведен в състояние подобно на смъртта и погребан наскоро.

    За целта се ползват много и различни наркотици. Едни наркотици се използват, за да се изключи будното съзнание. Други наркотици се използват, за да се засили внушаемостта и впечатлителността, например, когато дрогираният види картинка на огън, да изпита истинско чувство на жега (то е халюцинирано усещане в състояние на силна внушаемост). Трети вид наркотици се използват, за да се индуцира в човека разпадане на усещането за себе си... така че, когато види как някакво чучело с човешка форма, облечено с неговите дрехи, изгаря в огън, умът веднага да се идентифицира с това чучело и човекът да изпита истинското усещане, че действително той самият гори в пламъци и да започне да се гърчи и да крещи заради истинността на тази представа в главата му и внушените усещания, които изпитва по кожата си.

    С комбинацията от насилие, мъчения и примитивни средства за хипноза, предварително дрогираният човек е вкаран в състояние, наподобяващо смърт.

    Когато се събужда чрез определен ритуал, от неговата дрогирана и хипнотизирана гледна точка този ритуал е някакъв съвсем истински сценарий, в който човека е убеден, че участва.

    Заради предварителната травма и насилие, причинени му преди и по време на погребването, човекът развива една вторична, алтернативна личност (съзнанието му се раздвоява, в психиатричната практика се нарича Синдром на множествената личност)... но тази втора личност е лишена от будно съзнание. Нейното его е спящо и това е нормалното й състояние.

    При условията на тази алтернативна личност и спящо его, човекът започва ДА СИ МИСЛИ, че е мъртъв. И че е бил събуден от смъртта, за да служи на вуду магьосника.

    Тоест, това е един човек под хипноза, който е убеден, че е ходещ труп. Заради убеждението на мозъка и съзнанието му, той дори не спи и не мига и това не пречи на физиологичните му функции.




    Защо вуду магьосника му заповядва да се храни с останките на други хора и подобни гнусотии?

    Една единствена причина - това действие постоянно затвърждава илюзията му, че той вече не е човек, а ходещо зомби, хранещо се с живите. Хипнотизираното състояние трябва да се поддържа свежо. Тоест, вуду магьосника просто използва въображението на самия хипнотизиран човек и го кара да прави типичните за зомбитата действия, така че той самият всеки ден да затвърждава убежденията си и вярването си, че е съживил се мъртвец.



    Има едно важно условие. И то е, че човекът трябва предварително да е бил културно обработен.

    Тоест... той откъде ще знае какво е зомби? Ако той преди това не е гледал филми със зомбита, и ако преди това не е играл игри със зомбита, той няма да знае какво правят зомбитата по принцип. И ако няма този КУЛТУРЕН СТЕРИОТИП в предварителните си знания... тогава колкото и да го кара господарят му да се храни с човешки останки, това за човека няма да е натоварено с никакъв смисъл и следователно би било безпредметно. Рано или късно илюзията ще избледнее, "зомбито" ще започне да дава отклонения в очакването от него поведение, докато накрая просто изведнъж не се опомни.

    Тоест КУЛТУРАТА има жизненоважна роля по поддържането на илюзията и самовнушението живо.

    Това е причината вуду магьосниците да не могат да направят зомби от отвлечен западняк например, а ползват само местните африкански гамени от собственото племе - само те имат подходящите културни архетипи в главата си.



    И с това се дава отговор на въпроса... ЗАЩО е цялата идиотска пропаганда на Холивуд, ЗАЩО е цялата идиотска пропаганда на останалата увеселителна индустрия и на музикалната сцена - защото са нужни предварително усвоени културни архетипи и стериотипи, преди да можеш да накараш обществото да играе ролята, която искаш да играе.


    Та... да се върнем на въпроса със сатанистките ритуали...
    Последно редактирано от hecu2 : 10-11-2019 на 01:12

  3. #3
    "Глупостите" на ритуално-поклонническия сатанизъм, за жалост, съвсем не са глупости, а са напълно реални криминални престъпления, извършвани с особена жестокост. Удобна е позицията на философски-настроените сатанисти, които се разграничават от ритуалния сатанизъм, но тя просто не отговаря на истината.

    Точно както обясних в началото на тия писания, върхушката, която развива философския сатанизъм и върхушката, която дирижира ритуалния сатанизъм, е абсолютно една и съща. На какви логически основания може да се твърди, че житейско-философския сатанизъм не е обвързан с престъпленията на ритуалния сатанизъм? Рационализациите не могат да издържат критика, а жертвите на ритуално сатанинско насилие са хиляди - и то само тези, които са успели да стигнат до публичното внимание.

    Роман Полански е известен филмов талант и сатанист, известен е с множественото убийство в дома му по време на една от редовните ритуални оргии, когато жена му Шарън Тейт е принесена в жертва. Малко преди това събитие Полански е директор на известния филм на сатанинска тематика "Бебето на Розмари". По-късно Полански бяга от САЩ заради обвинение в изнасилване. Самата Шарън Тейт е била висша жрица в уикарската религия, обучена от самия Алекс Сандърс, който е известен висш-жрец на уикарите, и това са негови собствени твърдения. Тя, разбира се, е убита (пожертвана) бременна.
    Мерилин Менсън е известен проповедник на Църквата на Сатана и протеже на Лавей, псевдонимът му идва от името на Чарлз Менсън - единственият осъден за убийствата в дома на Полански и член на редица други култове, всичките свързани с правителството.
    Майкъл Акино е висш военен от ВВС на САЩ и дългогодишен жрец в Църквата на Сатана на Лавей. По-късно решава да се отдели и основава своя собствена, поредната от многото сатанински църкви - Храмът на Сет. По-късно е обвинен в ритуално сатанинско насилие над деца, зад военновъздушната база, от която оперирал, е намерен бункер с всички следи от провежданите ритуали там. Става огромен скандал заради 22 жалби, подадени от засегнатите семейства на обща стойност 66 милиона долара срещу армията, налага се от Пентагона да дават официално обяснение за философските възгледи на Акино. Естествено, не влиза в затвора.


    В смисъл... който и случай да се подхване, доказателствата са изобилни, а уличаващите взаимовръзки нямат край. Наглостта естествено преобладава навсякъде.

    Няма "готин" сатанизъм... Има единствено невежи хора, които отказват да се образоват заради удобството на рационализациите им, с които прикриват социални ограничения и личностни комплекси. Няма дори "практичен" сатанизъм, защото философията му почива на неверни представи, които, ако издържаха поне някаква критика, щяха да са много по-популярни, отколкото са. (В смисъл, имам предвид хората, които ги осъзнават. Броят на неосъзнатите сатанисти на глава от населението е огромен.)


    Бих препоръчал за прочит книгата на Линда Блъд (бивша членка на църквата Храмът на Сет) "Сатанизмът и окултно свързаното насилие: Какво трябва да знаете". Проектът по превеждането на тази книга на сайта ми е започнат.

  4. #4
    Ако щеш ве, Knispel =D Аз съм го написал за всички. За да не си задавате повече тъпи въпроси един на друг =p

    Айде и аз да си лягам ся...

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си