.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 93

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Не съм сигурен, предвид че медните тръби се запояват бързо и евтино, докато за алуминиевите се иска заварка.

  2. #2
    Супер фен Аватара на RedArmy
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    1 646
    Прав си, но смяташ ли, че за огромни концерни като Опел, Фолксваген и други, е проблем да направят една заварка с аргон за стотинки.. Отделно, че може и с телоподаващо. Ако е за единични бройки е скъпо, но иначе... Те имат страшни конвейри и нещата стават за секунди, автоматично. Всичко е пресметнато, така че да бъде най-евтино за тях. Затова и новите коли са такива боклуци. В руските не е пестен материал, много пъти съм ровичкал по двигателя на дядо ми на Волгата от 67-ма година, е, ела да видиш какво значи да не се пести. Всичко е стомана и всичко е правено да кара по 100 години. Радиатора едва съм и го свалял, тежи колкото 50кг торба цимент. И за немските стари важи същото, а от около 93-та-4-5-та е забранен фреона, който се е използвал за климатиците, защото не бил "екологичен" и въведоха друг, който е по-зле, а и не се знае той колко е безопасен. Всичко е за пари и печалба.
    Последно редактирано от RedArmy : 04-11-2020 на 22:36
    Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
    Преодолеть пространство и простор,
    Нам разум дал стальные руки-крылья,
    А вместо сердца — пламенный мотор.

  3. #3
    Супер фен Аватара на RedArmy
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    1 646
    И не се стърпях да го кажа - Трабанта е най-опростената кола на света. Предно предаване, директно превключване на предавките, няма бензинова помпа - резервоара е до двигателя Два цилиндъра. Няма водно охлаждане - ремъка от двигателя задвижва перката, която духа срещу цилиндрите, а също и динамото. Центровката - на око. Няма делко - две отделни бобини. Няма маслена помпа - маслото направо с бензина Въздушния филтър може и на ръка да си го направиш от филтърна хартия Обичам простите неща.
    Последно редактирано от RedArmy : 04-12-2020 на 04:22
    Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
    Преодолеть пространство и простор,
    Нам разум дал стальные руки-крылья,
    А вместо сердца — пламенный мотор.

  4. #4
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    Прав си, но смяташ ли, че за огромни концерни като Опел, Фолксваген и други, е проблем да направят една заварка с аргон за стотинки.. Отделно, че може и с телоподаващо. Ако е за единични бройки е скъпо, но иначе... Те имат страшни конвейри и нещата стават за секунди, автоматично. Всичко е пресметнато, така че да бъде най-евтино за тях. Затова и новите коли са такива боклуци. В руските не е пестен материал, много пъти съм ровичкал по двигателя на дядо ми на Волгата от 67-ма година, е, ела да видиш какво значи да не се пести. Всичко е стомана и всичко е правено да кара по 100 години. Радиатора едва съм и го свалял, тежи колкото 50кг торба цимент. И за немските стари важи същото, а от около 93-та-4-5-та е забранен фреона, който се е използвал за климатиците, защото не бил "екологичен" и въведоха друг, който е по-зле, а и не се знае той колко е безопасен. Всичко е за пари и печалба.
    Ясно ми е, че за масовото производство не е проблем, но там и дължините на тръбите са толкова малки, че разликата между мед и алуминий няма да се усети въобще, докато за големите климатични системи пък използват медни тръби. Иначе, R22 е много по-ефективен и евтин за производство от R134, но е около 1000 пъти по-"парников" газ, което си е проблем. Производителите са имали полза да се запази стария фреон, ама сега Грета Тунберг щеше да стига до София с яхтата си :Д
    Руските инженерни недомислици изобщо не подлежат на коментар.. Там голяма част от "материалът" е просто похабен без реален смисъл откъм надеждност и ефективност. Западните модели, които са копирали братушките са доста по-измислени, но пък за производството им е била необходима техника и акъл, не само желязо и алуминий. За простота - факт - царе са на простите и недодялани работи с много похабен материал. Един Мерцедес от 80-те години кара по милион километра без ремонт на мотора, една Волга я изкара 250 хил, я не. Даже без да броим, че Мерцедеса е вдигал 150км/ч съвсем спокойно, а Альошата се е чувствал като космонавт със 120км/ч.

  5. #5
    Супер фен Аватара на RedArmy
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    1 646
    "Хабенето на материал" не е безсмислено, дава сигурност и надеждност, отделно от това, от съвременните коли само Жигулито е копие на Фиат 124 и то с повече от 100 модификации. Лада 2103/2106 е съвършено различна, по-надеждна от Фиат 125, чието копие би трябвало да бъде, но не е, поради ред причини, и е правена за суровите условия в Съюза. Най-малкото ключалките на вратите. За радиатора - едно е радиатор в Италия, друго е радиатор в Русия. Многото метал в Ладите не е случаен - задържа топлината по-добре, не става въпрос само за охлаждане. Повярвай, от 9-10 годишен съм разглеждал много руски коли, така трябва да се прави една кола, за да не и трябва основен ремонт на 50000 км. Волгата можеш да си я оправиш с тел и чук, да не говорим, че има една особеност - винаги пали като и сипеш от шише малко бензин в карбуратора, докато някой върти стартера вътре. Стар и изпитан номер. Същото е и при почти всички руски - Москвичи, Лади... А западните се задавят. Преди няколко години дори бях виждал Волга-М24 с двигател от ГАЗ-53 - 8 цилиндров V-образен. Е, няма такова нещо. От 0 до 100 сигурно ги вдигаше за 10 секунди. Винаги ми е било мечта да намеря такъв и да преправя Волгата, много лекета с БМВ ще потънат в скръб
    Последно редактирано от RedArmy : 04-12-2020 на 04:39
    Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
    Преодолеть пространство и простор,
    Нам разум дал стальные руки-крылья,
    А вместо сердца — пламенный мотор.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си