- Форум
- По малко от всичко
- Кофата
- Интересно...
"Хабенето на материал" не е безсмислено, дава сигурност и надеждност, отделно от това, от съвременните коли само Жигулито е копие на Фиат 124 и то с повече от 100 модификации. Лада 2103/2106 е съвършено различна, по-надеждна от Фиат 125, чието копие би трябвало да бъде, но не е, поради ред причини, и е правена за суровите условия в Съюза. Най-малкото ключалките на вратите. За радиатора - едно е радиатор в Италия, друго е радиатор в Русия. Многото метал в Ладите не е случаен - задържа топлината по-добре, не става въпрос само за охлаждане. Повярвай, от 9-10 годишен съм разглеждал много руски коли, така трябва да се прави една кола, за да не и трябва основен ремонт на 50000 км. Волгата можеш да си я оправиш с тел и чук, да не говорим, че има една особеност - винаги пали като и сипеш от шише малко бензин в карбуратора, докато някой върти стартера вътре.Стар и изпитан номер. Същото е и при почти всички руски - Москвичи, Лади... А западните се задавят. Преди няколко години дори бях виждал Волга-М24 с двигател от ГАЗ-53 - 8 цилиндров V-образен. Е, няма такова нещо. От 0 до 100 сигурно ги вдигаше за 10 секунди. Винаги ми е било мечта да намеря такъв и да преправя Волгата, много лекета с БМВ ще потънат в скръб
![]()
Последно редактирано от RedArmy : 04-12-2020 на 04:39
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.