Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
Ще ти кажа защо изчезнаха и 21-ците и 24-ките. По две причини - харчат повече от новите (което едно време не беше проблем, бензина беше 70 стотинки като бях малък) и другата е, че всеки иска да кара "модерна кола". Иначе щяха да си се карат и досега. Не виждам какво може да им стане. Както казах, двигателя може да го оправи всеки, който разбира поне малко. Отделно има много магазини за части за руски коли. С 300 зора един приятел ме уреди да си изкарам курсовете на Лада 2106 преди 12 години, влюбих се в арматурното и табло. Има нещо страшно секси в него Два големи кръгли километраж и оборотомер, масло, температура, бензин, скоростите се превключваха страшно плавно, голям волан, меки педали. Обичам я тая кола...
https://i.pinimg.com/originals/39/f1...9c0b3a69a8.jpg
Гният, бе, човече... гният като всяка друга кола от желязо. Ауди и Волво само могат да се похвалят с достатъчно добри защити, че изтрайват доста време преди да започнат да гният. А иначе не е до "модерна", а е до функционална кола. Тръгни с Волгата Варна-София нощно време с тея кандила отпред, да видим за колко дни ще стигнеш. За други елементарни удобства като ел стъкла и климатик да не говорим. Факт, че се карат западни коли от годините на ГАЗ 24, но далеч по-функционални за ежедневна употреба. Просто руската техника(с изключение на военната) върви с едни 10 години назад. Няма сила на Света, която да ме убеди, че руска кола от 80-те насам (да не говорим за по-рано) е пригодна за нормална употреба в ежедневието. То не е случайно, че и до ден днешен доста хора примат пътят Варна-София като цяло пътешествие.. Щото още си представят как тръгват в 3 сутринта, та да не прегрява москвича.