.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 93

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    А, в карбуратора може.
    24-ките почват да ги произвеждат 70-та година до средата на 80-те.
    За пропана знам, че някои правят шмекерии да пълнят повече, ама за метана няма как. Тук всички използват компресори втора ръка от Италия и Аржентина, дето едвам вдигат 230 бара и набиват по половин кило масло в бутилката, щото бедните бензиностанции нямат възможност да ги ремонтират. Само две места в София знам, където пълнят на почти 250 бара. Метановите бутилки се тестват на 300 или 350 бара, та ти обещавам, че няма гръмнала метанова бутилка. Предполагам, че ако се остави много дълго време хвърлена някъде да изгние яко може и да гръмне при зареждане, но иначе е абсурд.
    Ее, спирт не съм пробвал.. то житнята излиза малко по-скъпа.
    Флирт и Савой са двете, които не бих си причинил повече и то не щото нещо ми е било лошо от тях, а щото са отврат на вкус. :d

  2. #2
    Мега фен Аватара на Грозния
    Регистриран на
    May 2015
    Град
    София
    Мнения
    7 849
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    Преди 15 и повече години, майка ми имаше Москвич 2140 ...Съседа под нас имаше Пежо 404,...
    Това Пежо е с поне 15 години по-старо от АЗЛК-Москвича!
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    ...дай ми пример за западни коли от 60-те, които все още се срещат по пътищата.
    Веднага след като дадеш пример за соцколи от 60-те!
    Цитирай Първоначално написано от an7raks Виж мнението
    Дай ми пример и за руски коли от 60-те, които още да се срещат по улиците... Срещат се само на път за ретро парадите, където има и Руски, и западни коли.
    Браво Турксчо - кажи му го!
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    Съвет - махай метана, това е самоубийство, а не си и заслужава. Мразя дизел, мразя, че двигател на дизел "шие" като шевна машина, но ако искам да ми е евтино, ще го предпочета пред метана. Това е бомба. Ако някой те удари отзад - край. Сигурно е 10 пъти по-нагнетен от газта.
    Пълни глупости!
    Цитирай Първоначално написано от Rengur Виж мнението
    всички тук знаем, че сте инфлуенсър във форума

  3. #3
    Супер фен Аватара на RedArmy
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    1 646
    Цитирай Първоначално написано от Грозния Виж мнението
    Това Пежо е с поне 15 години по-старо от АЗЛК-Москвича!
    74-та vs. 81-ва... Първата е Пежото. Не казвам, че и двете коли не са добри, просто Пежото е по-капризно към гориво, настройки... Москвича върви с всякакви боклуци - А91, докато го имаше, примерно. А и се ремонтираше с чук, тел и клещи. Да не кажа, че през 90-те разреждаха и бензина и си личеше по цвета веднага.

    Веднага след като дадеш пример за соцколи от 60-те!
    От 60-те се срещат Волги и дори Москвичи (407 например). Но да кажем, че те вече са голяма рядкост. Обаче от 70-те, 80-те доста Жигули се карат, Лади 2105-2106-2107 също.

    Не виждам какво може да им стане. Има магазини, както казах, сменяш сегменти, ако трябва бутала, цилиндри, филтри. Всичко е въпрос на желание. А и е интересно, възстановяваш нещо, което е отписано. Но всичко е в манталитета на българина - като нещо и стане - хвърляш и взимаш Голф на 1 милион километра.
    Последно редактирано от RedArmy : 04-20-2020 на 08:50
    Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
    Преодолеть пространство и простор,
    Нам разум дал стальные руки-крылья,
    А вместо сердца — пламенный мотор.

  4. #4
    Супер фен Аватара на RedArmy
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    1 646
    И пак казвам - това си е моето мнение, харесват ми старите и по-опростени коли, отколкото тези с бордови компютри, сервота, хидравлики, въздушни възглавници, автоматици, ел. стъкла. Не твърдя, че са по-добри, просто ме кефят. Преди няколко години карах приятелката си (тогавашната) на абитуриентския и с Волгата и всички гледаха учудено и се впечатляваха. А S-класите бяха стотици... Никой не им обръщаше внимание. Всеки да кара това, което му харесва
    Последно редактирано от RedArmy : 04-20-2020 на 08:53
    Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
    Преодолеть пространство и простор,
    Нам разум дал стальные руки-крылья,
    А вместо сердца — пламенный мотор.

  5. #5
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    И пак казвам - това си е моето мнение, харесват ми старите и по-опростени коли, отколкото тези с бордови компютри, сервота, хидравлики, въздушни възглавници, автоматици, ел. стъкла. Не твърдя, че са по-добри, просто ме кефят. Преди няколко години карах приятелката си (тогавашната) на абитуриентския и с Волгата и всички гледаха учудено и се впечатляваха. А S-класите бяха стотици... Всеки да кара това, което му харесва
    За удоволствие и за поводи със сигурност тези коли са по-добри, защото в момента всеки може да наеме S класа с шофьор за 300лв по баловете.. А и почти всеки селски тарикат, дето е продал нивите на бабата може да си позволи и да си я купи. Ретро колите са доста по-редки и не винаги опира до някакви 15-20хил. Както казах, аз също ги харесвам, но далеч не е защото имат някакви инженерни преимущества.
    В 21-ви век, дори в България най-лошият бензин е 95, така че не ме интересува да върви на всичко де що гори, а и фактът, че руснаците са предпочитали да направят груб и неефективен мотор само и само да не направят читава рафинерия за гориво говори достатъчно.
    Колкото до ремонтите, ми, да, за ежедневна кола е по-добре да взема голф 2-ка на 400к и да знам, че ще го карам още 200к без да отварям мотор или да лежа под него всеки уикенд. За хоби е ок, ама за кола, която използваш всеки ден при всякакви условия и на дълъг път - не.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си