- Форум
- По малко от всичко
- Кофата
- Интересно...
А, в карбуратора може.
24-ките почват да ги произвеждат 70-та година до средата на 80-те.
За пропана знам, че някои правят шмекерии да пълнят повече, ама за метана няма как. Тук всички използват компресори втора ръка от Италия и Аржентина, дето едвам вдигат 230 бара и набиват по половин кило масло в бутилката, щото бедните бензиностанции нямат възможност да ги ремонтират. Само две места в София знам, където пълнят на почти 250 бара. Метановите бутилки се тестват на 300 или 350 бара, та ти обещавам, че няма гръмнала метанова бутилка. Предполагам, че ако се остави много дълго време хвърлена някъде да изгние яко може и да гръмне при зареждане, но иначе е абсурд.
Ее, спирт не съм пробвал.. то житнята излиза малко по-скъпа.
Флирт и Савой са двете, които не бих си причинил повече и то не щото нещо ми е било лошо от тях, а щото са отврат на вкус. :d
74-та vs. 81-ва... Първата е Пежото. Не казвам, че и двете коли не са добри, просто Пежото е по-капризно към гориво, настройки... Москвича върви с всякакви боклуци - А91, докато го имаше, примерно. А и се ремонтираше с чук, тел и клещи. Да не кажа, че през 90-те разреждаха и бензина и си личеше по цвета веднага.
От 60-те се срещат Волги и дори Москвичи (407 например). Но да кажем, че те вече са голяма рядкост. Обаче от 70-те, 80-те доста Жигули се карат, Лади 2105-2106-2107 също.Веднага след като дадеш пример за соцколи от 60-те!
Не виждам какво може да им стане. Има магазини, както казах, сменяш сегменти, ако трябва бутала, цилиндри, филтри. Всичко е въпрос на желание. А и е интересно, възстановяваш нещо, което е отписано. Но всичко е в манталитета на българина - като нещо и стане - хвърляш и взимаш Голф на 1 милион километра.
Последно редактирано от RedArmy : 04-20-2020 на 08:50
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
И пак казвам - това си е моето мнение, харесват ми старите и по-опростени коли, отколкото тези с бордови компютри, сервота, хидравлики, въздушни възглавници, автоматици, ел. стъкла. Не твърдя, че са по-добри, просто ме кефят. Преди няколко години карах приятелката си (тогавашната) на абитуриентския и с Волгата и всички гледаха учудено и се впечатляваха. А S-класите бяха стотици... Никой не им обръщаше внимание. Всеки да кара това, което му харесва![]()
Последно редактирано от RedArmy : 04-20-2020 на 08:53
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
За удоволствие и за поводи със сигурност тези коли са по-добри, защото в момента всеки може да наеме S класа с шофьор за 300лв по баловете.. А и почти всеки селски тарикат, дето е продал нивите на бабата може да си позволи и да си я купи. Ретро колите са доста по-редки и не винаги опира до някакви 15-20хил. Както казах, аз също ги харесвам, но далеч не е защото имат някакви инженерни преимущества.
В 21-ви век, дори в България най-лошият бензин е 95, така че не ме интересува да върви на всичко де що гори, а и фактът, че руснаците са предпочитали да направят груб и неефективен мотор само и само да не направят читава рафинерия за гориво говори достатъчно.![]()
Колкото до ремонтите, ми, да, за ежедневна кола е по-добре да взема голф 2-ка на 400к и да знам, че ще го карам още 200к без да отварям мотор или да лежа под него всеки уикенд. За хоби е ок, ама за кола, която използваш всеки ден при всякакви условия и на дълъг път - не.