.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 93

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен Аватара на Грозния
    Регистриран на
    May 2015
    Град
    София
    Мнения
    7 849
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    Преди 15 и повече години, майка ми имаше Москвич 2140 ...Съседа под нас имаше Пежо 404,...
    Това Пежо е с поне 15 години по-старо от АЗЛК-Москвича!
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    ...дай ми пример за западни коли от 60-те, които все още се срещат по пътищата.
    Веднага след като дадеш пример за соцколи от 60-те!
    Цитирай Първоначално написано от an7raks Виж мнението
    Дай ми пример и за руски коли от 60-те, които още да се срещат по улиците... Срещат се само на път за ретро парадите, където има и Руски, и западни коли.
    Браво Турксчо - кажи му го!
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    Съвет - махай метана, това е самоубийство, а не си и заслужава. Мразя дизел, мразя, че двигател на дизел "шие" като шевна машина, но ако искам да ми е евтино, ще го предпочета пред метана. Това е бомба. Ако някой те удари отзад - край. Сигурно е 10 пъти по-нагнетен от газта.
    Пълни глупости!
    Цитирай Първоначално написано от Rengur Виж мнението
    всички тук знаем, че сте инфлуенсър във форума

  2. #2
    Супер фен Аватара на RedArmy
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    1 646
    Цитирай Първоначално написано от Грозния Виж мнението
    Това Пежо е с поне 15 години по-старо от АЗЛК-Москвича!
    74-та vs. 81-ва... Първата е Пежото. Не казвам, че и двете коли не са добри, просто Пежото е по-капризно към гориво, настройки... Москвича върви с всякакви боклуци - А91, докато го имаше, примерно. А и се ремонтираше с чук, тел и клещи. Да не кажа, че през 90-те разреждаха и бензина и си личеше по цвета веднага.

    Веднага след като дадеш пример за соцколи от 60-те!
    От 60-те се срещат Волги и дори Москвичи (407 например). Но да кажем, че те вече са голяма рядкост. Обаче от 70-те, 80-те доста Жигули се карат, Лади 2105-2106-2107 също.

    Не виждам какво може да им стане. Има магазини, както казах, сменяш сегменти, ако трябва бутала, цилиндри, филтри. Всичко е въпрос на желание. А и е интересно, възстановяваш нещо, което е отписано. Но всичко е в манталитета на българина - като нещо и стане - хвърляш и взимаш Голф на 1 милион километра.
    Последно редактирано от RedArmy : 04-20-2020 на 08:50
    Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
    Преодолеть пространство и простор,
    Нам разум дал стальные руки-крылья,
    А вместо сердца — пламенный мотор.

  3. #3
    Супер фен Аватара на RedArmy
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    1 646
    И пак казвам - това си е моето мнение, харесват ми старите и по-опростени коли, отколкото тези с бордови компютри, сервота, хидравлики, въздушни възглавници, автоматици, ел. стъкла. Не твърдя, че са по-добри, просто ме кефят. Преди няколко години карах приятелката си (тогавашната) на абитуриентския и с Волгата и всички гледаха учудено и се впечатляваха. А S-класите бяха стотици... Никой не им обръщаше внимание. Всеки да кара това, което му харесва
    Последно редактирано от RedArmy : 04-20-2020 на 08:53
    Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
    Преодолеть пространство и простор,
    Нам разум дал стальные руки-крылья,
    А вместо сердца — пламенный мотор.

  4. #4
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от RedArmy Виж мнението
    И пак казвам - това си е моето мнение, харесват ми старите и по-опростени коли, отколкото тези с бордови компютри, сервота, хидравлики, въздушни възглавници, автоматици, ел. стъкла. Не твърдя, че са по-добри, просто ме кефят. Преди няколко години карах приятелката си (тогавашната) на абитуриентския и с Волгата и всички гледаха учудено и се впечатляваха. А S-класите бяха стотици... Всеки да кара това, което му харесва
    За удоволствие и за поводи със сигурност тези коли са по-добри, защото в момента всеки може да наеме S класа с шофьор за 300лв по баловете.. А и почти всеки селски тарикат, дето е продал нивите на бабата може да си позволи и да си я купи. Ретро колите са доста по-редки и не винаги опира до някакви 15-20хил. Както казах, аз също ги харесвам, но далеч не е защото имат някакви инженерни преимущества.
    В 21-ви век, дори в България най-лошият бензин е 95, така че не ме интересува да върви на всичко де що гори, а и фактът, че руснаците са предпочитали да направят груб и неефективен мотор само и само да не направят читава рафинерия за гориво говори достатъчно.
    Колкото до ремонтите, ми, да, за ежедневна кола е по-добре да взема голф 2-ка на 400к и да знам, че ще го карам още 200к без да отварям мотор или да лежа под него всеки уикенд. За хоби е ок, ама за кола, която използваш всеки ден при всякакви условия и на дълъг път - не.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си