.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 3 от общо 3
  1. #1

    Студентски живот

    Здравейте,аз съм студентка вече 3-та година и живея на общежитие ,от няколко месеца една компания момичета стоят отпред и всеки път, когато излизам или се прибирам започват да говорят нещо за мен,започват да се смеят и да ме обсъждат,аз се чувствам доста гадно от този факт,тъй като аз дори не знам как се казват,не ги познавам,нямам си и представа какво говорят за мен,как бихте ми препоръчали да се справя с този вид "тормоз"

  2. #2
    Супер фен Аватара на GuardianAngel
    Регистриран на
    May 2011
    Град
    ain't no love in the heart of the city
    Мнения
    1 416
    Цитирай Първоначално написано от Vesellina Виж мнението
    Здравейте,аз съм студентка вече 3-та година и живея на общежитие ,от няколко месеца една компания момичета стоят отпред и всеки път, когато излизам или се прибирам започват да говорят нещо за мен,започват да се смеят и да ме обсъждат,аз се чувствам доста гадно от този факт,тъй като аз дори не знам как се казват,не ги познавам,нямам си и представа какво говорят за мен,как бихте ми препоръчали да се справя с този вид "тормоз"
    Ами като примерно ги игнорираш ?! Това,че ти си по важна от техният собствен живот означава,че в техният няма нищо интересно...а може и спокойно да ти завиждат ако си high value woman сравнение с тях...щото те със сигурно те сравняват не с друг,а със себе си.Просто бъди още по прекрасна и да не ти пука това ще накара да се задавят в злобата и интриганството си.Ниските съзнания общо взето толко си могат,не падай на тяхното ниво.Докате те се занимават с теб ...ти стани най-доброто на което си способна и сбъдни мечтите си. (малко звуча кат дъртофел ама не ми обръщай внимание )
    Дреме ми на крилата кво мислите за мен !

  3. #3