View Full Version : Предложение за троика
vkarvamimadqta
01-12-2010, 18:33
Така, значи, сега да ви въведя малко в историиката. Студент съм горе-долу втори курс. Живея на общежитие и сме трима съквартиранти. Така от време на време правим секс с единия, но веднъж третия съквартирант ни хвана в крачка и като стана въпрос той поиска да се включи. Това го правим само от липса на момичета. Ние не сме гейове, ако това има значение. И тримата се чувстваме сто процентови мачовци. Но от време на време просто ни трябва малко разпускане. И така ние си намерихме наше собствено развличение. Правим го много рядко(в седмицата един-два пъти), но никога не прекаляваме. Но сега третият съквартирант иска да стане редовен при нас. Има ли опасност да стана истински гей?
AllenWallker
01-12-2010, 18:35
Не бе оспокой се. Нема как да станете гей-ове.... та то вие сте си гей-ове :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
ShortLife
01-12-2010, 18:37
Виж ся! Аз съм бил студент и съм го правил с момче само веднъж ,точно през студентските си години.Преживяването беше уникално и мисля,че ако го срещна отново ще го направим отново! Сега имам сериозна приятелка, но тайно понякога си мисля за него.Искам и аз да разбера дали това означаве , че съм гей?
AllenWallker
01-12-2010, 18:38
Виж ся! Аз съм бил студент и съм го правил с момче само веднъж ,точно през студентските си години.Преживяването беше уникално и мисля,че ако го срещна отново ще го направим отново! Сега имам сериозна приятелка, но тайно понякога си мисля за него.Искам и аз да разбера дали това означаве , че съм гей?
Ти си Би... :shock: :shock:
vkarvamimadqta
01-12-2010, 18:42
Не бе оспокой се. Нема как да станете гей-ове.... та то вие сте си гей-ове :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Или може би трябва да направиш още няколко редакции на коментара си, за да се приближи до българския език. Оспокой се... Грамотен си...
AllenWallker
01-12-2010, 18:44
Явно не ми пукъ не мислиш ли?
NeverTheSame
01-12-2010, 18:47
o.O
revolver
01-12-2010, 18:48