View Full Version : Умора
Anonymous96
07-26-2016, 18:21
Здравейте! Аз съм студент и сега за лятото реших да си почина. Но уви изпитвам умора без да съм правил нещо кой знае какво и ми се доспива през деня, хем вечерта съм спал поне 6-7 часа.... Каквото и да правя, ако не е свързано с движение ми се доспива, даже понякога и когато спортувам ми става едно сънено , както и примерно ако съм в рейса и седна след 10-15 минути ще съм заспал .... Мега много ми се спи и винаги се чувствам уморен ( освен след като съм се наспал в продължение на час ). Та не може да се каже, че живея особено здравословно и спортувам редовно , но откъде е тази умора, също като се хвана да чета нещо пак ми се доспива мега бързо ... ако можете да ми помогнете по някакъв начин ще съм ви благодарен.... :(
HellKnight
07-26-2016, 18:43
Аз имах подобен проблем. Бях изморен в училище, но не можах да заспя вечерта. Аз лично поговорих с психиатъра ми за това и той ми каза, че може да се дължи на химичен дисбаланс в мозъка. Препоръчвам ти да отидеш при GP-то и да кажеш какво точно ти има. Не ги слушаи тия, които ти казват „това е нормално". Ако беше нормално, нямаше така да ти влияе и да те тормози.
be yourself
07-26-2016, 21:58
Преди една година и малко и аз бях така,но намерих решение на проблема и той вече е зад гърба ми.
Първо трябва да знаеш че колкото повече спиш толкова повече ще ти се спи.Естествено всеки има от онези дни в които се излежава цял ден на леглото и не прави нищо.Това разбира се е нормално само когато не е всеки ден.