.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 694

Тема: *ТЕАТЪР*

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен Аватара на Blab
    Регистриран на
    Mar 2007
    Мнения
    8 105
    всъщност, това, което ме интересува(ше) е, какъв е режисьорският прочит на пиесата, ако въобще има такъв?
    вече наясно с фабулното разгръщане, какво ще ми даде постановката на Гърдев, освен музиката на Калин, който слабо няма, факт. а и сценографията не е на Фичо, това е ново...

    пп: какво мислиш за Хамлет?

    // https://www.youtube.com/watch?v=Kgu2D4sH_Lg - Калин<3
    Последно редактирано от Blab : 09-15-2014 на 12:52 Причина: обяснение в любов, разбира се))

  2. #2
    Цитирай Първоначално написано от Blab Виж мнението
    всъщност, това, което ме интересува(ше) е, какъв е режисьорският прочит на пиесата, ако въобще има такъв?
    вече наясно с фабулното разгръщане, какво ще ми даде постановката на Гърдев, освен музиката на Калин, който слабо няма, факт. а и сценографията не е на Фичо, това е ново...

    пп: какво мислиш за Хамлет?

    // https://www.youtube.com/watch?v=Kgu2D4sH_Lg - Калин<3
    Няма как да ти отговоря какъв е режисьорският прочит, защото сама аз не съм чела пиесата. Със сигурност има такъв, няма как иначе. Всеки режисьор си има различни идеи как да представи на публиката една текст.
    Да, сценографията и костюмите са Татяна Димова, която се е справила повече от страхотно. Надявам се тепърва да има повече поле за изява.
    Не знам какво да ти кажа за Хамлет... Гледах го малко след премиерното представление и тогава не ми хареса. Единствено Лео и музиката ми допаднаха. Цялата тази модернизация на пиесата не ми хареса. Може би, ако я гледам сега, ще си променя мнението, но нямам време. Единствените представления на Явор Гърдев, които харесвам, са Нощна пеперуда, Козата или коя е Силвия (това го харесах на второто ми ходене) и Жана. Странен режисьор, понякога краен във всичко, което не винаги е хубаво. Но с Жана прави добро завръщане, след година отсъствие от сцената на Народен.

  3. #3
    Мега фен Аватара на Blab
    Регистриран на
    Mar 2007
    Мнения
    8 105
    Цитирай Първоначално написано от feel_me19 Виж мнението
    Няма как да ти отговоря какъв е режисьорският прочит, защото сама аз не съм чела пиесата. Със сигурност има такъв, няма как иначе. Всеки режисьор си има различни идеи как да представи на публиката една текст. .
    е, използвай синопсиса, който е разписала Пирозова, диалога си го чула, какво повече ти трябва? излишно подробни ремарки и уона-би-режисьорски бележки? остават ли персонажите на ниво типаж? а актьорите - какъв арсенал от изразни средства използват при изграждането на ролите си, в сравнение с досегашния си опит, какъв път извървяват? какъв е основният конфликт, върху който е построено сценичното действие? това по-скоро литературна постановка, която представя нов текст ли е, или актьорски спектакъл на Светлана Янчева, Владо Пенев и т.н.? Кои са основните режисьорски решения? Каква е въобще цялостната концепция на спектакъла?(ако има такава) надхвърля ли текста, който дори не бих се хабила да чета, след като прочетох за графоманските прояви на младата у преждевременнозабегнала към мелодрамата девойка...
    Та, да, интересно ми (беш)е да чуя обективно мнение на млад човек, защото досега събрах единствено обосновано негативни мнения за тази постановка (а Гърдев не е и любимият ми режисьор), та ми беше интересно какво ти е било интересно (тавтологията е умишлена;Д, спирам, да)

    и, всъщност, естествено че може да има постановка без ключ, това различава постановчика от режисьора;
    //ражда понятия като мъртъв театър и т.н.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си