.
Отговор в тема
Страница 8 от 8 ПървиПърви ... 45678
Резултати от 176 до 188 от общо 188

Hybrid View

  1. #1
    Моля ви ,ако може някой да ми помогне спешно ми трябва есе на тема ''Позволено ли е на изкуството да нарушава общоприетите норми на благоприличието?'' Разсъждения върху произведението на Джовани Бокачо- ''Декамерон''
    Благодаря ви предварително !

  2. #2

    Lightbulb СПЕШНО !! SOS

    СЪЧИНЕНИЕ РАЗСЪЖДЕНИЕ НА ТЕМА "CЪН ИЛИ РЕАЛНОСТ Е ЗАВРЪЩАНЕТО В БАЩИНАТА КЪЩА" - Димчо Д. /СКРИТИ ВОПЛИ/

  3. #3
    Искам само да те попитам ако можете да ми помогнете за едно интерпретативно съчинение. Темета е - Нравствената красота и величието в образа на Прометей. Трябва ми за оформяне на оценка. Ще ви бъда много благодарна

  4. #4
    mayaa
    Guest
    "Подвигът и позорът в 'Под Игото' " - ЛИС
    Помагайте!

  5. #5
    Супер фен Аватара на NissaN
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    1 201
    Ако някой учи цигански това ще му е полезно http://www.book.store.bg/p29762/prak...ka-popova.html

  6. #6
    Трябва ми мн спешно есе на тема 'които хвърля кал по другите губи почва под краката си'. Моля ви даите някакво есе на темата. Благодаря ви предварително!

  7. #7
    Трябва ми за утре....

  8. #8
    Charlotte8811
    Guest
    Здравейте, предлагам на вниманието ви един сайт, който предлага работа за ученици, които да помагат в домашните работи на по- малки ученици онлайн. Можете да предлагате частни уроци като помощ на по- малките по всеки предмет, който би е силен: например математика, български, физика, химия или начално ниво на някакъв език. Ако имате други компетенции, например компютърни също може да предложите частни уроци по тях съответно. Сайта е www.grischool.com Всички услуги на Гри училище са напълно безплатни. Гри училище не взима никакви такси, комисионни или абонаменти. Преподавателят получава заплащането си директно от ученика и получава 100% от платената цена. Вие определяте начина на плащане, колко дни преди урока желаете да Ви се плати. Може да предложите например абонамент помощ в училище по даден предмет за един месец, да предложите първо безплатен тест урок. Има много варианти.

  9. #9
    peperoni187
    Guest
    "научните открития - реализирани мечти или скрити опасности" трябва ми есе на тази тема а никъде не намирам някой ще ми помогне ли трябва ми спешно за днес =)

  10. #10
    Здравейте. Видях тази тема и бих искала да Ви помоля да ми помогнете с едно есе, тъй като съм забила тотално и не мога дори да го започна. Темата на есето е - "Могат ли положителните литературни герои да притежават отрицателни черти, а отрицателните герои - положителни?".

  11. #11
    Супер фен
    Регистриран на
    Nov 2009
    Мнения
    2 481
    Цитирай Първоначално написано от ivankak Виж мнението
    Здравейте. Видях тази тема и бих искала да Ви помоля да ми помогнете с едно есе, тъй като съм забила тотално и не мога дори да го започна. Темата на есето е - "Могат ли положителните литературни герои да притежават отрицателни черти, а отрицателните герои - положителни?".
    http://literatura.dokumentite.com/ar...anie/82363/p10
    http://forum.stih4e.bg/index.php?topic=38884.0

  12. #12
    geriginkata
    Guest
    Надявам се правописните грешки да не са проблем, бързах, извинете за което.

  13. #13
    geriginkata
    Guest
    Не зная дали тук е мястото да споделя своя проблем, но не намери по-подходяща тема. В момента съм в 7 клас и голяма част от работата по литература включва отговор на литературен въпрос - съчинение разсъждение. По принцип прекарвам 2-3 часа в търсене на помощ в интернет, но сега за първи път написах нещо сама и бих искала то да бъде проверено от компетентен човек. Благодаря за помощта предварително!
    Отговор на литературен въпрос: Защо Бръчков остава при смъртния одър на Странджата?
    Увод: „Немили-недраги“, една повест за съдбата на скитащите се между славното минало и мизерното настояще страдалци – българските хъшове в Браила, се явява укор към Вазовите съвременници, сякаш забравили борците за народна свобода. Иван Вазов споделя своите впечатления и размисли над живота на хъшовете, прототип на едни от идеалните образи в творбата – Бръчков, е самия писател. Най-ярко този герой се проявява в 5 глава от повестта, когато единствен остава да се грижи за умиращия духовен баща за всички хъшове – Странджата.
    Теза: Храбрият Знаменосец дава подкрепа, дом, уют за своите събратя по съдба, но в най-тежкия момент, когато смъртта чука на вратата, той се оказва сам, изоставен от хората, с които е делил и малкото, което е имал. Само един остава, за да се грижи за него – последният пристигнал, присъединил се към хошовското общество – Бръчков. Младият хъш не би могъл да си тръгне, изоставяйки тази юнашка душа, на която с цялото си същество се възхищава и към която изпитва само и единствен благоговение. Бръчков приема Странджата като свой баща, водач, учител, кръчмата му е училище, което учи на любов към родината, чувства се длъжен да се погрижи за него, когато има най-голяма нужда.
    Аргументация: Още в началото на повестта Бръчков е въведен като младеж, „мечтател, идеалист, ветреник“, напуснал уредения си живот в Отечеството, търсещ път към неизвестното. Впил „вторачено“ очи в старото изнемощяло лице на Странджата, по което личат зарасли рани – символ на славни битки, разкриващи същност на герой, Бръчков с интерес лови всяка негова дума. Благоговение изпълва сърцето му, пред този пример за българин, хъш, човек младежът се прекланя. Разказите за миналите битки в Балкана остават в съзнанието на Бръчков, придобиват образ в сънищата му, което разкрива възхищението му пред величествения храбър знаменосец.
    Най-голямо влияние върху Бръчков оказва речта на Странджата, която звучи като изстрадана истина за важното за един българин патриот. Тя учи младежа на търпение, обяснява страданието в името на свобода за родината, разкрива мечтите на бореца и копнежът към извоюването й. Бръчков „цял трепери“ след великите, изпълнени с чувства, думи на Знаменосеца. Те се явяват кръщението му в хъшовството. Младия Бръчков възприема хъшовете по различен начин, за него те са „висши същества, родени за страдания, за борба и за слава - не като другите смъртни“, а той вече е един от тях. Бащината връзка между едни идол и неговия последовател в освободителното дело е разкрита чрез погледите, които Странджата хвърля на Бръчков, а те са пълни с чувство.
    Всеизвестно е, че в трудните моменти истинските другари проличават. Такъв е и Бръчков за Странджата – един истински другар. Единствен той остава да се грижи за смъртно бледното му тяло, да вдъхва увереност на изнемощялата му юнашка душа. Дори пред смъртта Знаменосеца е смел, посреща я като гостенка, очаква я, за него тя е сладка, защото е в името на Отечеството. Този възглед извисява Странджата още повече в очите на Бръчков. Младежът се опитва да успокои умиращия, да вдъхне мисъл за незабрава, за вечен подвиг. Бръчков приема Странджата за свой баща, но и за него се превръща в син, наследник. Именно той получава най-святото за Знаменосеца – „величествени документи“, пред които трепери всеки патриот. Последните думи на Странджата са завет към Бръчков, който ще продължи пътя му, ще приеме идеалите му – „Помни Странджата. Умри за България.“.
    Тялото на стария Знаменосец угасва пред очите на неговия духовен наследник, само едни пламък продължава да гори – пламъкът на истинската любов към родината, който до последния ден не изоставя Странджата, а след смъртта му се прехвърля в Бръчков. Чрез образа на младия хъш е внушена приемствеността в борбата, която се предава от поколение на околение.
    Ще се зарадвам и на положителни, и на отрицателни коментари.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си